QAZAA..NAMAAZ K MASAAIL

129 5 0
                                    


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
QAZAA..NAMAAZ K MASAAIL
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
                          ...( A )...
🔸Mafhume Hadis...
      Aaqa...sallallahu alayhi waalihi wasallam...ne frmaya...
      Qayaamt k din bande k aamaal mein sabse pehle NAMAAZ ka sawal hoga...agar wo sahi hui to usne kaamyabi paayi or agar usme kami hui to ruswa huwa..or usne NUQSAAN uthaya...

🔸Mafhume Hadis...
       Aaqa...sallallahu alayhi waalihi wasallam...ne frmaya...
       Jo bhi namaaz ki hifazat kare us k liye namaaz qayaamat k din NUR...DALIL...NAJAAT...hogi or jo uski hifaazat na kare us k liye qayamat k din na  NUR hoga or na DALIL or na NAJAAT...
      or wo shakhs qayamat k din FIRON...QAARUN...HAMAAN or UBAI BIN KHALF...k sath hoga.....( ye sab dusman e khuda the )...

🔸Imam MUHAMMED zahbi...alayhirrahman...naql karte hai...k baz ulma e kiraam frmate hai k...NAMAAZ chodnewale ko in 4 logon k sath is liye uthaya jayega k aam tor par log... DAULAT...HUKUMAT...WAZAARAT...BUSINESS...ki wajah se namaaz ko chodte hai...

     🔸jo hukumat k kaam ki wajah se namaaz chodega us ka HASHR firon k saath hoga...
     🔸jo daulat ki wajah se namaaz chodega uska qaarun k sath hoga...
     🔸jo wazaarat k sabab se chodega uska hashr hamaan k sath hoga...
     🔸or agar business...karobar ki wajah se namaaz chodega to usko MAKKA E MUKARRAMAH k bohot bade tajir ubai ibne khlf k sath qayamat k din uthaaya jayega...

                        ...( B )...
🔸hazrat imam muhammed...alayhirrahman...frmate hai k .....
      kaha gaya hai k jahannam me aik waadi hai jiska naam ..wail..hai agar usme pahaad daale jaye to uski garmi se pighal jaye....or ye un logon ka thikana hai jo namaaz me susti karte hai or waqt guzaar kar qazaa padhte hai...magar ye k apne kiye psr naadim hon or tauba karein

🔸mafhume hadis...
      Aaqa...sallallahu alayhi waalihi wasallam...ne sahaaba se frmaya...
      Aaj raat do shakhs mere paas aaye or arde muqaddasa mein le aaye...mene dekha k aik aadmi letaa hai or dusra sirhane patthar uthaaye khada hai...baar baar patthar se uska sar kuchal raha hai...
     har baar sar kuchlne k bad pehle jaysa ho jata hai...bataya gaya k ye wo jo farz namaazon k waqt so jata tha...ab ye bartao is k sath qayaamat tak hota rahega.

📔KITAABUL KABAAIR..
📔SAHIHUL BUKHARI...

Beautiful world Of ISLAMWhere stories live. Discover now