...Leo...
Tani qe puna komunitare me ne fund kishte mbaruar kisha shum kohe per te shpenzuar per veten dhe Saren,normalisht qe gjysem ore nga kjo kohe do te shkonte per mesimet. Vetem aq me duhej 30 minuta pastaj mund te isha gati per cdo test... Si ka mundesi? Epo ka kur ke nje grup me vajza budallaqe afer teje te gatshm te japin dhe jeten per ty. Nuk po them qe perfitoja,thjesht u jepja kenaqesin te me ndihmonin.
Pasi mbarova shkollen hapa fb ne nje internet kafe. Sara me kishte shkruar te takoheshim ne 19:30 ne S.T.E rruga 456 ... Mu duken numra interesant dhe perfitova nga rasti I hodha ne bingo. Mbase kisha fat. Kete punen e basteve nuk e beja per para,jo me shum ishte per argetim,por ndoshta kohet e fundit me ishte kthyer ne fiksim,ndoshta duhej te hiqja dore... eh heren tjeter.
U takova me Saren para kinemas,kishte deshir te shikonim bashk filmin e saj te preferuar. Po shpresoja me gjith zemer te mos ishte ndonj filem romantik se nuk doja te qaja para saj. Dua te them nuk dua te degjoj Saren tek qan si femij.
Por per fatin tim te mir ne pam nje filem horror. Fati im I mir?? jo ne fakt do kisha preferuar te shifja filmin me romantik te mundshem e jo kete qe do me leri disa net te mira pa gjume. Mos ndoshta ky film ishte thjesht nje shenj se si do ishte marrdhenia jon? E imagjinoja Saren duke me ndjekur me disa thika neper duar per te me vrar.
E ke...mua...jo jo kete smund ta lejoja ,m vinte keq per ato te shkretat qe do vuanin per mua. Pas 1 ore e 30 min vuajtjesh filmi mbaroi.
-Si tu duk?
-Kush?
-Filmi pra..
-Aha filmi...sh I bkr,ke shije
-Flm...por ti ende nuk ke par pjeset e tjera.
-Pse ka me??
-Po edhe 2 pjes...pse nuk te plq...
-jo e adhuroj,mezi po pres.
I dhash nje buzeqeshje te shtirur dhe u larguam. Rruges kur po ikja per ne shtepi me behej skr dikush me ndiq, dreqi ta haj isha ber paranojak... Nxitova per ne shtepi dhe piva ca ilace gjumi. As rrjetet sociale nuk kontrollova.... Doja vtm te flija.
......................
...Ami...
Ne mengjes u ngrita von, isha e lodhur sepse kisha folur qe ne oret e para te mngj me Aleksin, ai sapo kishte filluar shkollen.
Rregullova dhomen dhe zbrita ne kushin, pash mamin gati per te dal dhe emen me nje valixhe ne dore
Urreja kur vendimet per tu larguar diku merreshin ne castin e fundit (vendim te castit)por kjo e kishte nje te mire " do rrija vetem per disa dite".
-Po shkoj te vizitoj gjyshen dhe do kthehem pas dy ditesh kurse ema po shkon tek tezja do te punoj atje
I takova dhe u larguan
Fillova te beja punet me pas shkova ne supermarket. Bleva disa gjera per drek dhe shkova ne dhom.
U rreg dhe u nisax ne bibliotek
Para bibliotekes u futa ne fb dhe i tregpva aleksit ku ndodhesha. Hyra brenda u solla njeher rrotull bibliotekes pastaj dola .po mendohedha se ku do shkoja
Mesa duket e gjeta...
Rrugen per ne breg e bera ne kemb
Hoqa kepucet dhe lash kembet te preknin reren e bute.ishte shum paster mbase do jet organizuar ndonj pun komunitare...
Pas nje sezoni te dendur turistik tani ishte sh qetesi...zhurmat e makinave nuk vinin deri ketu .. Me par dht te kalonin mes pyllit te vogel pergjat bregut.Degjohej vtm zhurma e valeve . Vale te fryra te vrullshm qr perplaseshin ne breg
Ishte shum bukur..eca pergjat bregut duke len ujin e ftohte te me prekte kembet.qendrova ne kembe duke veshtruar per nje koh te pafundm pastaj u ngjita ngadal drejt dunave.kerkova nje vend per tu ulur mes barit te lart mblodha gjunjet dhe mbeshteta mjekren mbi to dhe ndenja ashtu duke veshtruar detin.
Me pas mbeshteta koken ne njerin gju dhe mbylla syte duke dgj zhurmen e detit e duke ndier gezimin qe me vlonte xbrenda.
Degjova qe dikush po vinte
- Nuk duhet te ishe ne mesim tani .
-Zemer ora esht 4 do vija me shpejt por nuk munda
-Si me gjete
-Nuk e di me erdhi ne mendje ajo dit shiu kur erdhem ketu...mesa shoh ty te pelqen te vish na kto ane
-Po esht sh qetsi ketu
Aleks u ul pran meje dhe ndenjem pak caste ashtu
Por duhet te iknim
-Eja te t shoqeroj per ne shtepi
-Rruges flisnim e qeshnim
Ndonheher ziheshim per ndonj tem sepse nuk kishim te njejtin mendim ai me thoshte
-Je shum kokforte i qendron mendimit tend deri ne fund dhe me pelqen shumm...afrohej e me perqafonte
Pasi arritem ne shtepin tim u prsh dhe ai u largua
Hyra ne shtepi bera dicka per te ngren dhe u ngjita ne tarrace...
Veshtroja henen e plote
Po aleksi a do te ishte duke ber te njejten gje
Hyra ne fb dhe pash nje postim te tijin. Gezimin qe buronte perbrenda e kisha vtm per tij ..... Nuk e dija cfar do te ndodhte ne te ardhmen por doja qe ky gezim te mos shteronte kurr.
YOU ARE READING
E Par Nga Syt E Mi
RomanceAshu si dhe shum histori te tjera edhe kjo nuk esht shkruar nga un, por ma ka derguar autorja ne inbox e faqes ne fb.... Me lejen e autores historia po publikohet edhe ne wattpad..... .....Shpresoj tju pelqej :)