Jacob
Dneska má Christin oslavit čtrnáctiny a já nevim co jí dát. Přemýšlel jsem nad nějakým krytem na mobil, poukázkou do obchodu nebo tak něco. Zkusil jsem zavolat Caroline, a ta mi poradila, ať jí dám nějaké ty růže a čokoládu. Teď zrovna ležím v posteli a vymýšlím ten dárek, když vtom mi začal vibrovat mobil. Byl to messenger.
Chris💕: Ahooj!! Nechceš dneska přijít ke mě na menší oslavu. Jenom ty, já a Carol. Chceš?
J: Ahoj zlato. Promiň ale dneska nemůžu. Už něco mám.
Chris💕: To je škoda. Tak ahoj.
J: Nebuď smutná, vynahradím ti to.
Chris💕: To říkáš vždycky. Ahoj a měj se hezky.
Sakra, nasrala se na mě to sem nechtěl. Ale co, nějak se to vyřeší. Dneska jdu na oběd s holkou, co s ní budu natáčet svůj nový klip. Sem zvědavej jaká bude.
Chris
Jako co to je? Ani mi nepopřál. No, nenechám si dnešek zkazit takovouhle bezohledností. Kolem dvanácté má přijít Carol. Půjdem do nákupního centra a potom do jump parku, kde bude oficiální oslava i s lidma ze třídy a tak. Hrozně se těším. Jen tak ležím a někdo zaklepe. Řeknu otráveně "dále".
,, Všechno nejlepší miláčku!!" Vykřikne máma s tátou. Dají mi dort a každý jeden dárek. Potom přišel starší brácha Jack.
,, Tak sestřičko, protože už si velká, tak ti nedám žádnej dárek a jenom ti popřeju."
Bylo mi jasný, že spíš neměl peníze.K snídani jsem si dala dort a zelený čaj. Jak sem tak popíjela čaj a koukala se na televizi, zazvonil zvonek.
,,Sakra to bude Carol. Už je skoro dvanáct." řekla jsem si pro sebe a šla otevřít.
,, Hezký pyžamo ty čtrnáctko moje. Všechno nejlepší!!" usmála se a objala mě.
,, Děkuju. Pojď dál. Půjdem do pokoje a pomůžeš mi vybrat něco na sebe."
Carol kývla a šla nahoru po schodech. Belhala jsem se hned za ní.
Nakonec jsme vybraly tohle:Oblíkla jsem se a mohly jsme vyrazit na mojí soukromou oslavu jenom s tou nej kámoškou.
,,Jacob na nás čeká tam?" zeptala se Carol.
,,Ne on nepřijde, už něco má." pusmutněla jsem
,,A co? Co je sakra důležitější než narozeniny svý holky?" řekla naštvaně.
Neodpověděla jsem. Nevěděla jsem to a ani jsem to vědět nechtěla. Projistotu.
Jacob
S tou holkou máme sraz v nákupáku a tam vybereme nějakou restauraci.
Domluvili jsme se na jednu hodinu před vchodem. Je jedna a deset minut a já tu čekám ja debil. Zvednu hlavu od mobilu a vidím, že se ke mně blíží asi stejně stará blondýnka.
,, Ahoj, ty si Jacob že jo?"
,,Jo, a ty si?"
,,Veronica, těší mě. Půjdeme dovnitř?"
,, Jasně."
Nakonec jsme si vybrali sushi restauraci.
Chris
Jen tak jsme chodili po obcodech a povídali si.
,,Nechceme si dát něco k jídlu?" zeptala se Caroline
,,Ty si taky pořád hladová. Ale jasně, mužem jít nahoru třeba do mekáče."
Po jezdících schodech jsme se dostaly až nahoru do posledního patra. Objednaly jsme si jídlo, počkaly na něj a potom si sedly k malému stolečku úplně nakraji.
Jacob
Sedli jsme si ke stolu, přišla číšnice a my si objednali.
,, Tobě je taky čtrnáct?" zeptal jsem se
,,Jo jo bylo mi před měsícem." usmála se
Chvili jsme si povídali a potom se zaptala:
,, Máš holku? Na sociálních sítích probíhají debaty o tom jestli někoho máš. Je to vtipný celkem."
Nevěděl jsem co odpovědět. S manažerem jsem se domluvil, že o Chris ještě nebudu mluvit veřejně, protože kdyby to nevyšlo a hned sme se rozešli byl by z toho velký poprask v médiích.
,,To jsou jenom keci. Žádnou holku nemám." usmál jsem se. Mám halucinace nebo na mě doopravdy mrkla?
Chris
Když jsme dojedly, odnesla jsem tácy a spolu s Carol jsme se odebraly ještě dolů se podívat na kosmetiku.
Procházíme kolem sushi restaurace a já vidím hodně známý obličej. Byl to Jacob. S nejakou holkou. Vysoká, hubená, hezká blondýna.
,, Chris? Není támhle Jacob?"
,,Je. Jdeme!" byla jsem naštvaná. On místo mých narozenin je někde s nějakou holkou?
,, Jé, to je ale náhoda." řekla jsem ironicky.
,,Ahoj Chris." zvedl se a šel ke mně ,, všechno ti vysvětlím. Veronica je jenom... nenechala jsem ho domluvit
,, Mě to ale nezajímá." odešla jsem. Carol běžela hned za mnou.Taaaak a je tu trochu zápletka. Doufám, že se kapitolka líbila💕mějte se hezky🌹
ČTEŠ
Neříkej mi Rolfe! [Jacob Sartorius ff]
RandomNechci psát jen tak nějakou fanfikci (tím myslím takové to: holka náhodou potká kluka a zamilujou se do sebe). Nebaví mě to číst ani psát. Tak jestli zdílíš stejný názor , tak mě to za prvé těší a za druhé by tě to možná mohlo bavit:)