Santova pošta

28 12 1
                                    

Ako je u nás zvykom malé deti píšu Santovi. Typické je aj že im Santa odpíše. Stretnú sa dobrovoľníci a odpisuju. Kedže mám hromadu času rozhodla som sa podporiť niečo dobré. Veľmi jednoduché. V obchodných centrách sú rozmiestnene červené schránky. Do nich dieťa hodí list a my to raz za dva dni vyzbierame a snažíme sa odpísať všetkým. Dnes bol deň kedy som mala na starosti jednú schránku. Po škole som si ju išla vybrať. Nevyberám to ja ale konkrétne elfovia ktorý mi to posunú. Nabalená som utekala domov. Začala som odpisovať. Väčšina menších detí chcelo bábiky či autá. Staršie chceli mobily, tablety či notebooky. Na skype sa Elis ukázala ako online a zavolala som jej. Majú sa dobre no sneh im ešte nedorazil. Čo dosť zamrzí. Dohadovali sme sa kedy , kde, a ako sa strentneme. Príde po mňa jej tatino s ňou. Nemám sa strachovať. Po asi hodine som sa vrátila k listom pre Santu. Odpísala som asi trom v tom mi blikla SMS.
- Predsa mám tvoje číslo.
Začudovala som sa no odignorovala som to asi to bol omyl.
Lámala som si hlavu nad tým čo budem mať na večeru. Nakoniec som skočila do miestnej reštiky.  Losos so zeleninou nezaškodí. Milujem ho.

🎀🎀🎀

Ráno som vstala a išla zaniesť listy na poštu. Pred poštou ma čakal ,,vedúci" ktorý to ešte skontroloval. Od pošty som odkráčala do školy. Zara v nej už bola a netrpezlivo ma očakávala. Spolu sme vošli do triedy kde som si iba hodila veci na stoličku a odišla som do učebne. Fyzika asi ma porazí no naštastie posledná pred prázdninami. Vrátiť zo Slovenska som sa mala až deň pred školou. Po škole som si skočila do nákupného centra vybaviť darčeky na Vianoce. Všade bolo veľa ľudí. Typický predvianočný zhon. Domov som prišla okolo ôsmej. Na jedenie som si objednala Hawai pizzu. Aby sa nepovedalo aj s hranolkami. Neviem čo ma to napadlo ale proste som na to dostala chuť.
-,,Nech sa páči pre vás jeden krát Hawai a jedny hranolky," podal mi sympatický chalan objednávku.
-,,Koľko to bude?" spýtala som sa.
-,,Budú predsa Vianoce. To je môj vianočný dar pre teba," povedal a usmial sa.
-,,Ďakujem si zlatý. Aj tebe pozehnané Vianoce," povedala som a úsmev mu opätovala.

Keď som pizzu otvorila čakalo ma tam milé prekvapenie. V sáčiku bol zabalená malá dekorácia soba. A papierik s číslom. Napísala som mu správu.
- Ďakujem za milý darček veľmi potešil-
O pár sekúnd mi prišla odpoveď.
- Veď pre to sú Vianoce- zasmiala som sa. Pizzu som ešte s väčšiou chuťou zjedla. Miešala som hranolky s pizzou.

Ahojte,
toto je nová časť. Tak názor?
Ďakujem za prečítanie. Každý vote a koment poteší.

Vaša Dory💕🙈

Christmas? No, thanks.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt