Multimedya Damla miz ve damlanın açılışta giydikleri.Altemur
sabahın erken saatlerinde uyanıp kahvesine doğru yol aldı. Bodrum kata kendisi için yapacağı özel bölümle ilgilenmesi gerekiyordu. Kimse bilsin istemiyordu bu bölümü. Bu yüzden erken saatte işe koyulmuştu adamları. Mahalle boşken bodrumun eşyalarını içeri taşıyıp , tadilatını yapıyorlardı. Bu gün tamamlanmış olması gerekiyordu. Altemur da son kontroller için gidiyordu. bu gün öğlen saatlerinde açılışını yapacaklardi kahvenin. Bu yüzden hiç bir eksik olmaması gerekiyordu. Eksik , kusurlu yapılmış işlerden nefret ederdi Altemur. O mükemmellerin adamıydı. Cevresindeki her şeyin kusursuz olmasını isterdi. Kahveden içeri girince her şeyin hazır olduğunu fark etti.ikramliklar hariç her şey hazırdı. Onlarda öğlene doğru gelecekti zaten. Karşısında gördüğü 18 19 yaslarindaki gence çattığı kaşlarıyla Baran ı sordu. Baran onun güvendiği tek insan , sağ kolu , kardeşi bildiği tek dostuydu.
- Alt katta abi.
Başını sallayarak yanıt verdi çocuğa Altemur. küçük kapıyı iterek tezgahın arkasına geçti ve sağ tarafa yöneldi , duvardan dolayı içeriden burası fark edilmiyordu görmek için tezgaha kadar gelip içeriye göz atmak gerekiyordu ancak Altemur bunuda düşünmüştü. O işini şansa bırakmazdı. Kapı dışarıdan bakinca dört raflı tahta bir dolap gibiydi. Kapıyı kendine çekerek açtı ve demir merdivenlerden aşağıya indi. Kapının iç tarafı çelikti. duvarlara ise ses yalıtımı yapılmıştı. Etrafına göz gezdirdi. Büyük bir siyah masa güzel bir aydınlatma , masanın hemen yanında büyük bir çelik kasası vardı. Masanın arkasına geçip kendini rahat deri koltuğuna bıraktı. Masanın hemen önünde de sandalyesiyle takım karşılıklı konmuş iki tekli koltuk vardı. Hemen karşı duvara dayanmış büyük bir kanepede takımı tamamlıyordu. Her şey siyahtı. Kanepenin hemen üzerinde büyük bir tablo asılmıştı. şaha kalkmış siyah ve beyaz iki at resmedilmisti tabloda. Yan tarafta siyah bir tahta dolap vardı. Sandalyesinden kalkti ve dolabin Kapaklarını açtı alt tarafta mini bir buzdolabı ustteki raflarda ise bardak ve kadehler vardı. kapakları kapattı. Arkasına döndü. Duvarlar siyah parkeler beyazdı. Sol taraftaki duvarda ise sadece bir saat vardı siyah odayla uyumlu. Ve bir kapı. Ilerleyerek kapıyı açtı ve içeri girdi. Odada kocaman siyah bir yatak küçük bir komodin bir gece lambasi ve yine siyah bir kıyafet dolabı bulunuyordu. Odadaki diğer kapıya yöneldi. Burası banyoydu. Ufak bir duşa kabin bir klozet ve bir lavabo bulunuyordu. Duşa kabinin kapaklarını açtı. Banyo için ihtiyacı olan her şey vardı. Kapakları kapattı yan tarafta asılı siyah büyük bir havlu ve bir el havlusu bulunuyordu. Lavaboya doğru eğildi ve altındaki dolabın kapaklarını açtı yedek havlular açılmamış diş fırçaları sabunlar tras köpüğü bir kaç permatik losyonlar ve macun bulunuyordu. Odadan çıktı.
Baran - abi istediğin her şeyi yaptık açılışa hazırız.
- tamam koçum. Yardıma gelen çocuğun güvenilir olduğuna emin misin ?
- evet abi. Benim geçen sene vefat eden emmimin oğlu. Ağzı sıkı gözü pektir.
- madem sen kefilsin yanına al çocuğu kahvede sana yardımcı olsun. Birini alacaktık zaten aramaya gerek kalmadı. sen yinede uyar ağzını sıkı tutsun buradan , burada olacaklardan kimseye bahsedemeyecegini anlaşın.
- sagol abi. Ben çekerim kulağını sen hiç merak etme.
- sen şimdi yukarı çık mahalleli yavaş yavaş ayaklanmistir dikkar çekmesin.
Odaya son kez göz gezdirdikten sonra oda yukarı çıktı.
- Baran koçum benim kıyafetleri dolaba dizdiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahallenin Delikanlısı-Altemur
RomanceAltemur... Adının anlamı gibiydi tıpkı. O ateşti. Yüreğindeki yangına tesiri olmayan bir ateş. Demir kadar sert. Ve belli etmesede aşkla dolu bir kalp. Böyle adamlar güzel severdi. kendinden koruyacak kadar güzel severdi. Ondan uzak kaldığında acı ç...