Teplota?

39 13 2
                                    

Dnes som sa zobudila skôr na príšernú bolesť hlavy. Zobrala som si teplomer. Áno ešte ortuťový ale ten je najlepší. 38,8. Super takže dnes sa nejde do školy. Och aspoň napíšem Zare.
,,Ahoj las, dnes neprídem do školy mám teplotu"

O pár minút mi odpisala.
,,Vylieč sa ak budeš niečo potrebovať zavolaj"

Zišla som po schodoch dole a urobila si teplý čaj a dala tabletku. Perinu s vankúšom som si dala do obývačky. Aby mi bolo teplejšie. Nečakane. Pozrela som si film. Bol super ale vďaka tým reklamám som si ho až tak neužila fakt ďakujem. Ešte som na pár hodiek zaspala no zobudil ma hlad. Už mi bolo lepšie a nemala som teplotu tak som zašla do obchodu. Odchádzala som s dvomi veľkými taškami. A nevládala som. Pocítila som zrazu úľavu na rukách. Myslela som že mi padli ale nie. Zobral mi ich Leo. Nechápem raz sa mi vysmieva a raz je ku mne milý.
-,,Daj ja ti to zoberiem," povedal.
-,,Och teba by som nečakala ale ďakujem,"odvetila som.
-,,Ako bolo v škole?"prerušila som trápne ticho.
-,,Ale v pohode. Prišla by za tebou aj Zara ale po včerajšku si išla radšej ľahnúť," povedal ja som sa len usmiala. Lebo si to viem predstaviť.

🎀🎀🎀

Už sme boli pred domom a ja som čakala že mi tie tašky podá ale on nič.
-,,Však ti to už položím do vnútra,"pozeral sa na mňa jak na debila.
-,,Okey,"odvetila som. Nerada som ľudí pozývala k nám ale tak nevadí. Vyloží to a odíde.
-,,Počuvaj ty celá horíš," pozrel sa mi do očí.
-,,Nie nevymýšľaj," prekrútila som očami.
-,,Neprekrúcaj očami, a choď do postele," pozeral sa na mňa uprene.
-,,Takže ty nebudeš počúvať čo? Tak to vyriešime ručne stručne," dvihol ma zo zeme a zobral ma ako vrece zemiakov do izby kde ma zakryl a prikázal mi spať.
-,,Ja nepotrebujem spánok!"skríkla som a vstavala som z postele. On ma naspať uložil a lahol si ku mne a nechcel ma pustiť až som zaspala, celkom účinný spôsob.

🎀🎀🎀

Keď som sa pozrela na mobil bolo 18:09. Z dola išiel nejaký zvuk. Bála som sa lebo som sama už dlho. Kto by to bol? V kúpeľke mám basballovú palicu takto pripravená som kráčala do izby keď tam bol Leo. Úplne som sa vyľakala a zhodila maminu obľúbenú vázu. Keď som pochopila čo som spravila rozplakala som sa.
-,,Neboj to bude dobré určite ťa nezabijú," utešoval ma Leo.
-,,O to nejde," odpovedala som.
-,, A o čo?" spýtal sa a vyzeral že ho to naozaj zaujíma.
-,,Mala ju rada," smutne som povedala.
Keď som sa ukľudnila opýtala som sa ho:
-,,Čo si tu tak dlho robil?"
-,,Ale nič uvaril večeru a spratal potraviny. Kedy prídu rodičia nepočkáme na nich?" opýtal sa úprimne.
-,,Och oni prídu neskoro," zaklamala som no nerozplakala som sa.
Sadli sme si a dali sme si špagety.
-,,Sú výborné ďakujem že si ostal," povedala som a usmiala sa a sklonila hlavu do taniera.
-,,Nenechal by som ťa tu," mrkol na mňa očkom.
-,,Zajtra už pojdem do školy," oznámila som.
-,,Nie," odvetil a myslel si že bude mať posledné slovo. No nie.
-,, Áno, cítim sa fajn," keby že sa dá pohľadmi vraždiť tak už dávno som mŕtva.
-

,, Milá moja zlatá ostávaš doma," povedal a debilne sa usmial.
Po dojedení sme si umyli riad. Chcel navodiť vianočnú atmosféru a púštal vianočne pesničky no každú som prepla.
-,,Si divná," povedal keď som prepíla už asi 10. vianočnú pesničku.
-,,Uhmm, nemám rada Vianoce," odpovedala som.
-,,Kto nemá rád Vianoce?"spýtal sa. No mojej odpovede nedostal.

Ahoj je tu nová kapitola. Budem veľmi rada ak dáte vote a koment. Ďakujem za každé jedno prečítanie.😚😚

Vaša Dory💕🙈

Christmas? No, thanks.Where stories live. Discover now