Narodeninový večierok

48 10 0
                                    

Och dnes je 15.12 super. Dnes má narodky Zara. Mám pre ňu dokonalý dar. Veľmi miluje soby a tak som zohnala lístky na sobiu farmu. No ešte som jej kúpila sobíka.
-,, To je uplne super darček. Ďakujem si úžasná,"vtisla mi božtek na líčko a objala ma.
-,,A inak čo sa týka toho večierku musím ísť?"opýtala som sa aj keď som odpoveď poznala.
-,,Ano aspoň sa odreaguješ. Alebo ma nemáš rada?"odpovedala mi.
Po škole som prišla domov a začala som sa učit. Potom som išla do vane. A začala sa upravovať. Ten večierok bol v úplnej riti a mala to byť diskotéka. Oblikla som si dokonalú kombináciu.

 Oblikla som si dokonalú kombináciu

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Není to vianocne ale nevadí. Vážne sa mi tam nechce ísť. Zastávku mám cca 5 minút od domu. A aj tak som nestíhala. Rozopnutá bunda a úplne ma prefúklo. Super Zara dikii. V autobuse som nikoho nepoznala tak som si strčila slúchatka do uší a počuvala vianočne pesničky. Po asi 15 minútach nastúpil Dominick. Kamarát je to super chalan. Tiež išiel na párty. Prisadol si a začali sme sa rozprávať. Bolo to fajn aspoň som sa nenudila celú cestu.
-,, Ako pôjdeš späť?"spýtal sa. Väčšinou ma brávali rodičia ale už nie.
-,, Neviem že by busom?"povedala som ironicky aby sa už nevypytoval.
-,,Pôjdem s tebou," povedal a ja som nemo prikývla.

🎀🎀🎀

Keď sme prišli zábava už bola v plnom prúde. Fajn trochu sme meškali. Prišli sme a bolo asi 18:30. A tá oslava začínala o 18 tej. Veď pol hodka hore-dolu. Zara si to očividne užívala. Ja som si sadla pri bar a len som tak trčala a pila nejaký colu. Dosť nuda. Pre mňa je celý život jeden veľký kolobeh. V tom si niekdo prisadol. Ano, bol to Leo.
-,,Ale čo ti tu tak sama zrazu sa na teba všetci vybodli?"povedal posmešne.
-,, Ak ma chceš urážať môžeš odísť," odpovedala som mu drzo.
-,, Ale ale niekdo je tu drzý," zase sa usmial tým jeho nechutným ksichtom.
-,,Fajn tak odídem ja," odvrkla som. A chytila som tažku a išla dom von. Von do tej zimy. Najskôrší autobus mi išiel o pol hodinu. Tak som si sadla na lavičku a sedela. Zastavilo predo mnou obrovské auto a stiahlo si okienko.
-,,Nastúp," vedela som že je to Leo no nechcela som o pol noci ostať na zastávke.

🎀🎀🎀

Odviezol ma pri dom. A potom som vystúpila. On vystúpil so mnou.
-,,Prečo máte tmu? To nikto nie je doma?" spýtal sa.
-,, Nerieš..... a ďakujem za odvoz,"odpovedala som.
Bolo už neskoro. A ja som si len opláchla tvár a dala si niečo na jedenie. Uvedomila som si ze v tej chaldničke nie je veľa a že musím skočiť do obchodu. Ešte som si nachvíľku pozrela telku a zaspala som pri nej. Bola som dosť unavená.

Ahooj,
Opäť sa hlásim. Takže ako ste si mohli všimnúť bude to vychádzať každý deň, možno aj viac krát podľa toho ako mi to bude vychádzať. Za každý vote a koment ďakujem😘

Vaša Dory💕🙈

Christmas? No, thanks.Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ