1. Kiedy jedziesz z Deanem Impalą.
Dean: [T/I]?
Ty: Tak?
Dean: Zdejmij buty z fotela!
2. Gdy Winchesterowie kazali Tobie zostać w bunkrze, lecz ty nie wytrzymałaś i podążyłaś za nimi, przy okazji dowiedziawszy się w jakim motelu nocują.
3. Gdy rozmawiasz z Deanem o wszystkim i o niczym, lecz niechcący powiedziałaś coś z podtekstem.
4. Gdy zadzwoniłaś do Deana, żeby przekazać mu wiadomość, lecz nie zdążyłaś jej całej przekazać, ponieważ zrobiło Ci się słabo i straciłaś przytomność.
5. Gdy Dean podwiózł Cię do starej znajomej, która miała pewien problem. On chcąc być przy tobie, poszedł do jej domu razem z tobą. Wchodzicie, siadasz na kanapie a Winchester na fotelu. Pytasz się co się stało.
Ty: Co się dzieje? Ktoś umarł?
Ona: Gorzej.
Ty i Dean: Mów.
Ona: Chłopak mnie rzucił!
Pocieszałaś ją po czym spojrzałaś wymownie na Deana, który prawie popłakał się ze śmiechu. Wpadłaś na pomysł, że to może on ją pocieszy, bo musiałaś iść odebrać telefon. Wstałaś kładąc pudełko z chusteczkami na środek stolika.
Ty: Przepraszam, zaraz wrócę. Muszę odebrać telefon. W międzyczasie wyżal się Deanowi. Jest bardzo dobrym słuchaczem.
Dean: Ale, ale..?!
Ty: Halo - powiedziałaś trzymając telefon przy uchu.
Dean: Wyżal się, wyżal. - Patrzyłaś na niego z dala płacząc ze śmiechu.
6. Gdy miałaś wyrzuty o to dlaczego nie zdążył Ci pomóc. Usiadłaś cała popłakana na krześle, gdy on zamiast wyjść podszedł do Ciebie obejmując Cię ręką i powiedział:
Na co ty wstałaś i dałaś mu buziaka w policzek.
7. Gdy zapytałaś się czy możesz z nim polować.
~~~
5 punkt wyszedł bardzo, bardzo obszerny! Po pierwsze jestem z niego dumna a po drugie można by zrobić z niego całkowicie osobną historię :D
~M
CZYTASZ
Imagify - Supernatural
De TodoGify związane z serialem ,,Supernatural". Dodane do nich opisy powodują, że można się poczuć jakbyś znała bohaterów osobiście :D.