1. Dowiedziawszy się, że leżysz w szpitalu w stanie ciężkim.
2. Mieliście razem sprawę w pizzerii, gdzie organizowane są przyjęcia urodzinowe. Chłopak przebrany za maskotkę zaczął się do Ciebie przystawiać.
3. Byłaś w sklepie, lecz niestety małe dziecko siedzące w wózeczku wylało na ciebie soczek. Wracałaś do bunkra, ale po drodze zauważył Cię Dean.
Dean: Hej! Poczekaj! Kupiłaś mi placek?
Obróciłaś się do niego przodem mówiąc: Jak ja kocham małe dzieci.
Na co Dean nie wytrzymał i zaczął się śmiać.
4. Pojechaliście razem do twojej mamy. Spotkaliście u niej twojego kuzyna. Miał nie więcej niż pół roczku, więc mama wymyśliła żebyście razem z małym się zapoznali bo ona akurat ma nocną zmianę.
Ty: Dean wyglądasz jak prawdziwa mama! - powiedziałaś śmiejąc się pod nosem.
Dean: Jeszcze jedno słowo...
5. Gdy jakiś chłopak zaczął Ciebie zaczepiać.
Dean: Mógłbyś ją zostawić? - zapytał poirytowany.
On: Przecież nic nie możesz mi zrobić. Nie jesteś gliną.
Dean: Jestem kimś kogo nie lubią nawet policjanci.
On: Kim? Gangsterem? Czy jakimś pijakiem do którego boją się podejść? - zapytał z ironicznym uśmiechem.
Chłopak się oddalił. A zadowolony Dean ruszył w twoją stronę.
Dean: Nie musisz dziękować - powiedział z nutką chwały w głosie.
6. Gdy weszłaś do samochodu podałaś mu siatkę po czym dodałaś, że jest w niej placek.
7. Gdy udało Mu się Ciebie przekonać żebyś ugotowała dla nich obiad.
Po czym dodałaś, że brakuje kilku przypraw i musi pojechać po nie do sklepu.
CZYTASZ
Imagify - Supernatural
De TodoGify związane z serialem ,,Supernatural". Dodane do nich opisy powodują, że można się poczuć jakbyś znała bohaterów osobiście :D.