"Ash." Fluister ik zacht.
Hij reageert niet.
"Hij is hier. Hij is hier." Fluister ik in paniek.
Ik zoek paniekerig om me heen en ik verschuil me achter een boom.
"Ashton." Snik ik zacht.
Na een aantal seconden kijk ik langs de boom om te kijken of er nog iemand staat.
Ja...
Shit!
Hij kijkt me recht in mijn ogen.
Een angstig gevoel bekruipt me maar ik laat geen enkele emotie op mijn gezicht zien.
Dan weet ik het weer.
Kay...
Ik krijg een stikkend gevoel en ik klem mijn handen om mijn middel waar het bloeden nog niet helemaal gestopt is.
Het voelt alsof mijn keel word dichtgeknepen.
Isabell? Baby? Rustig... Het is niet echt.
Ik schud mijn hoofd en ik voel een traan over mijn wang rollen van de pijn en angst.
"Ashton." Breng ik zacht uit en ik leun tegen de boom zodat ik niet omval.
Baby. Relax. Isabell? Isabell!
Ik kijk hem aan en het laatste wat ik zie zijn Ashtons prachtige ogen.
Wat heb ik die gemist...
--
Ik knipper met mijn ogen en ik kom langzaam overeind.
Mijn zicht is wazig mijn hoofd bonkt en mijn keel doet zeer.
Ik doe een poging om mijn omgeving te herkennen maar alles is één grote waas.
Ik klem mijn handen om een koude buis en ik sta op.
Isabell? Oh je bent wakker! Rustig, hier draai je om. Ik ben hier.
Ik draai me om zoals Ashton me vraagt.
Zal ik hem weer zien?
Of zal ik hem enkel blijven horen?
Ik knipper een aantal keren met mijn ogen en dan zie ik langzaam een gedaante voor me.
Het gedaante verandert langzaam in een echt lichaam en dan zie ik hem eindelijk.
Eindelijk!
"Ashton!" Roep ik en ik storm op hem af en ik sla mijn armen om hem heen.
Als ik zijn warmte voel sluit ik mijn ogen en druk ik mijn hoofd tegen zijn borst.
Isabell. Baby. Kijk me aan.
Zegt hij en ik voel zijn handen in de mijne.Ik laat hem voorzichtig los en ik kijk hem aan.
Zijn prachtige ogen kijken in de mijne en ik voel een eenzame traan over mijn wang rollen.
Ik ben er. Ik ben er voor je oke?
"Maar je bent niet echt..." Breng ik zacht uit.
Zeg dat niet! Ik ben wel echt en ik zal je nooit alleen laten.
JE LEEST
Hel returns
HorrorDeel 3 van de trilogie! Deel 1: Isabell Deel 2: BadAsh -- Isabell and Ashton, when you thought it was over... HEL RETURNS! Nadat Kay, Isabell en Ashton vermoordde kwamen ze terecht in de hel... Of toch niet? Isabell overleefde de moord en is te...