(Upozornenie: obsahuje veľmi veľa obrázkov)
Super dnes som vstala o siedmej. Dnes sa neučí no odliatam na Slovenskoo. Wuhuuu. Strašne sa teším. Lietadlo mi letí o 13:30. Takže okolo 10:00 vyrážam z domu. Idem peši na letisko mám iba jeden kufor a to zvládnem preniesť. Cesta tam peši trvá asi 30 minút. Nie taxíkom som nechcela ísť. Zara už dnes ráno odchádzala do Londýna. Pisala mi SMS že šťasne prišli. Ja som si dala raňajky a 10:07 vyrazila z domu. Cestou som sa zastavila v Starbuckse a dala si horúcu čokoládu.
🎀🎀🎀
Prišla som na letisko a bolo nejakých 11 hodín. Všetko som si vybavila. Prešla som všetky kontroly. A usadila som sa. Sedela som tam kde už idete nastupovať čiže v gate. Vytiahla som si knihu a ponorila som sa do knihy. Čítala som čítala. Keď sa zrazu ozvalo z mikrofóna.
,,Kvôli zlému počasiu let čislo 6578 na Slovensko je zrušený. Opakujem.Kvôli zlému počasiu let čislo 6578 na Slovensko je zrušený"
Do očí sa mi natisli slzy. Vydali nám batožinu a poslali nás domov. Takže Vianoce trávim sama. To bude ten najhorší deň. Peši som sa vydala pozrieť našich na cintorín. Plakala som tam veľmi dlho.
-,,Čo tu robíš?" spýtal sa ma Leo aj keď som nechápala čo tu robí.
Rýchlo som si utrela slzy.
-,,Išiel som zapáliť sviečku tete a teba tu nájdem plakať," povedal a sklonil hlavu.
-,, No, hmm, vieš, no tu majú hrob moji rodičia oni zomreli," povedala som a natisli sa mi slzy do očí.
-,,To mi je ľúto, ale prečo si to nikomu nepovedaal?" pozrel sa na mňa.
-,,Asi je to takto lepšie," odpovedala som.
-,, Takže preto chodíš skoro stále v tmavých farbách a keď som bol u vás tak ani nemohli prísť. A preto si ťa volá stále pani učiteľka," skonštatoval situáciu.
-,,No hej presne tak," zmohla som sa na odpoveď.
Silno ma objal a dal mi pusu na čelo.
-,, Tak ja ťa zaveziem na letisko aby si stihla lietadlo na Slovensko," povedal a usmial sa.
-,, No tu je menší problém. Lietadlo sa zrušilo kvôli zlým podmienkam a ďalšie letí až po Vianociach," povedala som a začali mi tiecť slzy.
-,, Och to je mi ľúto. Tak stráviš Vianoce s nami," povedal a usmial sa.
-,, To by si pre mňa urobil?" usmiala som sa.
-,,Jasné poď ideme si dnešok ešte užiť, veď je 23 a ešte nemáme výzdobu," zasmial sa a zobral mi moju ruku.Najskôr sme sa išli korčulovať. Konečne ma to niekto naučil. Po dlhých hodinách korčulovania ktoré ubehli ako voda sme sa rozhodli dať si na trhoch punč. Mňam bol fantastický. Cítila som pravú atmosféru Vianoc.
Potom sme sa rozhodli ísť kúpiť stromček. Vybrali sme ten najkrajší aký tam bol.
-,, Počuj vašim to nebude vadiť že tam budem?" spýtala som sa keď sme so stromčekom išli domov.
-,,Nie nie sú teraz doma išli k babke ju zobrať a prídu až na Štedrý deň na večeru," usmial sa na mňa.
Kráčali sme až k nemu domov. Ľudia si museli myslieť všeličo keď videli aký stromček ťaháme.Doma sme ho krásne ozdobili aby bol čo najkrajší. Zdobili sme ho asi do ôsmej večera. Urobili sme si večeru. Teda ja som spravila večeru. Urobila som mäso so zemiakovým pyré. Nič veľkolepé ale ešte nebol Štedrý večer.
-,,Čo mávate na Štedrú večeru. Lebo tipujem že ty variť nevieš a my robíme typickú Slovenskú večeru," povedala som pokým sme jedli.
-,,No variť neviem ale skús urobiť zajtra Slovenskú večeru, určite to bude všetkým chutiť," povedal a milo sa na mňa usmial.
Keď sme dojedli a spratali jedlo tak sme si pozreli ešte film.
-,,Ja už asi pôjdem domov," povedala som a začala som vstávať z gauča.
-,, Blázniš? Veď prespíš v hosťovskej," povedal.
-,, Nie mala by som ísť domov," povedala som.
-,,Určite nie," odpovedal.
-,, Asi to nemá význam sa s tebou hádať," usmiala som sa.Ahojte, takže je tu nová časť. Zajtra výjde posledná. A ďakujem za každé prečítanie. Samozrejme každý vote a koment poteší. Dúfam že ste si to užili tak ako ja.
Vaša Dory💕🙈
ESTÁS LEYENDO
Christmas? No, thanks.
De TodoPríbeh o Zoelle ktorá bude musieť stráviť najkrajší sviatok v roku sama. V tom si uvedomuje aká je rodina vzácna.