Yeni umutlarım

12 6 0
                                    

Okula gittiğimde yine aynı şeyler hocalar dersler sıkıcı işte. Her dakika manyak gibi telefonuma bakıp duruyordum. Mesaj bekliyordum ama atmıyordu. Anlam verememiştim. Mantıklı dusununce geldi aklıma çocuk askerde tabiikide sürekli mesaj atamaz ki. Ben bunları düşünürken çoktan çıkış vaktim gelmişti. İzban'a binip Alsancak'a gittim. Evet burada çalışıyordum. Hemen üzerimi değiştirip işimin başına geçtim. Saat kaç olmuştu bilmiyordum. Özel bir davet vardı ve sabaha kadar devam edecekti. Yorulmuştum ama bu işi yapmayı seviyorum. O müzik sesinden nasıl duydum bilmiyorum ama telefonumun mesaj sesini duydum ya da hissettim. Mesajı açtığımda "bu saatlerde daha rahat konuşuyorum bilmende fayda var. Kızma diye söyledim" İçimde bir şüphe oluşmuştu acaba sadece askerde diye mi bu kadar samimi yakın davranıyordu? Vakit geçirmek için yani. Bunları dusunmeye başladım. Saatin bu kadar hızlı geçtiğini anlayamamıştım. İs bitmişti giyinip servise geçtim. Eve geldiğimde saat 05.00dı. Cumartesi sabahı olmuştu. Hemen bir mesaj atıp uyumak istedim. "Pekala o saatlerde yazmaya çalışırım ama işten yeni geldim uyumaliyim iyi uykular" telefonun kilidini kapatıp kendimi yumuşak yatağıma bıraktım. Rüyamda perşembe günü geldiğini görmüştüm çıkışıma geliyordu böyle sıkı sıkı sarılıyordu bana..
Uyandığımda direk telefona baktım "bu saate kadar ne işi bu?" Yazmıştı. Ne yani beni hala önemsiyor muydu ? Yine aynı şarkıyı duydum. Toygar Işıklı Hayat gibi. Sonra nereden hatırladığımı buldum. Düşüncelere dalıp girmiştim.
***2011 senesi daha 8. Sınıfa gidiyordum çok yakın bir arkadaşım vardı sınıftan Leyla. sürekli beraber okuldan kaçar birşeyler yapardık. Bir gün biriyle tanıştığını okuldan kaçarsak onunda geleceğini söylemişti. Dediği gibi oldu çocuk geldi bizimle. İsmi Özgür dü. Cılız esmer bir çocuktu. İyi birine benziyordu. Çok eğlenceli zaman geçirmiştik beraber. Daha sonrasında hep bizimle takılmaya başlamıştı. Okuldan kaçacağımız bir gün bize tek erkek olmaktan sıkıldığını arkadaşını getireceğini söyledi. Bizde sorun yapmamıştık. Bizim evin önünde bekliyorduk çocukları. O da ne öyle? Altın sarısı uzun önüne düşen saçları ve kısık yemyeşil gözleriyle bana bakıyordu. Giyimine baktığımda daha da etkilenmiştim. Siyah pantolon beyaz gömlek vardı. Klasik giyinen erkeklere Küçüklükten beri ilgim vardır. Özellikle siyah beyaz uyumuna. Özgür bizi tanıştırdı. İsmi Yusuf'muş. Çok soğuk donuk bir tipti. Ama gözlerimi alamıyordum. Hafif omuzları geniş yaşına göre çok erkeksiydi. Daha 16 yaşındaydı ben ise 13. Çocukluk işte. O gün sadece Yusuf'u izleyerek geçti. Leyla bizde kalacaktı. Eve geldiğimizde önemli birşey söylemek istediğimi belirttim. Bana;
-Daha önemli birşey var. Yusuf'tan çok hoşlandım ben. dediği şey beni bitirmişti. Bende aynı şeyi söyleyecektim ama benden önce davranmıştı. Vazgeçmek en güzeliydi.
-bende onu söyleyecektim yakışırsınız. Diyebilmistim sadece. Nr kadar üzüldüm nasıl canım yandı anlatamam. Zaman geçtikçe Leyla ve Yusuf çıkmaya başladı bense sadece bakıyordum Özgür'le takılmaya başlamıştık ama yapamadım. Beğendiğim çocukla en yakın arkadaşım çıkıyordu. Birşey yapamıyordum. İyice uzaklaşmaya başladım artık onlarla gezmiyordum yanlarında olmaktan rahatsız oluyordum. En kötüsü de öpüştüklerini bile görmüştüm. Artık okullarda kapanmak üzereydi. Gitmeyi bırakmıştım mezuniyete dahi gitmemiştim. Bir kaç gün sonra Leyla bana görüşmek istediğini söyledi. Buluştuk. Yusuf ayrılmış. Hemde tek bir mesajla. "Gözde'ye yakın olmak istedim ama benden uzak durdu seninle olduğum sürece onunla birlikte zaman geçirmek mümkün oluyordu. Ama artık gelmiyor yanına seni de daha fazla bağlamak istemem özür dilerim bitsin" mesajı okuttuğunda neye uğradığımı şaşırdım. Evet sevinmiştim. Ama arkadaşım üzgün olduğu için belli etmemiştim. O gün öyle konuşarak geçti. Eve geldiğimde salak salak geziniyordum. Aslında çok mutluydum ama arkadaşım da aklımdan çıkmıyordu. Bir kaç gün bu şekilde geçti. Daha sonra gelen mesajlar herşeyi unutturmuştu. Yusuf'la konuşuyorduk. Arkadaş gibi ama iyice hoşlanmaya başlamıştım. İhanet ediyormuş gibi hissettim kendimi. Leyla'ya durumu anlatan bir mesaj attım en baştan beri her şeyi samimi bir şekilde anlattım. Eğer gerçekten birşeyler hissediyorsam onun için problem olmadığını söylediğinde o kadar rahatlamıştım ki anlatamam. Bu sırada yusuf'la buluşmaya görüşmeye başladık. Ve aramızdaki şey ilişkiye döndü çok güzel çok eğlenceliydi. Bi zaman sonra memlekete gittim hava değişimi için. Orada bir çocukla tanıştım konuşuyorduk takılıyorduk. Açıkçası aldattim. Yakaladı beni affetti ama salaklik yapıp ben yine ayrıldım. Daha sonra hiç konuşmadık o bi kızla aynı eve çıktı ben başka biriyle sevgili oldum o şekilde koptuk birbirimizden.
***
Gelelim günümüze bu şarkıyı bana o dinletmişti. Bakın bir şarkı dan nerelere geliyorum :)

BÖLÜM SONU

BİR ÖMÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin