=3=

412 37 34
                                    

...Leo...

Kishin kaluar pa kuptuar 4 dit. Kisha ndenjur shum kohe ne fb ato nat. me ishin nxir syt si te ndonj vampiri. Shkova bera nje dush te mir per te mbledhur pak veten. Ishte zgjuar nje dit e re,gati per te me pritur mua. Duhej te gjeja dicka me se te merresha.

Kisha dy vajza misterioze qe fati I kishte perplasur me mua. Tani thjesht me duhej te gjeja njeren prej tyre. Si fillim shkova te shitesi I akulloreve. Prita atje disa or te mira,thua sikur po shisja un.

Pastaj dola njeher andej nga parku,po asgj nuk ndodhi. Vetem disa femij te vegjel luanin per qejfin e tyre. Isha shum I mrz,kur me mer Eri ne telefon.

-hej nga je zhduk mo burr...hajde dil nje xhiro se na ke thar syt.

-Mua me jan thar syt e ,goja e .... Vdiqa nga vapa,ter diten ne diell.

-Pse mo rob ke ik ne plazh?

-Ca plazhi me thua dhe ti...esht pak histori e gjat ta trgoj me von..ku je ti?

-Jam ktu te S..... hajd do vish.

-me prit se po vij.

Mora nje taksi dhe u nisa.Eri po me priste. U takuam dhe filluam nga llafet. Po me dukej vetja si goc qe ben thashethem ter diten me shoqet e saj.

-me pak fjal kjo esht historisa.

-Ca thu mo plak,verte e rrezove gjith ate akullore.

-Ohuu ca them un e ca thua ti... mua po me ikin dy goca nga duart ti akoma mendon per akulloren.

-me fal mo plak... po ti e di qe un vdes per gjera te embla.

-Mir mir...

Hodha koken menjan dhe ja... E pash,atje te ulur ne nje cep. Ishte Sava.... Eh me ne fund me qeshi pak fati ate dit. E lash erin vetem dhe shkova drejt saj.

-Hej.

-Oh,perseri ti?

-Sqenke e gezuar qe po me shef mesa duket.

-Ha jo jo cthua ,ska lidhje.Eja ulu, me qeras me ndonj gje... po jo gjera te shtrenjta

-Ju vetem kerkoni,te tjerat I rregulloj un.

-Nje kapucino per mua ateher.

-Le ti bejm 2.

Porosita 2 kapucino dhe nuk vonuan te vinin.

-Ateher,besoj se quheni Sava apo jo?

-hahahah cfar....jo nuk quhem Sava.

-Shyqyr...

-Cfar the

-Jo jo asgj...un jam Leo...ju?

Ne ate moment e moren ne telefon. I duehej te largohej. me tha mirupafshim e iku.

-Hej po emrin?

-Gjeje ti Leo...po ta le si detyr.

Ma kishte mbledhur bukur. I madhi Leo duhej tu vinte pas tekave te nje vajze. Kjo loj po behej me interesante.

.....

...Ami...

Ishte nje mengjes i bukur por si asnjeher me par nuk doja te ngrihesha ..kisha folur me eren ne telefon deri von .kembet me ishin mpire kisha 4 dite qe endesha neper qytet si e marre dilja per tek parku prisja me ore ne bibloteke por asnje shenj e djalit qe ka nje pjes timen . Dukej sikur ishte zhdukur sikur djalli ta kishte drguar vetem per te me prishur pun mua.

U ngrita po kerkoja nje stilolaps kur pash qe posht krevatit ishte libri i djalit.e kontrollova per ndonj numer telefoni apo ndonj te dhen por asgje ..ishte fringo i ri .nuk mund te rrija ne shtrat me ishte bere zakon tashm te shkoja tek biblioteka .u bera gati dhe zbrita ne kuzhin . shtepia ime ishte ndryshe dykateshe nj shtepi brenda nje pallati.

Ema:ku po shkon ami ke disa dite qe se c po kerkon ngrihesh ne mengjes dhe se ku zhdukesh ...degjo ketu nuk duhet te ngaterrohesh me djemte...

- oooo ema po shkoj me mire..

ema: Prit meqe po del duhet te shkosh ne poste kam disa dite qe shkoj me shpres per ndonj leter nga babi mund te shkosh ti per te kontrrolluar per mua...

zbrita shkallet dhe mora rrugen per ne poste mbase postieri kishte harruar per te na sjell letren e babit ..Shkova ne poste.

– Me falni ka ndonj leter per familjen T...

-Po esht nje leter per ju ka ardhur sot ne mengjes ...firmosni ktu ju lutem.pasi mbarova pun mora letren . .

Mbi zarf shkruante "ju dua shum "

Ishte nga babi gjate leximit te letres mu mbushen syt me lot urrejtja ndaj babait u rrit edhe me shum ..si mundi ta bente ..na kishte len ..nuk do te kthehej me ...nuk do ta falja kurre.

E hodha letren ne kosh nuk doja tja tregoja motres dhe nenes ...ndoshta me von ...e nervozuar shkova ne shtepi nuk i tregova asgj motres. Shkova ne dhom u ula ne krevat , mbeshteta koken ne duar dhe syte me vajten ne komedin mbi librin qe me kishte sjell ters. . 

Hengra dreken qe kishte pergatitur ema mora librin tek dhoma dhe ne oren 3dola nga shtepia....u nisa per tek biblioteka ...nuk ma zyri syri djalin qe kerkoja isha ende me nerva...bera disa hapa larg bibliotekes dhe hodha librin ne kosh.

U largova me ndjesin qe dikush po me vezhgonte ...shkova ne shtepi ne te cilen gjerat vazhdonin si zakonisht.

E Par Nga Syt E MiWhere stories live. Discover now