·7·

379 34 5
                                    

Přijeli jsme před Jacobův dům. Bydlí jen kousek odemne.

,,Tak pojď dál!"pozval mě

,,A kde máš ten tvůj příšerně krásný pokoj, o kterém tak básníš sním-li se ptát?"

,,Po schodech nahoru a potom doleva."usmál se a postrčil mě ke schodům

Vylezla jsem nahoru a podle jeho instrukcí se dostala do jeho pokoje.
Byl fakt hezký. Vedle postele byla rozložená matrace s dekou a polštářem. Za chvíli přišel Jacob.

,,Budeš spát na mý posteli, já si lehnu na zem."

,,Ale to přece nejde. Vždyť se nevyspíš."nesouhlasila jsem

,,Radši se špatně vyspím já, než ty."usmál se na mě

Taky jsem se usmála, ale zase jsem měla takový ten divný pocit, že tohle si prostě kamarádi moc nedělají. Teda aspoň Jacob ne.

,,Věci máš támhle v rohu."

,,Díky."vzala jsem si svůj batoh
,,Můžu do koupelny?"

,,Jasně. Chodbou dopředu a doprava."

Chtěla jsem se aspoň trochu zkulturnit a hlavně spláchnout rozmazanou řasenku pod očima, protože jí tam byla nejspíš víc než tuna.
Přišla jsem do bílé koupelny s veeelkým zrcadlem. Učesala jsem si vlasy a odlíčila se. Když jsem se vrátila do pokoje, Jacob seděl na posteli a něco říkal do mobilu. Nejspíš na snapchat.

Když skončil zavolal mě k sobě a poprosil mě o fotku. Vyfotili jsme se s takový tím filtrem s kytičkama kolem hlavy. K fotce Jacob napsal: ta nejlepší osoba na světě

Nic jsem neříkala. Přišla za náma jeho máma a zavolala nás k večeři.

...

Oba jsme leželi v postelích a smáli se.

,,Už asi půjdu spát. Jsem unavená."

,,Jasně, já taky."

Po chvíli už jsem skoro spala, ale vnímala. Ruka mi sjela z postele. Najednou cítím něco teplého a příjemně jemného jak jí chytá. Byla to jeho ruka. Chvilku mě za ní držel a potom slyším jak někdo šeptá.

,,Kdyby jsi tak věděla Christin."

Taak už se nám to trochu rýsuje.
Chtěli by jste nějaký přesnější popis hlavních postav. Myslím hlavně Chris a Carol, protože Jacoba asi všichni znáte.

Papapaa

Neříkej mi Rolfe! [Jacob Sartorius ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat