İlk Buluşma

11 6 0
                                    

Birbirimizden ayrıldığımızda izbana bindik. Alsancak'a gittik. Kordonda bir mekana geçip oturduk. o lattesini ben portakal suyumu içerken konuşmaya başladık. Herşeyi anlattık birbirimize. O kızla neden ayrıldığına kadar sordum resmen. Kendimi o kadar huzurlu mutlu hissediyordum ki. Zamanın nasıl geçtiğini Berke abi arayınca farkettim. Telefonu açtığımda Konak'a büroya çağırdı. Maaşımı alacaktım büyük ihtimal. Yavaşça yürüyerek gittik. Yol boyunca Berke abinin  kim olduğunu, iş ortamımı anlattım. Berke abi yaşadıklarımdan sonra biriyle birlikte olmamı kesin bir dille yasaklamıştı. Onu da söylemiştim. Büroya geldik. Asasörden indiğimizde Berke abi karşıladı bizi. O sırada elimdeki sıcaklığı hissetmemle elime bakmam bir oldu. Bir anda elimi tuttu. Hemde abimin karşısında. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Allahtan Yenge oradaydı ve abim hesap soramamıştı. İşlerimi halledene kadar dışarda beni bekledi. Çıktığımızda yavaş yavaş yürümeye başladık. Konak'ta bir bankta oturduk. Hiç konuşmadık öylece oturduk yavaşça elini enseme koyup kendine çekip omzuna yatırdı. Hiç itiraz edemeden o huzura bıraktım kendimi. Uzun bir aradan sonra tanıdık bir omuz o kadar garip olmuştum ki. İstemsizce kolumu karnının üzerinden geçirip sarıldım. Ne kadar öyle kaldık inanın hatırlamıyorum.. Eve geldiğimde mutluluktan uçuyordum resmen. 10 gün buradaydı. Daha çok vakit geçireceğiz diye geçirdim içimden. Ama gidince nasıl toparlanacağımı düşünemiyordum.Ertesi gün izin aldım. Ne kadar doğru bir karar bilmiyorum ama evlerine gittim. Oturduk müzik dinledik konuştuk. Bütün gün bu şekilde geçti. Artık sevgililmdi. Hiç olmadığım kadar mutluydum. 10 gün boyunca biz beraber vakit geçirmiştik. Herşey muhteşemdi benim tekrar gideceğini hatırladıkça ağlamalarım dışında. Bir gün yine evdeyken içellim diye konuştuk. O güne kadar bir defa bile öpmemişti beni. Yani o niyetle yaklaşmadığını hissediyordum daha da güzel bir hisle yaklaşıyordum ona. İçtik keyifle. O gün ilk defa onunla uzandım. Anlatılamaz bir his. Yaklaştığında anladım öpeceğini. Öpüşmeye başladığımızda göbek açık t-shirt olduğu için elini çıplak belimde hissetmemle irkilmem bir oldu diyebilirim. O an söylediği şey unutulur gibi değildi.. "beni yanlış anlama evlenmeden ben dokunmam sana sen istemediğin sürece dokunmayacağım"... 

BİR ÖMÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin