Ako aj každý rok všetko som si nechávala na poslednú chvíľu. Prervaté obchody s hnajúcimi sa ľudmi len aby stihli kúpiþ darček milujúcej osobe. Áno patrím medzi nich. Chcela som kúpiť darčeky Elis a jej rodine, Zare. Plus pár kamarátom zo Slovenska. Sú to veci ktoré bežne na Slovensku nie sú možné kúpi. Nejaká kozmetika. Či doplnky do bytu.
🎀🎀🎀
O 3-tej som vyrazila do obchodu. Áno to len ja môžem ísť v najväčšom návale. Keď som vstúpila do obchodného domu ovalilá ma atmosféra Vianoc. Hudba, výzdoba a vôňa. Ako prvé som kúpila Zare hrnček s sobíkom a ponožky so sobíkom. No a aj náš album. Proste som len rozmýšlala že by som ostala na Slovensku. Ale asi sa mi to nepodarí. Keď som mala pre ňu nakúpené rozhodla som sa pre Elis a jej rodinu. Elis som kúpila hromadu kozmetiky ako rúž, maskaru či také blbostičky. Jej mame som kúpila niečo do bytu ako dekoráciu. Elisinemu tatinovi som kúpila kravatu a tiež kozmetiku. Ako si už tak vyberám drobnosti pre spolužiakov niekto ma zo zadu objal.
-,,Skoro mi srdce vyskočilo," povedala som nahlas a otočila sa na Lea. Oh ešte aj jemu som niečo chcela.
-,,A čo ty tu?" spýtal sa.
-,, Nakupujem a tak," povedala som.
-,,Ja sa stretavám s Simonom ideme do kina, nechceš sa pridať?" spýtal sa.
-,, No ešte nemám darčeky ale tak niekedy inokedy," povedala som.
-,,Ach jasné Vianoce," usmial sa.
-,, Tak si pozrieme film dnes u teba," pozrel sa s malou dušičkou.
-,, Okey budem čakať," povedala som.
-,, A rodičom neprekáža?" spýtal sa.
-,,Nie išli za starkou," zaklamala som. Stále ma to mrzí že on je ku mne úprimný a ja mu musím klamať. No ale späť k darčekom. Leovi som kúpila rám a do toho dala našu fotku. Potom ešte obal na mobil a zopár drobností. Zara ma mala čakať v Starbuckse ale nebola tam a mobil nedvíhala. Takže som prišla domov a balíčky som mohla znovu začať baliť. S mamou sme balili vždy darçeky a púštali slovenske vianočné pesničky. Medovníky v rúre nám zatiaľ zhoreli no to patrilo k našim Vianociam. Nové sme upiekli za chvíľku. Strašne sa teším že po piatich rokoch uvidím Elis naživo a nie cez obrazovku.🎀🎀🎀
Bolo šesť hodín keď niekto zaklopal. Myslela som že je to Zara a prišla mi to vysvetliť nehnevala som sa len som to nechápala.
-,, Ahoj som tu na ten film," povedala a začervenal sa. Ja som na neho úplne zabudla.
-,, Aa jasne, poď ďalej. Kľudne sa zlož. Ja si robím akurát večeru," povedala som.
-,, Čo to je voní to zvláštne," povedal začudovane.
-,, Noo asi ti to nebude chutit ale bryndzové halušky," povedala som.
-,, Ani jedno slovo neviem čo znamená," povedal a usmial sa.
-,,Už to bude ochutnáš," usmiala som sa.
Naložila som mu na tanier a vyzdobila som mu to smotanou s pažitkou.
-,,Mňam z kade tento recept máš. Veď taký syr tu ani nekúpiš," povedal a vychutnával si jedlo.
Ja som sa usmiala, lebo bryndzu mi doniesla babka ešte na pohrebe.🎀🎀🎀
Potom sme si pozreli Sám doma. Keď skončil pustila som mu S tebou mňa baví svet. Tento film milujem a dala som mu anglické titulky. Asi ho to moc nebavilo ale ja som sa smiala ako najatá.
-,,Už je neskoro, asi pôjdem," povedal.
-,,Fajn odprevadím ťa," povedala som.
Keď sa prezúval ešte sa ma spýtal:
-,,Nebojíš sa v noci?"
-,,Nie zvykla som si," kukla som na neho.
-,,Fajn dobrú," a dal mi božtek na líce.
-,,Zajtra ťa vyzdvihnem pred školou," povedal.
Ja som sa usmiala a mohla som ísť pokojne spinkať. Tento deň bol fajn deň.Ahojte, ďalšia časť je vonku. Každý vote a koment poteší. Dúfam že sa páčila.
Vaša Dory💕🙈
YOU ARE READING
Christmas? No, thanks.
RandomPríbeh o Zoelle ktorá bude musieť stráviť najkrajší sviatok v roku sama. V tom si uvedomuje aká je rodina vzácna.