·5·

456 37 7
                                    

Lístky od Jacoba jsou na New York 30.12. To je za pět dní. Hrozně se těším, protože Jacob nám slíbil, že s ním budeme moct zpívat jednu z jeho písniček. Z toho mám i trochu trému. Sice chodím na sólový zpěv, ale ještě jsem nevystupovala před tolika lidmi.

...

Taaak... dneska v pět máme sraz s Jacobem a Caroline před tím divadlem, kde se bude koncert konat. Jacob nám ukáže zákulisí a seznámí nás s jeho kamarády, co tam budou vystupovat také. Jsou asi tři hodiny a tím pádem jsem se rozhodla připravit. Přece jenom cesta od nás do centra New Yorku trvá trochu déle.

Nejdřív jsem se zastavila v koupelně, kde se učesala a dala řasenku. Vlasy jsem si vyžehlila a protože je mám nějak po ramena nechala jsem si je rozpuštěné a jenom si vrchní půlku vlasů dala do culíku.

Na sebe jsem hodila černé džíny roztrhané na kolenou a pruhované černobílé triko s rolákem. Protože tohle celé mi zabralo asi hodinu. Řekla jsem si, že bych mohla už pomalu vyrážet z domu. Rozloučila jsem se s mamkou, obula si svoje superstary, vzala batoh s nejdůležitějšími věcmi a vyběhla na autobus.

...

Je za pět minut pět a já už s Carol čekám před divadlem. V tom se ozve hrozný řev. Obě se otočíme a máme tu čest spatřit asi deset holek stojící v hloučku a všechny ječí jako pominuté. Proč sakra? No jasně, že mě to hned nenapadlo. Blíží se k nám Jacob. Pozoruju ty holky. Když si všimli, že jde Jacob za námi, vrhly na nás takové ty ''asi tě na místě zabiju'' pohledy.

,,Ahoj holky!"pozdravil

,,Ahoj."odpověděla jsem

,,Dneska nebude Rolf?"rýpl si

,,Promiň Rolfe jsem vykolejená z těch pipinek."

,,No, to já někdy taky."usmál se

,,A já jsem co? Tvuj záložní toaletní papír, který stejně nikdy nepoužiješ?"ozvala se rádoby naštvaně Carol

,,Ale prosim tě ty jsi vždycky můj nejčastěji používaný, třívrstvý, měkký a s vůní fialek. Prostě nejúžasnější toaletní papír ze všech!!"objal jí

,,Tak můžeme?"zeptala jsem se, protože mi už byla celkem dost zima

,,Ale jistě dámy, račte."

Noooo? Názor na další díl? Jako myslím, že 382 slov celkem ujde. Teď budu 12 dní ležet doma s angínou, takže by kapitoly mohly být častěji. Tak se mějte hezky a ahooj u příští kapitoly:)

Neříkej mi Rolfe! [Jacob Sartorius ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat