=11=

241 30 15
                                    

...Leo...

Kisha nja nje jav qe nuk flisja me Saren. Po merrej me ate budallallikun e bamiresis. Thash ti telefonoja njeher. Nuk ma hapi... pas disa minutash me dergoi nje mesazh..." Leo me fal zmr,po jam ne prova,mbaroj von sot... Me fal nuk mund te dal...njeher tjeter" ....

Ta marr dreqi e tani cte beja un. Koha kalohet me bukur nese ke dhe dike tj pran,por un nuk e kisha... Dola nje xhiro andej nga lokalet dhe ja e pash atje... Sara me nje kaqol nga klasa e vet. Dukeshin mjaft te qeshur bashk... E mua me tha qe po bente prova, prova per ca... Si te me tradhtonte... Ta haj dreqi ndoshta isha pak I ceket e jo sentimental, por kto nuk ishin arsye per te me ber kete gje.

U bera gati te largohesha por per dreq u perplasa me koshin e plehrave. Zhurma beri qe te kthente koken. me pa dhe u ngrit me vrap. Po vinte drejt meje,por u largova. Sdoja ta degjoja.

Ika per vrap kur u perplasa prap. Kesaj radhe me nje njeri.

-Oh mos

-Qenke serish ti

-Hey nuk e shikon rrugen

-m fal zonjush po nuk ishte fali im

-Ohuu hapu se e kam me nxitim...skam koh te merrem me ty

-Gjithmon me nxitim e ke ti ..pyet njeriu si jeni te pakten ...pastaj mos kujto se jeni e vetmja qe keni problem.

-Shiko... Me fal ne rregull,nuk esht faji jot...thjesht kam kaluar nje dit te keqe.

-Se mos e imja mbetet pas... Jemi ne nje anije kur I thon...njs un bej mir te shkoj,vazhdo per ku ishe nisur...

-Lamtumir.

-Mos me thuaj qe po shkon per tu mbytyr ne liqen dhe po me thua lamtumir haha

-Ta ka qefi??

U largova pa I kthyer pergjigje, ma kishte qefi?? Qefi per cfar,nese vdiste ajo, as qe me interesonte.

Degjova zerin e Sares nga pas. Kishte shum njerez rreth e rrotull ndaj e lash te me therriste per pak koh q eta degjonin te gjith se si me luteshin vajzat mua. Kishte per ta par kjo se cdo te thot te ngatrohesh me Leo S....

-Cfar do?

-Leo te lutem me degjo nuk esht ashtu sic duket.

-E po e par nga syt e mi,esh pikerisht ashtu sic duket.

-Shiko... Bashk me tomin po punojm per provat e koncertit midis nesh nuk ka asgje... Per me teper ai esht I lidhur me shoqen time.

-Ou verte..

-Po,madje nese do mund te dalim ndonj dit te 4.

-Hm...pse jo...

I qesha .. Per te miren e saj shpresoja se po me thoshte te verteten... Por un nje gje nuk kuptoja, pse u bera kaq xheloz per te. Me asnje nga vajzat qe kam dal me par nuk me ka ndodhur kjo gje... Dreq o pun,un smund te bija Brenda,jo I madhi Leo.

Bem nje rrug bashk pastaj ajo u largua.

Shkova ne ship dhe pash se prinderit e mi ishin kthyer.

-Leo ... zemra mamit .

-Ckemi ma... Ckemi ba...kur u kthyet ju?

-Shoh se s qenke I lumtur qe po na shef bir.

-Jo ba cesh ajo fjal . Ejani tju jap nje perqafim.

Me then te drejten me kishte marr pak malli per ta, por un isha mesuar vetem...

-Sa do rrini?

-Nuk e dim Leo,varet nga puna e babit...po h me thuaj bir cke ber,si shkon me Tean?

-Oh me ate jam ndar...Dola ca koh me Anen po nuk eci... Tani jam me Saren.

-Prit prit se e humba fillin...sa u ben kshu ?

-Hhaha lere fare... Mba mend vetem qe dal me Saren,kaq.... Nejse ika se kam pun...

U largova, mendova te beja ca ecjake pastaj do shkoja ne shpi. Valle si do ishte jeta tani me prinderit rrotull. Mss kush meson tani.

......................

...Ami...

Ditet kalonin javet ia linin vendin nje tjetres.kisha nje jave qe nuk e tk aleksin nuk futej ne fb qe prej dites kur me dha varsen qe e mbaja ne qafe.nj mengjes dola per vrap... Kur mberrita tek parku nuk u besoja syve, dukej sikur gjithcka te ishte shembur.Aleksi me nje vajz tjeter po benin foto.

Nuk me kishte folur per nje jave dhe tani esht me dike tjeter ..E pabesueshme, nuk mund ta perballoja... U afrova ,sapo me pa u gezua ..por mua me ishin erresuar syt..

Hoqa varesen dhe ia perplasa perpara kembeve .. U hutua me veprimin qe bera

Nuk i thash asgje por fillova te vrapoja dhe te largohesha sa me par qe aty.m ndoqi disa hapa por e thirri ajo vajza .. Po vrapoja e lash prapa

Por cuditerisht u perplasa me nje djale.

-Oh mos

-Qenke serish ti

-Hey nuk e shikon rrugen

-Me fal zonjush po nuk ishte fali im

-Ohuu hapu se e kam me nxitim...skam koh te merrem me ty

-Gjithmon me nxitim e ke ti ..pyrt njeriu si jeni te pakten ...pastaj mos kujto se jeni e vetmja qe keni problem.

-Shiko... Me fal ne rregull,nuk esht faji jot...thjesht kam kaluar nje dit te keqe.

-Se mos e imja mbetet pas... Jemi ne nje anije kur I thon...nejse un bej mi te shkoj,vazhdo per ku ishe nisur...

-Lamtumir.

-Mos me thuaj qe po shkon per tu mbytyr ne liqen dhe po me thua lamtumir haha

-Ta ka qefi??

Nuk me ktheu prgj,thjesht u largua...pas disa sek u mbeshteta tek nje nur per tu shlodhur...nuk e kisha ven re qe pas meje ishte aleksi

-Ami prit nuk esht ashtu sic duket ..dhe me kapi prej krahu ..e leshova krahun ter inat dhe i thash

-Epo par nga syt e mi duket shum qarte..

-Ami ajo esht kushurira im ka nje jave qe ka ardhur me familjen nga amerika ..e di qe sjam futur ne fb dhe per kete kam faj...m butesi me afroi pran vetes.

-Ne rreg edhe un kam faj

-Baraz jemi ..kushedi cdo me beje ns do isha i lidhur me dike tj

-Oo asgje zemer thjesht do te coja ne parajse haha

Me shoqeroi deri ne shtepi ..

-Aleks me fal un mendova se...

-Shhh e folem njeher..por me premto dicka...varesen do ta mbash gjithmon ne qafe ne rregull cfar do qe te ndodh edhe ns un nuk jam me ty ..

-Pse thua ashtu..???

-Po ja mbase me shtyp makina haha ..por tani me premto

-Haha mos o zot.. Te premtoj..dhe me vuri varsen ne qafe aty ku do te jet pergjithmon

Shkova ne shtepi mami me priste tek dera ..

-Kush ishte ai dhe cfar esht ajo varse

-Unn ja po ja ..ai ..je e sigurisht qe s do me vrasesh

-Ami fol tani

-Ma esht thjesht nje i huaj qe ka ardhur me pushim me kishte ren varesja rruges dhe ai ma solli .. I mire apo jo ..Varesen ma bleu era

-Aa ne rregull ..eja tani se kemi pun

Mora frym e lehtesuar ..kur do te ja trg valle?? Heres tj thash me vete..

Edhe pak dite dhe do te shkoja ne shkll..por po harroja dicka ..isha shum prapa..letersia dhe lendet e tj rregulloheshin por mat..n at mom me erdhi nje ide..aleksi ishte gjeni ne te dhe sdo i behej keq ti jepte te dashures ca leksione..

Fola ne fb dhe e lam te tk tek biblioteka ..mezi po prisja te nesermen

E Par Nga Syt E MiWhere stories live. Discover now