Bölüm 1

17.4K 644 62
                                    


Hayatında ilk defa meyhane gelen birisi olarak çabuk uyum sağlamıştı Bade

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatında ilk defa meyhane gelen birisi olarak çabuk uyum sağlamıştı Bade. Yıllarca iyi terbiye görmüş, aile kızı olarak, sıkı bir yönetimden geçip ,bu yaşa geldikten sonra, böyle bir yere gelmekle, o bütün sıkı yönetimi çöpe atmakla kalmayıp ,aile kanunlarına göre oruspuluğa giden yolda ,ilk adımı atmış ,olacaktı kısacası.

Neden olmasın? Diye düşündü. Şimdiye kadar terbiyeli, sakin, saygılı ve en önemlisi ahlaklı olmuşta da eline ne geçmişti. Sen iyi kızsın vay be deyip madalya mı takmışlardı?Ağlamaklı haliyle kahkaha atacaktı neredeyse, çünkü başının arkasında çıkan iki boynuz görülmeyecek gibi değildi üstelik.

Ve şimdi sırf böyle bir yere geldi diye, orospu konumuna düşecekse en azından bu duyguyu fethetmeliydi.

Peki ;bu umurunda mıydı? Hayır değildi. Şu an en son ihtiyaç duyduğu şey kimin hakkında ne düşündüğüydü.

Bade, bunu kendisine kanıtlamak istercesine. Önünde duran bardağı bir dikişte bitirdi, boşalmış kadehi masaya bırakırken, barmenle göz göze geldi.Niye çift görüyordu.Yoksa bu adam ikiz miydi.?Bir an adamı kıskandı .Niye kendisi gibi bir tane daha yoktu.Ailenin tek kızı olmak çok can sıkıcıydı.

"Lanet olsun" derken hafifçe sallanıyor, başı dönüyordu.. Ama yine de içmeliydi, içmeli ve her şeyi unut malıydı.

"Bir tekila daha lütfen.." dedi oturduğu bar taburesinde denge de durmaya çalışarak.. İçinde gizli kalmış bir ,alkolik vardı ve bundan çok hoşlanmıştı.

Barmenin gözleri kızdaydı onun tarafına doğru yaklaşırken... Sonsuz denizleri andıran mavi gözleri, başak sarı uzun saçları, beyaz teni, fındık misali ufak burnu, çıkık elmacık kemikleri, pembe dudaklarıyla yapma bebek gibiydi ,tek kusuru ise gözlerinde ki kocaman gözlükleriydi.Her güzelin bir kusuru olur diye içinden geçirdi.Sonra ondan dört düncü kez tekila isteyen kızın. Karşısında durup, bardağı eline aldığında kendini tutamayıp sordu..

"Emin misiniz..? Pek kendinizde değil gibisiniz..?"

O güzel görüntüden çıkmayacak cazgır bir sesle Bade"Kendimdeyim ben! Tekila istiyorum ayrıca.. Hem sana ne ya!Anam mı babam mısın sen?!" derken gözlerini kırpıştırıyor, onları açık tutmak için çaba harcıyordu...Arada bir burnun üzerine düşen gözlüğünü ittirmekten geri kalmıyordu.

İnsanlık adına uyarısını yapan Barmen,"Peki ama bu size vereceğim son tekila.." dedi boşalan bardağa tekila koyarken..

"Ne zaman son olacağına ben karar veririm, siz değil!Çattık ya," derken sevimlice başını ileriye uzatmış, yüzünü barmenin yüzüne yaklaştırmıştı.Bu haliyle sevimli kız görüntüsü kaybolduğu gibi bir cadıydı andırıyordu.

KARA BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin