-7- (Hissediyordum...)

775 35 0
                                    

Geç geldiği için üzgünüm.  Biraz tatil yapayım dedimde.  Boş vakit buldukça yazmaya çalışacağım artık. Tabi tatildeboş vakit çokta. :D Neyse ya. İyi okumalar. Okuyan az kişi olsada çok teşekkür ederim.:) Yorumlarınızı, eleştirilerinizide yazın lütfen.:)

-7- (Hissediyordum...)

(Aras'tan)

Bunlar arkadaş olarakta deliler. Gerçekten! Bu kızlar kafayı yemiş! Arkadaşının beni kaçırdığı yetmiyor bir de adı Esra olan kız bana 'Dövülmek ister misin Aras Gürmen?' diyor. Kimsin beni dövücen lan sen? Derdim ama diyemiyorum. Karşımda 2 tane izbandut gibi herif var lan. Hayatta sağ çıkamam buradan. Bir şeyler düşünmeliydim. Birini ayartalım dedik, başımıza iş aldık. Hıhım Düşün düşün...

"Eğer beni dövdürürsen arkadaşın nedenini soracak? O zaman ne diyeceksin? Atlar tepti falan mı?" derken koskoca bir kahkaha attım. B eve geldiğimden beri Aras Gürmen gülüşü sergiliyordum. Ama kahkaha attığımı hatırlamıyorum.

"Bir düşün bakalım. Ne diyeceğim? Sence sen yalan söylesen Melodi anlamayacak mı? Kime inanır sence? Bana mı sana mı?" dedi. Haklıydı. Ama çok iyi bir rol sergileyip, inandırabilirdim.

"Bence yanılıyorsun. İyi rol sergileyebilirim." dedim Aras Gürmen sırıtışımı gönderirken.

"Ah, hiç sanmıyorum! Bana sarktığına dair şahitlerim dahi var. Evde ki hizmetliler sence duymadı mı bizi?" dedi Esra. 'Ne diyon sen gülüm?' diyemedim lağ.

Bu kız akıllı mıydı ben mi salaktım? Doğru söylüyor aslında. Gerçi rol yapsam bile Melodi denen kaçık pek  inanmazdı.  Ve kesinlikle batmıştım! Melodi denen kaçık duyarsa sıçtım!

"Doğru. Fazla akıllısın. Aslında sarışınlara aptal derler ama..." dedim bir piçimsi gülümsemeyle.

"Pardon da senin aptal sarışın sürtüklerin nasıl bilemem? Ama sarışınlar hiçte aptal değildir!" dedi cırlayarak. Bu kızların nasıl bir gırtlakları vardı? Nasıl bu kadar tiz ve kulak tırmalayıcı bir ses çıkıyordu anlamıyordum.

"Belki de haklısındır. Kızları bazen hafife almak doğru olmuyor." dedim normal bir ses tonunda. O da hemen oradan atladı.

"Kızlar daha ince düşünür. Siz hemen sonuca ulaşmak istiyorsunuz. Salaksınız!" dedi son kelimesini vurgulayarak. Bir dakika. Bu şimdi benim cinsime ve bana salak mı dedi? Al bir feminist daha! Adını yeni öğrendiğim Melodi denen kaçıkta kesin böyleydi. Tamam bazılarımız çok şey oluyor ama kızlar bana bayılıyordu. Ne yapabilridim yani? 

'Adam olabilirdin mesela!' dedi içimden bir ses. Anağ. Deliriyorum galiba. İçimden ses çıkıyo lan! Ya da benim bilinçaltımda öyledir mesela. Olabilir mi? Evet. İç ses konuşur mu ki insanlarda? Aman boşver...

Bir dakika şimdi bu bana salak demişti. Ve ben cevabını vermemiştim. Cevap bekleyen gözlerle bana bakıyordu.

"Yav he he." dedim salona geçerken. Kaçırılmıştım ama keyfine bak denmişti. Bir koltuğa oturuverdim.

Onu yandan yandan izlerkerken adamlarını gönderdiğini gördüm. Yavaş adımlarla karşımda ki koltuğa oturdu. Büyük ihtimal öğüt verecekti. Ah, ne aptalca! Bir kulağımdan girse, diğer kulağımdan çıkacaktı ki.

"Bak Aras-" dediğinde sözünü böldüm. "Baktım." dedim hafif sırıtarak. Gülümsemedi bile. "Saçmalamayı kes ve beni dinle." dedi. "Tamam büyükanne." dedim oflayarak.

"Melodi seni ilgilendirmiyor olabilir ama o benim yakınımdan daha öte. Kardeş gibi. Onu üzmeye hakkın yok." dedi. Devam edecekti  ama ben onu  böldüm.

Beni Kaçıran Bir Kız!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin