Vampir la 13 ani

1K 31 8
                                    

Buna,  eu sunt Bianca, o fată timida. Sunt din România, dar stau in New York. Peste 2 zile fac 13 ani. Am 2 părinți si o soră mai mare pe nume Maya. Ea are 16 ani.

Mie mi se întâmplă lucruri ciudate încă de mică. Dorm dimineața și stau treaza noaptea. Uneori, nu mă văd clară în oglindă. Ador vanilia. Să fie oare o coincidenta?

În fiecare dimineaţă, sor-mea ma trezește mereu într-un mod cât mai enervant. Ieri m-a trezit stând lângă patul meu. Azi m-a trezit cu miros de vanilie.

-Of tu... de ce îmi faci astea?

-Afli tu mai târziu...

Mă duc să mănânc. Mama a făcut prăjituri cu ciocolată, alune si.... vanilie!!!

Evident, am mers la şcoală cu burta plină de prăjituri cu vanilie. Merg spre clasă, când vin "divele". O fată pe nume Inna se ia de mine.

-Ia uite pe cine avem noi aici.... Proasta asta de Bianca.... iar te îmbraci de la second-hand?

-Eu mă îmbrac că tine piţi.

-Ăăă... Cum mi-ai zis?!!?

-P. I. Ţ. I. Ce e așa greu? Ești prea proastă ca sa îţi retii numele?

S-a înfuriat. A început să mă tragă de păr, dar eu îmi ziceam in sinea mea "Cel mai deştept cedează, Bie... "...

Am creat mare vâlvă. A venit un băiat drăguţ pe nume Robert de clasa a noua lângă noi şi a zis:

-Inna, ia mai vezi-ți de tine! Ce ai cu Bianca?

Atunci supărată a plecat.

-Mulţumesc mult. Nici nu știu cum mă pot revanșa!

-Nu-i nevoie. La cât de divă e.... Trebuia să îi dea cineva o lecţie! Ups... întârzii la franceza, mai vorbim! Pa!

-Pa, Robert!

Apoi a venit Ema, cea mai buna prietena a mea, sa ma trezeasca din senzația de visare...

-Alo Bibs????

Mie îmi spunea Bibs.

-Da?

-Hai, ca întârziem la matematica.

-Asa e.

După ore........

Va place ideea mea?

Vampir la 13 ani *TERMINATĂ*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum