Bölüm 2

10.2K 603 83
                                    


Yüzüne suyu hızlıca çarparken aynadaki aksine baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzüne suyu hızlıca çarparken aynadaki aksine baktı.Başına gelenleri düşünmek bile istemiyordu.Kendinden o kadar çok utanıyordu ki, her şeyin üstüne kapıda başını bekleyen adam kaldıramayacağı bir şeydi.Bir an önce ondan kurtulmalıydı.Adam tüm sülalesine saydırmak la kalmamış asla dünyaya gelmemesi gerektiğini söylemişti.Ağzı besbelli çok kirliydi.

Klozete tekrar kusarken bu sefer ki daha şiddetliydi.Ellerini karnına koydu''Lütfen yeter ah" diyerek öğürdü. Bir daha beleş içki verseler içmeyi bırak dönüp bakmayacaktı.İyi halt yemişti midesini bozmakla kalmamış burada kendi pisliğinde boğuluyordu

''Hamile misin!?''diyen sesi duyduğunda aynadan gördü onu.

Bade,''Rahat bırak beni?''derken hala dönememişti geri.Adamdan ödü patlıyordu hele o kara bakışları var ya öyle derinlerdi ki.. Ürktü bir an ve geri çekti kendini. Nedenini bilmiyordu,ama içini üşütmüştü bu derinlik.

"Baş belası!Hamile misin dedim!"

Bu deliyle uğraşmaya değmezdi."Henüz değilim ,sarhoşum!!"

Gülmekle göz devirmek arasında kalmış bir ifadeyle, kaşlarını yay gibi yukarıya kaldırıp ona bakmaya devam etti. "Hmm..." dedi sakince. Sesi ürpermesine neden oldu.

Bade gözlüğünü bir an geriye itip buğulu gözlerle adama yeniden baktı. Neden bu kadar yakışıklı bu adam be ...Ama bir tip vardı yontulmuş heykeller gibiydi.Keşke mafya kılıklı adamın yerine koca göbekli, kafasında saç kalmamış, pala bıyıklı, kıllı mıllı bir şeyle çarpışmış olsaydı.

Henüz adamı gözleriyle yiyip bitirmeden,beyefendi o sırada konuşmaya karar verdi; "Üzerime kustun!" 

  Onu duyan biri olsa üzerime sıçtın dedi sanırdı. Ben senin o ağzını var ya.Gel de derdini anlat anlata biliyorsan. "İsteyerek olmadı,birden oldu"biraz masum ayağına yatmakta fayda vardı.Yaptığında utanır gibi yaparak biraz öne doğru eğildi.

O sırada adamın bakışlarının suratında değil, eğildiği için elbisesinden görünen göğüslerinde olduğunu fark etti ve boynundan başlayan kızarıklığın tüm vücudunu dolaşıp suratında durması, ışık hızıyla aynı hızda oldu.

Adamın baştan çıkarıcı bir sesle "hıım" demesiyle Bade zorlukla yutkundu.

 Ay yeminle sevinmek yerine ağlayacaktı şimdi... Adam hem terbiyesiz ,ağzı bozuktu,hem tehlikeli, hem ukala, hem öküzdü, üstüne üstelik bir de sapık! Ay şimdi yine üzerine doğru yeniden kusup,bayılacaktı.. Hemen toparlanarak ve bozuntuya vermeyerek dikleşti. Aynaya doğru dönüp baktığında gözlüğünü çıkardı.

KARA BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin