*Bianca's point of view*
Chiar trebuie sa sfarsesc astfel, cu cel pe care il iubesc separati de o sticla?! Chiar nu imi imaginam asa moartea! A, stai......Vampirii si varcolacii nu mor.... Of, cate griji pe capul nostru! Decid sa ma culc puțin.
M-am culcat. Acum sunt in lumea viselor. Hmm, oare ce voi Visa? A, stai, uite-ma pe mine deschizand o carte pentru vampiri. Deschid la o pagina legată de moarte si cum pot muri vampirii. Nici nu știam ca pot muri! Super! Ma uit mai bine la ce scrie acolo si am descoperit o poezie scurta:
"Cand un vampir si-un varcolac
Se-ndragostesc cu-adevarat
Pentru a fi pe veci impreuna,
Trebuie sa se omoare sub clar de luna."
Ma trezesc nedumerita. Cum ar putea sa se omoare un vampir si un varcolac? Ii ciocan si lui Robert in geam, acesta trezindu-se la fel ca mine.
-Ce mai faci? M-a întrebat el.
-Nu știu..... Am avut un vis tare ciudat: descoperirea intr-o carte pentru vampiri cum putem fi impreuna pentru totdeauna.
-Si care este modul prin care putem face asta?
-...Omorandu-ne...
-Cum?!? Cum adică?!
-Știu, nu? Nici eu nu inteleg..
-Cred ca am inteles, a zis Robert. Trebuie sa ne omoram reciproc, in același timp, ca sa aparem in lumea oamenilor ca muritori de rand.
-Aa! Cred ca am inteles! Dar cum ar trebui sa te ucid si cum ar trebui sa fiu ucisă?
-Pai, prin același mod prin care vampirii, respectiv varcolacii, ii pot omori pe ceilalți din jurul lor! Eu spre exemplu pot face asta daca musc de gât pe cineva. Trebuie sa imi pun bine coltii in gâtul tau ca sa fii muritoare.
-Iar tu devii muritor prin faptul ca te musc de gât.
-Exact! Dar cum ajungem unul la celălalt?! Cum putem sparge sticla dintre noi?
-Si, mai important, ce se va intampla cu puterile noastre?
-Puterile vor rămâne in tine, dar nu le vei mai putea folosi asa usor ca pana acum. Vei avea nevoie de multă forța!
Intre timp, "minunatul" Christofor se uita la noi cu ochii lui malefici.
-Tot vreți sa fiti impreuna? De data asta, ca muritori?! Ce idioti ar fi urmat sa guverneze regatele voastre? Voi? Chiar aveti impresia ca o sa va dau un indiciu, ceva, ca sa scăpați?
-Da! Am zis amândoi in cor.
-Bine. Daca veți răspunde la o ghicitoare corect, o sa sparg sticla dintre voi si o sa va las sa faceți ce vreți cu vietile voastre. Daca, in schimb, veți răspunde greșit la aceasta ghicitoare, veți rămâne blocati pe vecie aici!
-Zi-ne ghicitoarea! am urlat amândoi.
-Bine.... O sa o zic.... Ce este mare intre oamenii mici, mica intre oamenii mari, zboară fara aripi si poți sa te impiedici de ea?
-
-
Care credeți ca e răspunsul? Oare vor putea cei doi sa scape?
CITEȘTI
Vampir la 13 ani *TERMINATĂ*
RandomO fată aparent obişnuită trece de la simpla sa viaţă la scopul ei. Dacă vrei să afli ce, citește-o, merită!