"Abby pospěš si! Musíš do školy!" křičela na mě mamka.
Podívala jsem se na hodiny. Bylo teprve 5 hodin!
"Mami, vždyť je teprve 5 hodin. Co se děje??" zeptala jsem se mamky rozespale??
Mamka se podívala na hodiny v kuchyni a naštvaně se otočila.
"Kdo to byl?! Lucy!!"
Lucy je moje nevlastní, o tři roky starší sestra. Já mám 14. Potom je tu ještě můj pětiletý bráška Patric. Náš tatínek umřel když mi bylo osm. Nějaký dement ho postřelil na ulici spolu s jeho kolegou. Oba skončili v nemocnici a tatínek to nepřežil. Teď má mamka přítele, se kterým je dva roky. Z prvního manželství si odnesl Lucy. Jim zase umřela maminka na Leukémii když bylo Lucy 12. Tobiase (přítel mámy) beru skoro jako vlastního tátu. Patric je na tom stejně protože si na tatínka nepamatuje. Naše máma zase nemá ráda Lucy. V jednom kuse se hádají jako třeba právě teď.
"Ano??"ozvala se Lucy nevinně z koupelny , kde se zrovna líčila.
"Proč mi natahuješ hodinky na před??"
"Jen tak, ze srandy."
Lucy byla zase ráda, že mamku naštvala. Začaly se opět hádat. Patric se prvně smutně koukal a nakonec začal plakat. Odvedla jsem ho do jeho pokoje a řekla mu, ať jsi de ještě lehnout. Uložila jsem ho a šla jsem si lehnout taky.
"Krásný start nového dne" pomyslela jsem si ironicky.
Ahojky zlatíčka :)
Vítám vás u nového příběhu který mě napadl tak v páté třídě tak jsem se ho rozhodla zveřejnit.
Doufám že ho užijete.
Vaše Veve
ČTEŠ
Kouzelná Fixa [POZASTAVENO]
RandomPříběh o dívce jménem Abby která žije se svou rodinou, ale jejím "rodičům" to v poslední době neklape. Nakonec se však stane něco, co Abby alespoň částečně utěšuje