Este dimineata. Eu urasc diminetile. Atat de fericite... nu ca mine. Eu sunt probabil cea mai nefericita persoana care poate exista pe Pamant. Deschid ochii mai bine si vad o silueta in fata mea. Era... mama?! Ce cauta ea aici? Cand m-am trezit mai bine, mi-am amintit de balta de sange facuta de sor-mea.
-Bianca!!!!!! Ce s-a intamplat aici?!
-Intreab-o pe Maya!
Maya trecuse pe langa camera mea si a auzit totul. Intra in camera.
-Ce ai patit, Bianca?!
-Hai, nu face pe inocenta.
-Pai, chiar nu stiu ce s-a intamplat!
-Pai, m-ai muscat de gat, spunand ca trebuie sa primesc eu toata puterea...
Mama era cam suparata.
-O, nu...
-Ce e? Am strigat amandoua in cor.
-A venit...
-Cine??
-Christofor. Este regele varcolacilor. A venit dupa voi...
-Pai, ce legatura are Maya cu acest Christofor?
-El poate intra in corpurile celor care dorm si poate face orice vrea el.
-Ah.... atunci, imi pare rau, Maya.
-Nu-i nimic, Bianca. Sincer, nici nu aveam de unde sa stim.
-Dar am pierdut mult sange in 9 ore. Cum de nu am murit?
-Pai, zise mama, vampirii isi refac sangele mereu. Oricat de mult sange pierzi, atat de mult vei avea la loc.
-Si, de ce vrea Christofor asta sa ne urmareasca, sa ne omoare??
-Pai..... e o poveste lunga....
-Zi-ne, mama!
-Bine... acum 500 de ani, vampirii si varcolacii se intelegeau. Era un taram al tuturor, numit Varcopiria. Era o singura lege: sa nu se casatoreasca vampirii si varcolacii intre ei. Insa, dupa 150 de ani, legea a fost incalcata de catre vampirita Linda si varcolacul Pierre. Si-au tinut ascunsa relatia pana cand au aflat toti. Varcolacii au fost furiosi si au spus: fie despartirea lor, fie vampirii sa plece din tinut. Ei au fost nevoiti sa plece, tinand prea mult la dragostea dintre cei doi, insa au fost trimisi la inchisoare. Insa varcolacii au promis razbunare intr-o buna zi. Si de atunci ne sunt rivali.
-Foarte frumos, mama! Am zis eu.
-Intr-adevar, minunat! Spuse si Maya.
Mama s-a uitat la ceas.
-Oh, uite cat e ceasul! Trebuie sa ne grabim, sa ajungeti la scoala la timp! Si nu spuneti nimanui de micul nostru secret.
-Nu o vom face! Am zis amandoua in cor.
-Bine! Hai sa nu intarziem!
Insa, de fapt, cred ca voi spune cuiva... nu prea pot tine mult timp un secret.
CITEȘTI
Vampir la 13 ani *TERMINATĂ*
CasualeO fată aparent obişnuită trece de la simpla sa viaţă la scopul ei. Dacă vrei să afli ce, citește-o, merită!