=7=

320 29 21
                                    

...Leo...

Tashm kisha filluar dhe zgjohesha shpejt ne mengjes. me ishte Ber rutin. Krenohesha per arritjet e mia.

Ishte e shtun dhe me ne fund larg shkolles dhe larg drejtorit. Si nuk lodhet njeriu duke ia marr jeten nje nx xhanem?? Ehh...

Ate dit shkova ne palester dhe me von per vrap nga parku. U ula ne nje stol dhe hyra ne fb. Kisha nje mezash nga Sara.

-He mo nga je zhdukur...un hyj ne fb per ty,ti nuk me je on.

Derguar para 3 min.

-Kush tha,ja Ku jam

-Sa I shpejt je re

-E ma ndjeu zemra qe dikush po me kerkonte dhe hyra

-E paske zemren shum te ndjeshm

-Uff lere esht dhe romantike madje,plot ide.

-Ouu ,po h ndonj ide per mua nuk I vjen .

-E ka nj...po nuk e di ne mundesh te vish dot ti

-Pse mos te vij. Nuk dua te ta merzitur zemren.

-m jep numrin Te marr me von.

-OK

m dha numrin dhe dolem nga fb.

Ta haj dreqi,ca mund ti pergatisja un asaj. Duhej te gjeja ndonj gje patjeter.

Po mendoj per nje dark ne shpin time,po do ma merrte per keq me siguri. Epo nje dark ne shpin e saj pastaj... Jo Jo e sigurt qe do perfundonte me varrinin tim.

E gjetaaa... Kalova zere se gjith diten duke u marr me surprizen e saj. Tashm ishte koha ta telefonoja. Ma hapi telefonin Te zilja e 3.

-Leo?! ...

-A je gati!!?

-Them se po ...

- Ku te te marr

-Te stacioni I urbanit

-Per 10 min Jam aty.

Mbylla telefonin dhe dola. E bera rrugen me pak se 10 min. E prita atje nja 10 min dhe mu duk perjetesi,tani e kuptoj cka hequr Ana nga un.

Po rija me duart ne xhepa,kur u afrua. Ishte ber sh e bkr.

-Wow Po ti ma paske kaluar dhe mua ,je ber sh e bukur

-haha flm

I hapa deren e makines dhe hyri. Hyra dhe un dhe u nisem. Surpriza ishte duke na pritur. E cova ne nje lokal buz detit dhe i kisha pergatitur nje tavolin te bukur , u ulem dhe filloi te na vinte ushqimi. pas pak filluan qe te vinin disa femij te vegjel. secili prej tyre mbante nga nje dhurat per saren. Lule pafund ,nje arush te bukur ,dhe nje album. 

E hapi albumin duke par nga un. Ishin foto te tonat ne punen komunitare, donosdo kisha paguar dike per ato foto . me dha nje perqafim mjaft te ngroht. Ndenjem edhe pak dhe u larguam. Kesaj here nuk e lash te stacioni po e shoqerova deri ne shpi. Kur po ndaheshim te dera e putha dhe ma ktheu puthjen. U largova duke qeshur. Shkova ne shpi i gezuar. U shtriva ne shtratin tim dhe nuk vonoi te me zinte gjumi.

.....................

...Ami...

Te nesermen pas shkolle u ktheva ne nje bar.Porosita nje pije dhe veshtrova nga banaku .dy kamarier po bisedonin duke par nga un .Ula koken ..n karrigen perball u ul dikush

Ishte aleksi..nuk foli ..isha un ajo qe duhet te fliste

Nuk ia kisha trg askujt problemet e mia por tani nuk i ndaloja dot fjalet qe dilnin nga goja ime.

Aleksi u ul ne karrigen pran meje dhe me perqafoi

U ndjeva mire ,elehtesuar..sikur pesha qe kisha ne kurriz te ushte zhdukur.

Folem gjat bashk ..dhe au me trg per heten e tij...nena i ishte ndar nga jeta kur ai ishte 5 vjec ..dhe qe ateher jetonte me baban nje biznesmen qe zoteronte 2 hotele tani ne dore te xhaxhait sepse i ati ishte semur.

m shoqeroi deri ne shtepi ..m pershendeti dhe u largua ne deren e pallatit ktheva koken dhe veshtrova aleksin i cili kishte futur duart ne xhepa dhe vazhdonte te ecte perpara...

Ngjita shkallet dhe hapa deren.mami dhe ema ishin duke ngren ..lava duart dhe u bashkova me to

Nsr do vij tezja theu heshtjen e dhomes mami

Pasi ndihmova pak ne kuzhin u ngjita ne dhom.

Fika driten dhe u shtriva ne krevat ..nuk kaluan shum kur degjova nje zhurm ne dritare .

E cuditur u ngrita dhe e hapa ..u tremba kur pash aleksin perball meje.

Eja hyr brenda po cfar ben si erdhe pse erdhe

Erdha nga shkallet

Ahshshsh do te degjoj mami dhe ema e pastaj sdo kesh nevoj per shkallet per te zbritur..

Haha ok me fal qe erdha tani po kisha dicka per te te then dhe nuk prita dot deri nsr

Drita e argjendte e henes ndriconte disi dhomen

Kemi dy muaj qe njihemi ..epo duhet te them se ti me njeh me mir se askush tjeter..po ja .un ..un ...se di cfar kam..sjam ndier me par kshu..mori frym thelle dhe tha..a pranon te lidhemi bashke

Pash syt e tij qe shkelqenin me siguri edhe te mite..mendoj se ai e dunte prgj tim thjesht donte ta degjonte..nuk fola..

A e di qe keto po me duken sekondat me te gjata te jetes tim ..por un mund te pres..dhe u afrua pran dritares

nuk ke pse pret..edhe un smund ta ndaloj kete ndjenj qe rritet brenda meje nje ndjenj vertet e bukur ..dhe dua te jemi bashke..po shikonim nje tjetrin kur degjuam dusa zhurma...

Ik ik ik ..motra duhet te jet zgjuar

Po iki por kam len zemren tim tek ti

Buzeqesha dhe mbylla dritaren nxitova per ne shtrat e mbylla syt

Ami degjova zera..tha ema kur hapi deren pastaj vazhdoi me ze te ulet duhet te me ken bere veshet..

Sapo mbylli deren hapa syt..nuk mund te flija..

E Par Nga Syt E MiWhere stories live. Discover now