Jacob
Prosím, ať už tohle připravováni a zkrášlování skončí. Nesnáším to. Jsme s Veronicou v salónu, aby nás připravili na tu oslavu. Bude tam i televize. Proto salón. Veronica si to na rozdíl ode mě užívá. Jak jinak. Je to holka.
Tak se nudím, že se můj hroznej mozek rozhodl myslet na věci, které bych nejraději nechal shnít někde v zadu v hlavě. Co asi dělá Chris? Zapomněla na mě? Nejspíš jo. Sklamal jsem jí. Možná má už i kluka. Asi už mě nemiluje. No, určitě mě nemiluje. Není blbá.
Někdo mě začne hladit po rameni.
,,Jacobe. Musíme jít." je to Veronica. Její sladký hlas poznám i ve spánku.|na párty|
Veronica
Před rozhovorem si nás zavolají manažeři. Vypadá to, že Molly to Billymu všechno vysvětlila a že s tím souhlasil.
,,Tak děti, máme pro vás plán. Musíte předstírat, že jste pár. Prostě, že spolu chodíte." mrkla na mě. Podívala jsem se na Jacoba. Tvářil se normálně. Možná by se tam ten úsměv našel.
,, Co si to tom myslíš Jacobe?" zeptá se ho Billy
,,Jo, není to špatnej nápad." usmál se
Všechno jde podle plánu. Mám šikovnou manažerku.
Jacob
Jsou sice i lepší způsoby jak si vylepšit kariéru a nabrat peníze, ale aspoň zapomenu na Chris. Doufám.
Za chvíli přiběhnou reportéři a nastane P.E.K.L.O.
Odpovídat na opakující se otázky mě už pomalu přestává bavit. Veronica se v tom ale vyžívá.
,,Jak jste se s Jacobem spřátelili?" ptá se na můj vkus až moc zvědavý reportér
,,No, abych řekla pravdu možná jsme se víc než dobře spřátelili." šťouchla do mě. Když jsem nepokračoval, ujala se slova zase ona.
,,My spolu totiž chodíme." políbila mě na tvář. Zasmála se, když se na mé tváři objevil obtisk její rudé rtěnky. Tohle hraní na pár se mi začíná líbit. Tak jakému klukovi by se nelíbilo.
Rozhovor skončil. Teď je už mezi mnou a Chris definitivní konec. Celé to bylo živě. Vsadím se, že se koukala. A jestli ne, zítra toho bude plný bulvár a internet.
Asi mi chybí. Její úsměv, hnědé dlouhé vlasy, rty, a hlavně hlas. Tak dlouho jsem neslyšel její jemňoučký hlásek. Stop Jacobe. O tomhle nemůžeš přemýšlet. Už je to jinak. Úplně jinak.
Chris
Chce se mi brečet. Ten Jacobův rozhovor. Ta kráva blonďatá. Ani nevím co dělám. Přistihnu se, jak volám Tinusovi. V deset večer.
,,Chris, co potřebuješ tak pozdě." zeptal se se strachen v hlase
,, Půjdeš ven?" vzlikala jsem mu do telefonu
,,Ty brečíš?"
,, Půjdeš teda?" nechtěla jsem odpovídat
,, Půjdu. Za deset minut tě vyzvednu."
Típla jsem to. Otřela si rozmazanou řasenku a oblékla si vytáhanou mikinu.
Zazvonim zvonek. Otevírám dveře a hned skočím Martinusovu do náruče.
,,Ty si se koukala na ten Jacobův rozhovor co?"
Kývla jsem. I když mě pořád pevně objímal, byla mi zima.
,, Nechceš ke mně? Je tu zima." podívala jsem se mu do očí
,, Rád." usmál se
Sedla sem si na pohovku, dala kolena k tělu a přetáhla přes ně mikinu. Sedl si ke mně. Dlouho jsme mlčeli.
,,Ty nemáš doma rodiče?" zeptala jsem se. Mně by jít ven v deset nikdy nedovolili.
,,Ne. Hlídá nás babička a ta usnula v sedm a jen tak se neprobudí. Ty taky ne jak vidím."
,,Jsou v práci."
Zapla jsem televizi. To ticho mi už lezlo na mozek.
,,Jacob Sartorius má přítelkyni. Zlomil srdce milionům faninek? To se dozvíte za pár minut! Nepřepínejte!" ozval se hlas reportéra.
Znovu jsem se rozbrečela. Martinus vypl televizi. Otočil si mě k sobě, a pomalu mi palcem stíral slzy z tváře.
,, Nechceš tu spát? Bojím se tu sama." usmála jsem se na něj
,,A nebude to tvým rodičům vadit?" zasmál se taky
,, Myslím, že ne. Ani nevím jestli ještě dneska přijdou. Často přespávají v hotelu."
,,Moc rád tu budu spát. Pro tebe všechno Chris." pramínek vlasů u obličeje mi zastrčil za ucho
,, Půjdu rozložit svojí postel." zvedla jsem se
On čekal dole.
Převlékla jsem se do pyžama a na něj oblíkla tu stejnou vytahanou mikinu.
,, Sluší ti to." vylekal mě
Otočím se a stojí tam jen v trenkách a triku.
,, Takže tady budu spát?"
,,Jestli ti to nevadí."
,, Vůbec."
Usmál se a skočil na postel. Stáhnul mě k sobě.
...,,Jak to děláš, že si všude kde tě potřebuju?"
,,No, dneska si mě sem zavolala. Ale i tak, jsem tu vždycky pro tebe."
,, Děkuju."
S úsměvem na rtech a v Tinusovu objetí jsem usnula.
Konečně další část. Jak se líbí?
Doufám, že jste spokojení. Trochu se nám to zamotalo😂😂♥Ilyy❤👑
ČTEŠ
Neříkej mi Rolfe! [Jacob Sartorius ff]
AcakNechci psát jen tak nějakou fanfikci (tím myslím takové to: holka náhodou potká kluka a zamilujou se do sebe). Nebaví mě to číst ani psát. Tak jestli zdílíš stejný názor , tak mě to za prvé těší a za druhé by tě to možná mohlo bavit:)