Güneş doğmak üzereydi ve hala oturmuş öylece birbirimize bakıyorduk.''Şimdi ne olacak?''
Taehyung odanın bize en uzak köşesine oturmuştu. Yoongi'den korktuğu açıktı ama Yoongi pek onu önemsiyor gibi gözükmüyordu.
''Sığınağa gidemem-''
''Eh, bir hainsin sonuçta.''
Ev arkadaşımın altına kaçıracak derecede korkmasına rağmen aklına gelen her şeyi söyleyebilmesi takdir edilesiydi.
''Ben kimseye ihanet etmedim.'' dedi Yoongi sakin bir ses tonuyla.
''Söylediğim yerde bulabilecekleri tek şey lağım fareleri.''
''Y-Yalan mı söyledin?''
''Seninle geçireceğim fazladan bir saat için bile her şeyi feda edebilirim ama-''
Açıklamasını dinlemeden odadan çıkıp mutfağa gittiğimde Taehyung da peşimden gelmişti.
Salondaki ikili hakkında endişeli görünüyordu. Eh, ben de öyleydim. Görevliler bile onlara türlü türlü tedbirler alarak yaklaşıyordu ve bizim üzerimizde sadece pijamalarımız vardı.
''J-Jimin?'' diye fısıldadı Taehyung yanıma sokulurken.
''Boşuna uğraşma. Duymak istediği sürece yapabileceğin bir şey yok.''
Kıkırdadığımda yüzü iyice düşmüştü.
''Onları evimde istemiyorum. Beni tedirgin-''
''Onu az kalsın öldürüyordun. Tedirgin olman elbette normal.''
''Bana o ucubeleri-''
İçeriden gelen sesle yerimizden sıçramıştık.
''B-Bir şey mi kırıldı?''
Taehyung'a 'gerçekten mi' bakışı atıp içeri geçtiğimde yere çömelmiş Yoongi'yi görmüştüm.
''Ü-Üzgünüm, vazo-''
''İzin ver, ben toplayayım.''
''Jimin-''
''Sorun yok, hyung.''
''Üzgünüm.'' dedi mahçup bir şekilde gülümserken.
Taehyung'un onlar için ucube demesine sinirlenmiş olmalıydı ama son derece sakin gözüküyordu. Belki de kendini tutuyordu.
''Ne yapacağınıza kadar verdiniz mi?'' dedim cam parçalarını toplamayı bitirdiğimde.
Hoseok uykulu gözlerle bana bakıyordu. Dediğimi anladığını bile sanmıyordum bu haldeyken.
''Başınızı belaya sokmadan gideceğiz, merak etmeyin.''
Yoongi'nin bunu benim için mi yoksa Taehyung için mi dediğinden emin değildim.
Onun yerinde olsaydım ne hissederdim, bilmiyordum. Empati kurmaya çalışsam da başarılı olamamıştım.
Ona işkence edenlerden biriyle aynı çatı altındaydı ve bu sefer onu durduracak ne bilekliği ne de tasması vardı. Taehyung'a zarar verebilirdi. Taehyung'u öldürebilirdi. Ama o sadece vazo mu kırmıştı?
''Bizim için bir sorun yok. İstediğin-''
''Jimin.''
''E-Efendim?''
''Biz normal değiliz. Bunu unutma.''
Unutmam mümkün değildi. Ama bu yüzden onu dışlamamı falan mı bekliyordu?
''Tamam.'' diyebildim sadece.
''Ne zaman gideceksiniz?''
''Jungkook bizi alacak.''
Hoseok'un sesi kedi mırıltısı gibi çıkmıştı.
''Jungkook mu?''
''Hı-hı.''
Jungkook da mı onlarlaydı? Yardım mı ediyordu yoksa o da mı hastaydı, bilemezdim. Ama ikinci ihtimal daha mantıklıydı. Hem böylelikle şüpheli tavırlarına bir açıklama getirilebilirdi.
''Ah, tamam.''
Aklımı okumak istermiş gibi gözlerimin içine bakıyordu Yoongi. Ne duymak istiyordum? Ya da ne öğrenmemi istiyordu?
''İyi olacak mısınız?''
''Elbette, neden-''
Yoongi Hoseok'a ufak bir bakış attığında Hoseok sustu.
Sanırım o da Yoongi'den çekiniyordu.
''İyi olacağız.'' dedi güven vermek istercesine gülümserken.
''Biliyorsun-''
''Biliyorum.''
Birbirimizin sözünü kesmeden konuşabilseydik daha sağlıklı bir iletişim kurabilirdik sanırım.
''Taehyung adına üzgünüm.''
''Sorun değil.''
Yoongi uzanıp parmak uçlarıyla alnıma düşen saçları kenara kaydırdı.
''O sarışından hoşlandım.''
''O senden hoşlanmışa benzemiyor ama.'' dedi Yoongi gülerek.
''Eh, ilk defa görüyor beni. Hoşlanacak, göreceksiniz.''
Kendine güvenen insanları severdim ama Hoseok'un kendine güvenen birinden çok kendini beğenmiş birine benziyordu.
Aşina olduğum bir telefon sesi duyduğumda karşımda oturan ikili ayağa kalktı.
''Tavşancığımız gelmiş.'' dedi Hoseok montunu giyerken.
''Y-Yoongi.''
Ona seslendiğimde Yoongi bana doğru döndü.
Görünüş itibariyle pek iyi gözükmüyordu ama hala hayattaydı. Bu da bir şeydi, değil mi?
''Seni tekrar-''
''Sözün var, Jimin-ah.''
Aramızdaki mesafeyi kapatıp kolunu belime doladı. Ona yakın olmayı sevmiştim.
''Seninle liseli aşıklar gibi randevuya çıkmadan ölmeyeceğim. Bu da benim sana sözüm olsun.'' dedi dudaklarını dudaklarıma bastırmadan önce.
Liseli aşıklar mı? Yoongi bana aşık mıydı?