=14=

239 31 15
                                    

...Leo...

Ate mengjes u zgjova me nje dhimbje koke te tmerrshme. Kisha pir ter shishet e veres qe gjeta ne apartamentin e Erit. E kisha ende te nxehte faqen ku me shtyri babi. Por me shum akoma me dhimbnin fjalet e tij. Ta haj dreqi si ka mundesi qe nuk me ka kuptuar asnjeher. E cproblem ishte sikur te argetohesha pak. Jeta per te ishte vetem rregull rregull e rregull asgj tjeter. Mendimet mi nderpreu zilja e telefonit.

-Alo..

-Leo I dashur,si je te keqen mami... A je mir,nuk ke ndonje problem besoj..

-Mir jam mam...jam me Erin.

-Isha shum e shqetsuar per ty bir... eja ktheu ne shpi, do flas un me babin.

-Ma ... Me drg disa rroba te lutem dhe canten e shkolles.

-Por leo ...

-Ma te lutem..

-Ne rregull bir...

E mbylla telefonin... Nuk e di pse dreqin e kerkova canten e shkolles,kur ne fakt nuk e kisha ne plan te shkoja.

Nuk vonoi shum dhe te dera u shfaq Xhimi,shoferi jon dhe me solli cka kisha kerkuar. Mora gjerat e mia u vesha dhe dola bashk me Erin..

-Je I sigurt qe nuk do vish ne shkoll mo burr... ke ber shum mungesa

-Do vij nga ora e 3...tani me dhe te bej dicka...

-Ca mo burr...mos u fut ne telashe..

-Merre canten tim coje ne klas... mos u shqetso, sipas babait tim, nuk ka telash me te madh se mua, do I rregulloj un te gjitha.

-Ca ke ndermend te besh..

E lash Erin pas pa I kthyer pergjigjie. Kisha nje dreq meseleje per te zgjidhur.

Mora telefonin ne dor dhe formova numrin.

-Alo... Ku je duhet te takohemi. Po eshte urgjente .... Ne rregull pot e pres atje.

E mbyla dhe vazhdova rrugen qe te conte te E.... Kujtoja se kisha mberitur I pari por jo.

-Leo ... erdha menjeher sapo me telefonove...cdo gje ne rregull?

-Asgj nuk eshte ne rregull Aleks,asgje .

Ia tregova te gjith historin. Kisha nevoj te flisja me dike,m dike qe me kupton me te vertet.

-Keq puna Leo,cdo besh tani?

-Kam nje mendim ne kok por me duhet ndihma jote...

-Sigurisht ti e di qe cfardo te bej nuk do shlyhem dot me ty.

-Te lutem mos e hap ate bised, kete pot a kerkoj si mik, jo per te me kthyer ndere qe as nuk I mbaj mend.

-Flm Leo je nje njeri I mir.... Me thuaj si mund te ndihmoj.

-Besoj se zgjidhja me e mir per te ter eshte qe un te ndahem nga Sara ,por dua te ndahem ne nje menyr te till qe ajo most e lendohet... Dua te them, ndoshta eshte me mir te ndahet ajo nga un. Shiko per te, kam ndjenja qe nuk I kam pasur per asnje vajz me par,por nuk jam ende gati te marr persiper prgjegjesi qe babai im do qe un te marr.

-Te kuptoj mik, tani un si mund te hyj ne pun..

-Dua qe ti ta besh saren te me tradhtoj, dua qe ajo te me tradhtoj me ty.

-Leo kjo...

-Shiko...Nese nuk je dakort te kuptoj nuk te detyroj...

-Jo jo ,pa merak... Do e bej.

-Flm Aleks e dija se mund te mbeshtetesha tek ty.

U ndava nga aleksi dhe u nisa per ne shkll...e dija qe po I kerkoja shum por kjo ishte zgjidhja me e mire.

...............................

...Ami...

Te nesermen e kisha lent e takohesha me Aleksin,por atij iu desh te takonte nje shok. Perfitova nga ky rast dhe I shkova per visit babait te Aleksit. Kisha disa pikpyetje ne kok qe kerkonin pergjigje. U

Isha para hyrjes se shtepise mora frym thell dhe I rash deres. Nuk vonoi shum dhe Aliu e hapi.

-Ami bij...sa mir qe pot e shof,eja eja hyr Brenda.

-Si jeni mir?Hm aleks nuk esht ktu(m dukej vetja nje genjeshtare,se kuptova pse jab era ate pyetje kur e dija sh mir qe s ishte)

-Jo jo doli nuk eshte ktu...

U rehatova ne kolltuk dhe aliu u ul perball meje... filluam te pinim caj ted y.

-Hm...shikoni un...erdha sepse...po ja dje ju...

-U bet kurioze per varsen apo jo?

-Po(ula syt posht)

Aliu u ngrit dhe shkoi ne dhomen e tij dhe u kthye me nje foto ne dor. Ma zgjati mua,ishte nje grua mjaft e bukur ne te.

-Eshte Aleksandra,mamaja e Aleksit,varsja ishte e saja.Ajo ka vite qe ka vdekur... Ishte nje aksident. Ajo po merrte aleksin nga shkolla, kur nje kamion perplasi makinen ku ata ndodheshin. Aleksi ishte vtm 15 vjec.

Ajo vdiq atje ndersa aleksi pati fat. nje djal ne moshen e tij arriti ta nxirrte nga makina,e shoqeroi per ne spital madje I dhuroi dhe gjak. Aleksi do kishte pesuarte njejtin fat me nenen e tij,pot e mos ishte per ate djalosh guximta, me duket se quhej Leo. Un nuk e kam takuar ate djal, por aleksi I ruan lidhjet me te ,thot se I eshte borxhli per jet.

Isha e shokuar. Aleksi me kishte dhuruar gjen me te shtrenjt te tijen,por ende pyesja veten pse nuk me kishte treguar. Ndoshta nuk ka dashur te hapte plag te vjetra. Po djali qe I kishte shpetuar jeten kush te ishte vall?

Falenderova Aliun dhe para se te largohesha me that e mos I thoja gje aleksit. Te ishte I bindur qe nuk do e beja.

E Par Nga Syt E MiWhere stories live. Discover now