Beklettiğim için çok özür dilerim. Malesef 8. sınıf öğrenciyim. Ama sonunda yazıverdim.:) Umarım beğenirsiniz. Bu bölüm biraz olmadı sanki ama bakalım.
Okuma sayısı 200 ne ara oldu bilmem. :D İnsanlar bakıp çıkıyor belki. Vote veya yorum yok ama hiç bozuntuya vermiyorum. Yazıyorum. Olmuyorsa oluruna bırakıyorum. Sorun değil yani. :D
Bölüm şarkısı Duman-Yürek. Multimediada Aras var. Aras'ın o fotosunu çok seviyorum :D ArMel çiftimi olsun bunlar evet galiba. :D ArMel galp ben :D Tamam sustum. :D
-4- (Cici Kız ve İğrenç Çocuk.)
(Melodi'den)
"Yok artık." dedim. Aras kaçmış mıydı? Bir dakika nasıl olabilirdi ki bu? Kaçmış olamazdı. Her yerde korumalar vardı.
O sırada Esra kıkır kıkır gülüyordu. Bir dakika burada çocuk kaçmış, onun yaptığına bak.
"Şaka yapmıştım." dedi Esra. Şimdi sıçtın kızım sen.
"Bana ha? Şaka yapmak? Yandın kızım sen." deyip onu kovalamaya başladım. Bir yandan koşuyor bir yandan da hala gülüyordu. Ona yastık fırlattım. Bende gülmeye başladım. Ne olursa, ne yaparsa yapsa dostumu seviyordum. Çığlıklarımız ve kahkahalarımız tüm odayı dolduruyordu.
(Aras'tan -Bir kaç saat önce.-)
Odayı yemeklerle birlikte pisletmiştim. Bir kaç hizmetçi yerde ki yemekleri temizlerken bir şey demedim. Onlar odadan çıktıktan sonra bu ellerim bağlı sandalyeden kurtulmaya çalıştım. Ama olmadı malesef. Fazla sıkı bağlamışlardı ellerimi. Lanet olasıca çözülmüyordu. Bu kız deliydi.
Ya da ben fazla mı ileri gidiyordum. Sadece acıkan midemi doldurmam için yardım ediyordu. Bir şey yapmadığı halde ona kötü davrandım. Yemeklerde ziyan oldu. Çarpılmam umarım. Kız bana iyi davrandığı halde ben..
İyide beni kaçırmamalıydı. Elbette ki sinirlenmem gayet normal. Sadece fazla sıkılmıştım şu kaçırılma işinden. Pardonda bu hayatımdaki senaryo yanlış olmalıydı. Ben kaba, sapık olan ben bir kıza aşık olup, onu kaçırmam lazımdı. Bir kız bir erkeği kaçırmamalı!
(-Şimdi.-)
"Bu lanet olasıca seslerde ne?!" diye bağırdım. Elbette sesimi kimse duymuyordu. Gecenin bilmem kaçı kahkaha sesleri geliyordu. Hangi geri zekalı yatmıyordu bu saatte? Elbette ki o kız...
Kız değil mi? Hepsi çığlık atıyor. Birde şu tiz ve ince sesleri yok mu? Çok sinir bozucu. Tamam kızlara fazla düşkün olabilirim ama hiç bir erkek kızların bağırmasından hoşlanmaz. Elbette bende.
Şu lanet yerde kimsenin sesi çıkmıyordu onlardan başka. Seslerini dinleyemem sabaha kadar! Uyumaya çalışıyordum burada!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Kaçıran Bir Kız!
Подростковая литератураAşık kız dediğin oturur, sever. Bu biraz delice bir hareket yaptı. Çocuğu kaçırdı! Erkekse aptal bir kız avcısıydı. Yakışıklı olduğuna bakma. Fazla kalp kırıcı! © Tüm hakları saklıdır.