Am venit de la intalnire. Era deja tarziu. Eram grabita sa ajung in camera. Dar cand am ajuns...
-BIANCA!!!!
Era mama. Cu ea nu trebuie sa te pui niciodata.
-UNDE AI FOST?!?
-La o intalnire.
-La ora asta?! Tu nu ai lucruri mai bune de facut?!
-A, eu de fapt nu am voie dupa nu stiu ce ora ca sunt un vampir, wow, mare chestie... ce, o sa-mi creasca 2 colti? Ce frica imi e!!!
Mama era nervoasa. Foarte. Insa m-a intrebat un singur lucru:
-Cine ti-a spus?
-Maya.
Nici nu stiu de ce am parat-o pe sora mea. Aveam senzatia ca am facut o mare greseala spunandu-i.
Mama a plecat din camera. Eu m-am pus in pat.
Insa ceva ciudat se intampla pe la 1 noaptea: o fiinta ciudata vine inspre mine cu ochii aurii si nervosi, colti mari, miros imbietor de vanilie... cand deschid ochii mai bine am vazut ca era.... MAYA?!
-AAAAAA!!!!!!! CE CAUTI AICI?! o intreb eu.
-O sa te blestem tot restul vietii tale.
-De ce? Ce am facut??
-Nu mai sunt vampir din cauza ta! Nici nu trebuia sa iti spun acum, ci la 15 ani! Am incalcat una din Legile Vampirilor, printre care si cea mai importanta! Acum toata puterea mea va fi a ta!
-Si cum o primesc?
-Uite asa:
Se apropie de mine intr-un mod ciudat. Se apropie de gatul meu. I-am simtit coltii si parfumul ei. Insa ma....musca??
-Ce faci? Ma omori?
-Hehehe...
-Nu vei scapa cu una cu doua! De ce imi faci asta??
-Din cauza ta nu mai sunt vampir!!! Voi fi un om obisnuit peste 4 zile, la miezul noptii! Insa pana atunci ma voi razbuna pe tine!
In timp ce spunea asta.... imi tineam mana la gat... mai am putin si lesin. LESIN?! IN PROPRIA-MI BALTA DE SANGE?!
-Nu ii face asta surioarei tale mai mici!!
-Am facut-o! Si o s-o mai fac inca o data! Vine la mine intr-un mod amenintator si m-a muscat din cealalta parte a gatului. Ea a plecat intr-un mod malefic, iar eu inca stau in balta mea de sange.
CITEȘTI
Vampir la 13 ani *TERMINATĂ*
CasualeO fată aparent obişnuită trece de la simpla sa viaţă la scopul ei. Dacă vrei să afli ce, citește-o, merită!