....Leo....
Ne mengjes shpejt takova saren. Nuk doja te ndahesha prej saj,por problemet me ishin mbledhur rrotull e dukeshin sikur me mbysnin. Un mund te qendroja I fort mund tia dilja CDO gjeje,Po ajo?! A do mundtte ajo te ishte pran meje!!? A do I duronte te gjitha?!
I thash se me duhej te zgjidhja disa probleme. I thash se babai im ishte kunder lidhjes son. Por un mund tja dilja nese isha me te. Ajo thjesht duhej te priste. Ndoshta ne fund te ktij udhetimi mund te perfundoja pa asgj ,por mua me mjaftonte ajo,Po a do mjaftohej Sara me mua. Ia zbaraza te gjitha skisha perbrenda.
Nuk dinte cte thoshte... Nuk me ktheu pergjigjie ,e kuptova qe u frikesua. Dicka te ajo ndryshoi. me tha se kishte nevoj per koh. E lash vetem dhe u largova. Jasht lokalit takova aleksin.
-Je I sigurt per kete Leo.
- Nuk ka zgjidhje tj aleks... Dua te shof a me do Po AQ sa e dua un .
- Ne rregull mik...po shkoj.
Aleksi hyri brenda dhe filloi ti fliste. Nuk e dija CPO I thoshte por ajo e lejoi te ulej pran saj. Brenda pak minutave ajo filloi te qeshte ,dukej sikur un te mos kisha qen kurr ne jeten e saj.
Kjo dhimbte, dhimbte verte shum. Pa e kuptuar as vet mu mbushen syt me lot dhe u largova. E kisha veshtrimin e turbullt dhe u perplasa me nje vajz.
.................
...Ami...
U ngrita ne mengjes per te filluar nje dite te re
Doja qe te takohesha me aleksin por ne fillim me duhet te shkoja ne shkoll. Dita ne shkoll vazhdoi si zakonisht pyetje mesimi shpjegim zhurma por jo per mua.
Isha shum e heshtur dhe mendoja per aleksin. Kishte shpetuar nga vdekja. kishte pare te emen te vdekur ...si e ka duruar kete dhimbje. Por ja qe kjo esht jeta.
Njeriu duhet te dije ti pranoj sfidat e saj dhe te ngrihet pas cdo renie.
Jeta te ben here te vuash e here te gezosh.pikerisht ne momentin kur isha keq nga largimi i babit jeta me solli pran aleksin. Duhet te dim se per te gjitha fatkeqesite e ka fajin jeta kjo fuge e cmendur qe i sjell she rrotullon njerezit si ti teket. Rrugen per ne shtepi e bera vetem .u ndrrova hengra dreken dhe u nisa per tek parku.
Kuptova qe dikush ishte pas meje shum hapa larg u ktheva ne nje kthese per te kuptuar ns po me ndoqte dhe po, ai po me ndiqte .isha larguar shum nga shtepia dhe po filloja te frikesohesha nje burre me kapele spo me ndahej.po nxitoja dhe pash qe edhe burti po nxitonte, u bera gati per te vrapuar por ndalova ne vend pasi degjova zerin e tij sikur te kisha ngrire.e njoha zerin, u ktheva ..
Burri ndodhej pak hapa larg meje ai ngriti kapelen dhe pash syt e tij , nuk gabova, nuk mund ti harroja syt e tij qe dikur me rrinin mbi kok edhe pse nuk kishte kaluar shuum kohe me dukej sikur iahte plakur me shum.Ja pra nje surprize qe me beri jeta.
U ktheva per te ikur ..kur ai tha
Ami prit sjellja jote po me vret.nuk i fola .. Mu lut qe te uleshim ne stol , u ula meritoja nje shpjegim prej tij.
Filloi te fliste kurse un heshta
Cuditerisht filloi te qante .. Un jo mjaft lot kishin derdhur syt e mi per ate njeri.m pyeste per mamin dhe emen nuk i ktheja prgj isha e perhumbur ne te shkuaren . U ngrita papritmas per te ikur ai me kapi doren dhe tha
-Ami vogelushja im me fal .. mE thoj qe do me falesh
Lamtumire i thash dhe u nisa per ne destinacionin e meparshem..drejt parkut
Doja te gjeja aleksin dhe te rrija pran tij.. Hodha syt verdall kur befas pash aleksin ne nje lokal, u nisa drejt tij por ndalova kue pash se me te ishte nje vajz .. Me kishte then se te afermit i ka jasht shtetit keshtu qe ajo duhet te ishte, nuk mund ta besoja nuk doja e kisha kapur lumturin si ai notari qe shtrengon me duar degen e shelgut per te dal nga lumi e per tu clodhur buze tij, isha kredhur ne endrra dhe vozisja bashk me to .
Por tani duke par dritaren e lokalit me dukej sikur dega e shelgut u keput dhe po mbytesha.
E fokusuar ne fytyren e qeshur te aleksit ndjeva lotet qe me ngrohen faqet e nje ze brenda meje me thoshte te largohesha...
BẠN ĐANG ĐỌC
E Par Nga Syt E Mi
Lãng mạnAshu si dhe shum histori te tjera edhe kjo nuk esht shkruar nga un, por ma ka derguar autorja ne inbox e faqes ne fb.... Me lejen e autores historia po publikohet edhe ne wattpad..... .....Shpresoj tju pelqej :)