=16=

193 28 1
                                    

...ata...

Leo dhe Ami... Dy te rinj qe jetonin ne nje qytet. Dy te rinj qe fati I kishte perplasur me njeri-tjetrin. Dy te rinj qe padashur kishin nderthurur jeten e tyre.

Qendronin perball njeri-tjetrin me syt e njomur nga lotet e tradhtis, nje tradhti e vertet dhe nje tradhti e shtirur dhe e pafajshme. Asnjeri nuk fliste qendronin ashtu te heshtur dhe pa e kuptuar as vet filluan te ecnin se bashku ne drejtim te parkut. U ulen ne nje stol dhe veshtronin qiellin her pas here. Ishte nje nga ato dit kur njeriu ka deshir te ndihet vetem,por te mos jet vetem. Ka deshir te ket pran dike qe e kupton e njekohisht nuk I thot asgje.

Leo e mori guximin I pari te fliste. Mbyti lotet,I mblodhi ne gryk dhe me gjysem zeri tha:

-Kot qan... Asgje s'rregullohet me lot.

Ami fshiu lotet me dor dhe iu pergjigj me buzen qe I dridhej:

- Po ateher ti pse vazhdon te qash?!

-Kot... As vet se di... Thjesht dua ..

-Te kuptoj .. Esht thjesht nje nevoj.

-Cte ka ndodhur?!

-Kuptova qe nuk mund ti besosh askujt. Qe ne kemi lindur vetem dhe do vdesim vtm.

-Kemi lindur me lot ... Jetojm ne ata ne lot ... Dhe vdesim duke u mbytur me ta.

-Personi qe I kisha falur zemren sapo e theu ate. E pash ne lokal me nje tj. Mund te prisja CDO gje ne kte bot ,por Jo qe Aleksi te me tradhtonte.

-Aleks the?!

-Po, Aleks F...e njef?!

-O dreq ...

-Cfr? cfar ka?!

Leo mori frym thell dhe filloi I dregoi Amit gjith historin. Se Si u takua me Saren dhe sesi Po ndahej nga ajo ..

-Ta haj dreqi... cfar miku je ti kshu... Per pak I shkatrove jeten dhe dikujt tjeter... Kush dreqin kujton se je. ...

-E di qe veprova keq...por...

-O zot... Ti quhesh Leo apo jo?! ... Po ti je Leo qe I shpetove jeten aleksit.

-Po ti nga e di...

Ami filloi dhe I tregoi historin e saj leos... Dy histori Te nderthurura,por par nga sy te ndryshem...

-Sa per Te qeshur Ami... cfar surprizash te bn jeta ee.

-Po e vertet...por me vjn keq per ty.... Asgj nuk te eci mbar.

-Varja... Sishte e then ... Rrofsh qe me degjove.

-Flm dhe ti qe mu gjende pran.

Te dy I dhan doren nj-tj dhe Po qeshnin.

-Mua me duhet te shkoj Ami ... Kam vendosur te nisem per ne Londer neser.

-Po ja mbath?

-Ne fakt Jo ... Po shkoj te gjej vet veten.

-Shpresoj ta gjesh....oh dhe Leo ... mos lejo askend te t ndryshoj... Ji vet vetja,askush sesh me I mir se ty.

Leo u largua I lumtur me fjalet e amit. Kishte gjetur mbeshtetje Te ajo. Shkoj ne shtepi dhe beri gjerat gati. Bileta per ne Londer ishte gati. te nesermen do ikte.

Ami u ngrit nga stoli e lumtur dhe shkoi ne shpi. te nesermen do fliste me Aleksin e ti thoshte se dinte CDO gje, nuk kishte me Asnj te fsheht midis tyre...

E Par Nga Syt E MiWhere stories live. Discover now