=6=

322 30 26
                                    

...Leo...

Kaluan dite duke u marr me pastrimin e bregut te detit. E kalova mjaft kohe pran sares. Ashtu sic dyshoja e kishin denuar dhe ate. Epo normal qe ashtu do ishte ,nje vajz si ajo te pastronte detin?!

Mund te them se me artin tim joshes arrita qe ta beja per vete.

Sa I propozoja dicka ,pranonte menjeher. Isha apo s isha I zoti.

Te them Te drejten nuk esht se e takoja shpesh pas punes komunitare. Ishte maturante dhe I duhej te pergatitej per provimet. Se kuptoja pse,ajo ishte sh e zonja.

Por dukej tip qe donte te arrinte me Te miren.

Epo nese ajo nuk gjente koh per mua,gjeja un per te. Kur shkoja per ne shkoll,nuk hipja ne mjetet e shkolles apo ne automjetet e mia...Jo....merrja urbanin ,kthehesha 2 stacion pas te ajo dhe merrja te njejtin urban me Te per te shkuar ne qender.

Kjo gje me ishte ber rutin. Ishte pak I bezdisshem fakti qe kishte aq sh njerez. Madje nje dit me humbi portofoli. me sakt ma vodhen. Ishte dita kur I kerkova Sares te pinim nje kafe bashk. Mir qe iu desh te largohej se do isha turperuar me te. Se kisha ven re qe me mungonte portofoli.

Shpetova paq ate dit. Yjet ishin ne favorin tim si zakonisht.

Shkova ne shtepi dhe u zhyta ne boten e internetit. Ftesa pa fund,por asnj nga Sara. Se kuptoja kete vajz. Epo te behej cte behej u pa puna,do ia dergoja un . I dergova ftes dhe ma pranoi pas 15 min.

-Hey Ckemi...

-mir Leo,ti?!

-Tani qe me pranove ftesen mir fare

-Hahaha mbq qe te ndihmova te ndjehesh mir,po e prisja ftesen tende...

-Verte?! Pse me prisje mua dhe nuk me dergove vet ftes.

-Nuk e di,ndoshta sjam mesuar te dergoj ftesa...

Sishte mesuar ajo?!! Haa pale un ...

- haha pret nga te tjeret e..

-Disi ... me duhet te iki

-po ti tani sa hyre

-epo kaq rri un ,pastaj zhdukem

-e kur hyn prap

-zoti e di ... Po tani mund te hyj me shpesh,si dihet

-haha verte?! Pse kshu

- hmm nuk e di ... Ikaa pacim

- pacim

Sa pak qe ndenji ,po te ishte e sigurt qe her tj s kishte per te dal nga fb pa kaluar nja 1 or duke folur me mua.

Mbylla fb dhe shkova posht te haja dicka. Pasi u ngopa me nje vakt te shijshem shkova ne dhom e ja futa gjumit.

Po detyrat??!

Hapa syt,pash canten qe qendronte per qefin e vet ne komodin dhe nuk ma beri zemra ta ngacmoja.... E lash te qet dhe mbylla syt ... Pjesa tj,erresir ...

.............

...Ami...

Kaluan disa dite ..perqendrrohesha me shum tek mesimet dhe nuk dilja pasditeve..ne fb futesha me shpesh sepse flisja per ndonje detyr me eren .. nje dite pash qe me kishte ber ftes aleks a

E pranova ishte ne linj dhe me foli ..e pyeta per provimin tha se kishte dal mire..me thoshte se rrallher i hapte librat Per te mesuar por perdorte shum logjiken dhe i pelqen mat...flisja me ore te tera me aleksin.rrugen per ne shkool e beja ne kemb me eren.

Por nje dite u ngrita von .dola na shtepia pa ngren dhe hipa ne urban. Ne or te par kisha provim ne mat duhet te arrija sa me par..duke menduar per kete nje ze me nderpreu biseden me vetveten..ami ..ishte aleksi .

E urreja urbanin sepse ishim shum afer nje tjetrit por kesaj radhe jo kisha afer aleksin..

-oh prsh ..

-von per ne shkoll me duket tha ai ..

-po e gjete haha...edhe pak edhe do zbrisja edhe pse nuk doja ..e prsh aleksin dhe zbrita ..

-Eshte e pafalshm vonesa jotekete vit e ke filluar keq ke ardhur shpesh ketu ne drejtori ...

- Epo ju dua shum drejtoresh... Je zen me dy vajza i ke thyer hunden nje djali, e meritonte, mjaft nese ben te tilla veprim dhe nje her do te penalizohesh ...

Kur dola nga zyra spo degjoja mire .. Ama isha e sig te bertiturat e drteshes i kishte degjuar e ter shkll. Hyra ne klas lash canten ne bng dhe shkova tek salla e msuesve per fat msuesi i matematikes ishte aty.

Me kishte mar me sy te mire keto dy vjet keshtu qe se pata prb per ti kerkuar per te ber provim ..me coi ne nje klas bosh dhe me coi provim perpara ..

Kur te bjer zilja so vij ta marr provim suksese ami...i hodha nje dlsy provim dija vtm 3 ush per fat kisha celin dhe aleks ish ne linj i fola .. Do me besh nje nder pranoi menjeher dhe i dergova 4 ushtrim nuk vonoi dhe i dergoi te zgjidhura.

E mbarova para se te binte zilja dhe ja cova mos i cili mbeti paksa i habitur.. ktheva ne shtepi pa e ditur se do te xballesha me syt e zemeruar te emes..ishte ter nerva dhe ne duar mbante disa letra..

- Pse nuk tregove ami..

- Nuk doja qe te merzitja...

- Babi na ka len dhe esh martuar me dike tjeter kurse ti sna thua gje..

I perplasi ne tavolin letrat qe kish ne duar ngadal i mora leteat njera ish nga babi te tjerat vertetim se idhte ndar nga mami, e gjith bota mu shemb ne kok, tani ishim vetem ne te 3 te gjitha shpresat se do te ishim nje familje e lumtur u ben pluhur dhe u larguan se bashku me eren pa len asgj mbrapa... Shkova ne dhom dhe rash ne krevat , kur u ngrita ishte errur, zbrita ne kuzhin mora dicka per te ngren dhe shkova serish ne dhom per te ber detyrat.

E Par Nga Syt E MiWhere stories live. Discover now