Ehehe. :) Bölüm geç geldiği için üzgünüm. Ama okuldan kurtulmamıza bir hafta kaldı. O yüzden. Biraz bu haftayı uyuyarak geçirdim. :D Geciktirdiğim için özür dilerim. Bölüm kısalığı içinde pardon. Bir dahakine 3 sayfalık yazmayı deneyeceğim.:)
Multimedia Melodi-Aras-Esra.
Şarkı olarak; ~Jason Chen-Best Friend.~
Buyrun 5. bölüm.:)
-5- (Tartışmalar)
(Aras'tan)
Ve ekledi. "İğrenç bir çocuksun. İğrenç çocuk!"
"Cici bir kızın masumluğunu elinden alamam." dedim. Haklıydım ki. Benim nasıl biri olduğumu biliyordu. Onu kullanma mı, ondan yararlanma mı istemezdi elbette değil mi?
Beni adam edemezdi ki. Ben böyleydim. Hayretle bana bakıyordu adını bile bilmediğim kız. Şaşırmış mıydı? Dişlerini sıkıyordu. Sık nefesler alıyordu. Boynunda ki damarları görebiliyordum. Kızmıştı. İyide dediğim doğruydu.
"Sen adam olmayacaksın gerçekten!" diye bağırdı.
"E sonunda anladın. Hadi bırakta beni gideyim." dedim sakince. Bana doğru yaklaştı. Sert sert bakıyor. Ben bir kızdan korkuyorum! İlginç...
"Yarın bu bağlı ellerinden kurtulacaksın. Ama bu yerden asla Aras Mutlu!" dedi. O değilde soyadımı nereden biliyor bu kız? Ya da ben salaklaştım. Kız hakkımda ki ufak bir bilgi için bile götünü yırtmıştır zamanında.
Yüz ifadesi normale dönerken, benden uzaklaştı. Ekledi. "Yarın ata bineceğiz." dedi. Kapıyı çarpıp çıktı.
Şimdi şaşırma sırası bendeydi.
(Melodi'den)
"Ne olmuş? Neden bağırmış?" dedi Esra odaya girdiğimde.
"Seslerimizden rahatsız olmuş beyefendi!" dedim sertçe.
"Uzun süreden beri oradan çıkamadın. Yakınlaştınız mı?" dedi Esra. Kıkırdadı.
"Bağırışlarımız kesildi mi ki sence?" dedim tersleyerek. Farkında olsaydı seslerimiz bağırmadan ibaretti. Esra beni bazen hiç anlamıyor.
"Of, tamam ya. Sanada hiç takılamıyor insan!" dedi. Trip mi atıyor bu şimdi? PArdon da bir trip attım mı 10 gün sürer Esra Hanım!
"Sen şimdi ne yapıyorsun Esra?" dedim.
"Trip atıyorum." dedi Esra. Gevşekçe. Birde kolları bağlamış karşımda. Gözleri ben hariç her yere bakıyor.
"Ben de trip atsam mı ki ne? 10 gün çekemezsin valla. Kalbini kırarım bak." dedim. Haklıydım. Gerçi onu kırsam bile bırakmazdı ya beni bu mal.
"Küstüm ben. Hıh." dedi. Bildiğin surat ifadesi '-_-' aynen böyleydi.
"Çocukluk yapıyorsun. Bilmem farkında mısın?" dedim. Gerçekten çocukluk yapıyordu.
"Ben mi çocukluk yapıyorum? Pardon senin çocuğu kaçırman da saçmalık değil mi?" dedi Esra. Şaşırmıştım. Benim kırdığım Esra, bana kıyamayan Esra şimdi beni kırıyordu. Ve ağır bir laf atmıştı ortaya.
"Ben sadece seviyorum Esra!" dedim setçe. Bu gece bize uyku yoktu anlaşılan. Herkesle bir tartışma yapıyordum. Sadece Arasla kalmıyor, bir de Esra çıkıyor.
"Tamam. Sus." dedi sakince. Susmak mı? Sen saçmalık de. En yakın arkadaşımdan duyayım bunu bir de. Sonra sus Melodi!
"Bunu en yakın arkadaşım söylüyor. Ben de susayım öyle mi? Madem saçmalık ne diye yanımda duruyorsun Esra?" dedim.
"Saçmalıyorsun. Çıktı ağzımdan bir kere. Özür dilerim." dedi. Sakinliğini korumaya çalışıyordu. Ama gözlerinde kaybetme korkusunu görüyordum.
"Boş yere tartışmayı sen atıyorsun." dedim.
"Sanada takılmama hiç izin vermiyorsun!" dedi.
"Aras konusunda takılma bana! Sence öyle hemen yakınlaşma yapacak bir kıza mı benziyorum?!" soruyla karışık çıkıştım ona.
"Konu başka yere sapıyor farkında mısın? Özür diledim ya. Yetmiyor mu?" dedi.
"Of! Tamam ya." dedim. Bunları bir de Esradan duymak ilginçti.
Gittim yatağa oturdum. Esra bana bakıyordu.
"Çok istiyorsan sen de babam gibi erkenden bırak beni. Sonrada tam ihtiyacım olduğunda kaybol annem gibi." dedim.
Esra yanıma gelip sıkıca sarıldı. Göğsüne bastırdı beni. Sanki hiç bırakmayacakmış gibi sımsıkı sarılıyordu. Üstüme geliyordu herkes. Ben ne yapayım? Durup dururken tartışmayı çıkartan ben değilim ki.
"Bak bu asla olmayacak! Ben hep yanındayım." dedi. Ekledi yine. "Eee ne konuştunuz Arasla?" dedi. Hiç bir şey olmamış gibi. Sımsıkı kollarını çekti üstümden. Bende dizine yattım.
"Tam olarak 'Cici bir kızın masumluğunu elinden alamam.' dedi. Kısaca konu buydu. Bende onu takmadan yarın ata bineceğiz dedim. Çıktım odadan. Sonra senle bir tartışma." dedim iğneleyicibir tonda.
"Cici kız ha. İyimiş." dedi Esra gülerek.
"Uyuyalım mı ya?" dedim.
"Uykun var mıydı senin?" dedi Esra.
"Evet." dedim hafif kıkırdayarak.
"Tamam uykucum" dedi Esra. Onun kucağından başımı kaldırdım. Yorganı kendime doğru çektim. Sonra yastığımın olduğu kenara gittim. Yorganıda üstüme çektim. Esranın tarafı boştu.
"Gelmiyor musun?" dedim.
"Valla her yeri kapladınız Melodi Hanım." dedi kıkırdayarak. Yorganı çekip içine girdi yatağın.
Kıçını dönüp yattı bildiğin. "Sana da iyi geceler koca popolu." dedim gülerek. Bu kız gerçekten manyaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Kaçıran Bir Kız!
Teen FictionAşık kız dediğin oturur, sever. Bu biraz delice bir hareket yaptı. Çocuğu kaçırdı! Erkekse aptal bir kız avcısıydı. Yakışıklı olduğuna bakma. Fazla kalp kırıcı! © Tüm hakları saklıdır.