Milat

483 13 14
                                    


Multimedya da Damla ve bu günki kombini
var. Fark ettiniz mi bilmiyorum ama Damla karakterini değiştirdim. Karakterler için öneri bekliyorum.

  Zorda olsa gözlerini açtı Damla. Gece pek uyuyamamıştı. Ama bu gün milat olsun istiyordu. 3 yıldır bekliyordu Damla. Çoğu gece Altemur u düşünmekten gözüne uyku girmezdi. Şimdi nerede, ne yapıyor, başı belada mı, aç mı, tok mu, iyi mi? Beyninde tonla soru dolanırdı. İlk bir yıl kimseyle iletişime geçmemişti Altemur. Sonra annesini aramıştı bir gün. Damla nasıl da sevinmişti. Sesini duymasa da iyi olduğunu biliyordu buda yeterdi. Asya dan numarayı almıştı ama Altemur ne mesajlarına ne aramalarına cevap vermemişti.  Gittikten tam 17 ay 26 gün sonra Damla ya mesaj atmıştı ilk defa.

(Merhaba Damla ben Altemur. Mesajlarını okudum Asya dan da beni merak ettiğini beklediğini duydum. Aramızda yaşananlar sadece çocukca şeylerdi. Beni beklememen gerektiğini söylemiştim.Sende artık önüne bak mutlu ol.)

Tavana bakarken düşünmeye devam etti Damla. Mesaja cevap dahi vermemişti. Altemur için çocukluktu sonuçta. Dün gördükleri de bunu kanıtlamıştı. Yavaşça doğruldu yataktan. Banyosuna girdi. Ayna ya baktı. Nasıl da şişmişti göz altları. Hızla duş alıp odasına geçti.
Dilan ve Asya nın ekli olduğu gruplarına mesaj attı. 

-Bu gün dışarı çıkalım mı biraz ?

Asya - olur nereye gidelim

Dilan - bana da uyar çıkalım , yer farketmez çıtırlar

Damla - Haydar abinin yerine gidelim duyduğum kadarıyla yenilemiş kafeyi

Dilan - okey bebekler saat 2 gibi buluşuruz

Damla - Kahvaltı yapmıyorum o zaman orada atıştırırız

Asya - Tamamdır güzellerim bende kahvaltı yapmadım. Ama daha da önemlisii makyaj yapmalıyım

Damla - anlaştık görüşürüz

Elindeki telefonu yatağa attı. Hızla üzerini giyindi. Beyaz bir tişört ve düz yüksek bel bir kot giymişti.
Makyaj masasına oturdu. Saçlarını kurutup hafif dalgalandırdı. Güzel bir makyaj yaptı. Aynaya baktı güzel olmuştu. Bu gün milat demişti demi süslenmeliydi. Biraz da parfüm sıktı. İşte hazırdı. 
Şeffaf içinde beyaz bölmesi bulunan çantasını aldı. Her zamanki gibi alacaklarını unutmamak için sesli bir şekilde saydı.

- Parfüm cüzdan anahtar telefon ruj tamamdır eksik kalmadı.

Odasından çıkıp aşağı indi. Annesi televizyon karşısında örgü örüyordu.

-Günaydın sultanımmm

-Günaydını mı kaldı hanım efendi saat nerdeyse iki oluyor.

Sinirle başını kızına çevirdi

- Oo bu ne süs nereye bakalım böyle.

-Kızlarla dışarı çıkacağız anne kahvaltıya.

-Kahvaltı mı kaldı canım. Az daha uyusaydınız da akşam yemeğine giderdiniz

Damla annesinin yanaklarını sıkıştırdı

- Aman anne ne yapalım başka işimiz mi var hadi ben kaçıyorum

-Görüşürüz sıpa geç kalma

Ayakkabılığın önüne geldi be giyeceğine karar veremiyordu. Spor mu giyseydi topuklu mu. Böyle spor kombinlere topuklu ayakkabıyı yakıştırırdı Damla. Eline şeffaf tek bant ayakkabılarını aldı. Ayakkabılarınıda giyip aynadaki görüntüsünden memnun bir şekilde çıktı evden. Alt kata inip Asya ların zilini çaldı.
Asya kapıyı açtı.

Mahallenin Delikanlısı-AltemurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin