Zara a jej kino

27 8 0
                                    

Zobudila som sa na zvuk môjho budíka. Obliekla som sa a upravila sa.

Zobrala som si jablko do školy a na raňajky som si dala cereálie s mliekom

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zobrala som si jablko do školy a na raňajky som si dala cereálie s mliekom. Vonku ma už čakal Leo. Dnes sme mali v škole iba besietku. Učiteľka ma nenútila prísť ale aj tak som prišla. Všetky darčeky som si hodila do tašky a vybehla som von.
-,,Dobré ráno. Dnes ti to pristane," povedal. Usmiala som sa. Celý čas sme sa rozprávali. A riešili nepodstatné vecičky. Ako napríklad rozprávky.
-,,A kam sa chystáš cez sviatky?" spýtal sa ma.
-,,No ideme na Slovensko za kamarátmi a tak," povedala som a nechcela som nadvizať kontakt. Keď sme už vystupovali všetky baby z našej triedy sa na nás pozerali. Asi závideli že oni sa chceli zviesť ale ja by som im to kľudne prepustila.
-,,Zoe, Zoe strašne ma to mrzí," ozvala sa Zara spoza mňa.
-,,To naozaj nevadí aj tak došiel Leo,"  povedala som úprimne.
Hovorila mi o tom ako ju Simon čiže Leouv kamoš pozval do kina a blah blah blah. Proste romantika. Dnes s ním mala ísť von no ja som sa musela baliť. Zare sa darček veľmi páčil a aj ostatným.

🎀🎀🎀

-,,Dopozeráme?" ozval sa zozadu Leo.
-,,Nie musím sa baliť pozajtra odlietam," sklesla mi nalada.
-,,Och tak ťa odprevadím ty sa zbalíš a ja niečo navarím alebo poupratujem," povedal.
-,,Fajne," usmiala som sa.
Odviezli sme sa a zaparkovali sme. Vstúpili sme dnu a Leo sa zastavil pri našich rodinných obrazoch. Dlho sa nimi kochal. Ale ja som mu do toho nič nepovedala. Zbalila som si veci na týždeň a aj darčeky. Všetko bolo a zdola rozvoniavala večera. Bolo to výborne. Palacinky s nutellou terezz_290 ( ďakujem za radu). A zaváranimi broskyňami.

-,,Hm a čo teraz," spýtal sa.
-,, Ja neviem," odpovedala som.
-,,Poďme sa prejsť," navrhol.
-,,Ale je zima," oponovala som.
-,,Fajn zabalíme sa do diek dame horúcu čokoládu a pozrieme si niečo," povedal. Tak sa aj stalo. Až na to že som zaspala v strede filme.

🎀🎀🎀

-,,Kolko tu stojíš?" spýtala som sa Lea.
-,,Nie dlho ako si zaspala odišiel som no nechcel som ťa budiť. Tak som si zobral kľúče a išiel som k sebe a ráno ťa prišiel zobudiť," povedal a usmial sa.
-,,Ďakujem si zlato," povedala som. Zajtra odlietam je pol ôsmej a nestíhame. Nemám umyté zuby a na sebe iba pyžamo. Dnes je definitívne posledný deň školy. Prišli sme asi o 15 minút neskôr. V pohode aj tak sa neučilo veľa.
Po škole som si prišla domov dobaliť veci a išla som po strasne dlhej dobe na cintorín. Ja viem trocha som to zanedbala ale nebolo to naschvál.

Nová časť je tu takže ahojte každý vote a koment poteší ďakujem za prečítanie.

Vaša Dory💕🙈

Christmas? No, thanks.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin