Ako sa nestáva často dnes som stíhala do školy. V polke cesty som stretla Zaru moju najlepšiu kamošku. Objala ma a spolu sme pokračovali do školy. Samozrejme nuda a nuda. A ešte tie súcitné pohľady ľudí. Ja už to neznesiem. Fajn, zomreli mi rodičia nevedela som sa s tým vysporiadať ale už prešli dva mesiace je to málo ale na tie pohľady si nezvyknem. Nikdy.... a ani na to že keď prídem domov je prázdno. A áno ak sa pýtate že či môžem bývať sama tak áno môžem.
-,,Ja nemám ani jeden darček. A som z toho naprášky. Ako to len stihnem. Ale vlastne pre rodinu ani nemusim mať," sklopila som zrak a Zara ma len objala.
-,,Zoe, Zoella pozri sa na mňa to bude dobré," pozerala som sa do jej oči no cez moje sa spúšťali návali sĺz. Asi to bude tými Vianocmi každý bude doma s rodinou a ja budem sama. Zara letí do Londýna za jej rodinou a priateľmi keďže je z tade. No volala ma z tade ale lety do Londýna boli už na mesiace vypredané. Zazvonilo na hodinu matiky. Učiteľka si niečo kecala a ja som si len kreslila do zošita.
-,, No čo Zoella nám nejako onemela," povedal Leo. Leo je ten triedny macher. Hej každá trieda ho má. Všetky baby sú do neho bezhlavo zamilované.
-,, Nechaj ju tak," zastala sa ma Zara. Vždy sa ma zastávala. Vlastne nikdo z triedy okrem Zary a učiteľov to nevie je to tak lepšie. Keď bolo všetko v pohode mala som svoju partiu bolo nás 5 ale teraz ostala iba Zara. A celkovo som v škole tichšia ako som bývala a možno aj nie len v škole.Konečne skončilo toto utrpenie ale ešte ma čakal obed. Neznášala som ho lebo vždy mi tam Leo a jeho partia robili zle. Vyliali na mňa niečo alebo ma potkli. A nevadilo im ani to že sa blížia Vianoce.
Samozrejme dnes ma len ohovárali nechápem keď ja do nich neryjem tak stále ryjú oni do mňa. Hroznee.
Keď som prišla domov prezliekla som si niečo teplejšie a išla na cintorín. Strávial som tam hodinu takže viem prečo som sa obliekla teplejšie. Zara prišla na cintorín za jej babkou tak sme sa tam stretli. Hodili sme len krátky pokec lebo už mi naozaj mrzol zadok.
Domov som prišla okolo piatej napisala som ešte babám zo Slovenska. A už bolo iba ticho
🎀🎀🎀
Ahoj, som späť a to s novým pribehom. Je to príbeh do Vianoc, kedže tie Vianoce čoskoro budú. Toto je nudná kapitola ale dúfam že vás to pohltí a bude to super. Ako obvykle každý vote a koment poteší.
Vaša Dory💕🎀
YOU ARE READING
Christmas? No, thanks.
RandomPríbeh o Zoelle ktorá bude musieť stráviť najkrajší sviatok v roku sama. V tom si uvedomuje aká je rodina vzácna.