= Pjesa E Fundit=

531 38 17
                                    

...Leo...

Po filloja nje jet te re... Duke qendruar. E lash avionin te me ikte. Nuk mund tja mbathja. Nuk mund te fshihesha. Shkova ne kafenen e aeroportit dhe u ula. Qendroja I heshtur mes asaj zhurme. Copeza kujtimesh nga jeta im me kalonin para syve. E gjith ajo histori e mallkuar qe ishte par nga syt e mi. Asgje nuk me ecte mbar ne jet. Mund te kisha cdo vajz te mundshme,pervec asaj qe doja. Kisha prinder ,por qe nuk ishin kurr me mua. Kisha miq qe u interesonte vtm fama ime. Kisha gjithcka e njekohesisht asgj.

Por un nuk mund te dorezohesha kaq leht. Leoja qe ishte Brenda meje nuk mund te dorzohej. Ai kerkonte dhe arrinte shum.

Mora valinxhet,ndalova nje taksi dhe u ktheva ne shpi. Prinderit nuk I gjeta atje,ishin larguar per ne turqi. Shkova ne dhomen time,fika telefonin dhe u shtriva. Bera disa or gjum dhe nga darka u zgjova. Ndeza telefonin... Hyra ne fb dhe pash se Sara me kishte shkruar. Nuk durova dot dhe hapa .

"Leo... Pyeta per ty Kudo por nuk Te gjeta... Eri me tha se ke ikur ... Pse ike Leo?! ... Pse me le?! ... Kujtova se ti me the te t prisja.. te prisja tek me braktisje... Per kete e kishe fjalen Leon?! ...E di edhe qe djali qe takova ne lokal ishte shoku jot.... I di te gjitha ... Ami me Aleksin mi shpjeguan ... Un nuk te tradhtova ... Ti me tradhtove mua. . theve besimin Tim e u largove.... Erdha ne aeroport por nuk ishe atje... E ndoqa avionin tend me sy tek largohej duke marr gjith endrrat e mia.... nuk te them ktheu... Por te lutem ... Mos me braktis Leo ... Te lutem,Po Te pres" ....

Nuk mund ta besoja... E lexova mesazhin mbi 100 her, zemra Po me dilte nga kraharori, u ngrita me vrap shkova tek stacioni I sares dhe e pash atje duke pritur urbanin. Ishte gati duke hipur kur I thirra. U kthye nga un ... Syt filluan Ti lotonin , vrapoi drejt meje e un drejt saj. E perqafova fort dhe e mbajta shtrenguar ne krahet e mi...

-Nuk Te braktisa

-Nuk me braktise.

Qanim Si femij ... Nuk kisha per ta Len me kurr...

..................

...Ami...

U ngrita von, nuk duhet te levizja nga shtepia ky ishte mesazhi qe me la mami ne nje leter para se te ikte ne pun, zbrita ne kuzhin dhe hengra nje mengjes te mire. Bera disa pun dhe u ngjita ne dhom Fola ne fb me eren, me tha se do dilte me Xhonin, ishin lidhur dhe kalonin mire me nje tjetrin

Fillova te meresha me detyrat fundin e vitit te 3 e kisha frike .. Frike nga provimet provimet perfundimtare..

Kisha kaluar ore mbi libra ngrita koken vetem kur degjova borin e nje makin . U afrova tek dritarja dhe pash qe nje makin e bardhe e tipit BMV seria 5 qendronte para deres se pallatit, po veshtroja ate super makin kur vereva qe nje djal veshur me te zeza doli prej saj. Ishte Aleksi, vesha xhupin dhe dola menjehere, idola perpara dhe me perqafoi.

-C ben ketu aleks

-Kam ardhur te te marr

-Ku ??

-Surprize..por ne fillim njihu me bukuroshen tim dhe preku makinen

-Me ke ??!!i thash dhe ngrysa vetullat

-Haha zemer doja te dhoja me makinen time..po eja hip .

-Prit nuk mund te vij keshtu me prit 2 sek

Shkova ne dhom u bera gati u leva vesha fustanin e kuq dhe zbrita.

-Kam 20 min, uaww ia vlen te presesh per ty -dhe hapi deren e makines ..ora ishte 4 fatmiresisht mami kthehej von sot

Po i afroheshim bregut, ndaluam dhe aleks tha

-Shpresoj te te pelqen surpriza por me par mbylli syt dhe me premto qe nuk do i hapesh..

Mbylla syt kur dola nga makina dhe ai me mori ne krah.. Ecem rreth 5 min dhe pas qindra pyrtjesh ti hapja apo jo syt ai tha

- Tani mund ti hapesh.

Isha ne nje jaht te bukur, ka qen nje deshire e imja te beja nje xhiro dhe ja..

Kjo esht surpriza me e bukur qe me kan bere po nga e dije qe, me ndihmi ditari jot .. Ishem larguar disi nga bregu kur jahti ndaloi, u ulem ne shkallet anesore qe te kishim afer ujin e ftohte.

Po bisedonim kur mua me lindi nje ide, aleks shiko sapo ai ktheu koken e shtyva ne uje dhe po qeshja me te madhe. Me nje shpejtesi te madhe e ndjeva pas meje, tha ..

-Tani more fund -:me mori ne krah dhe u hodhem ne uje ..Sa keq me erdhi per fustanin sapo e kisha bler.u bera qull dhe kisha ftohte deri ne palce. Ndenjem pak min ne uje dhe u futem ne jaht, me pergatiti nje cokollate te nxehte por po filloja te teshtija.

- Nese me ze gripi esht faji yt nrregull ..haha ti fillove e para mos harro , me pas hengrem nje dark te mire ne te cilen nuk munguan shishet e veres qe per cudi avulluan shum shpejt. Isha e dehur dhe doja te flija, u mbeshteta ne divan dhe me zuri gjumi ..

Aleks : Dua te te shoh gjithmon pran meje ami .. Keshtu qe neser me ke per dreke ....

Teksa mbyllja syt qetesisht ndjehesha e lumtur... e lumtur qe se bashku me aleksin I treguam sares te verteten... Por mbi te gjitha e lumtur sepse me priste nje jet e re... Nje fillim I ri...




=F=U=N=D=

E Par Nga Syt E MiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon