Separati pentru totdeauna...

377 22 1
                                    

Nu imi mai puteam reveni din soc. Cum era posibil? Eu eram un vampir, Robert era un varcolac. Il iubesc mult prea mult pentru a fi despartiti de simplul fapt ca suntem diferiti.
*Robert's point of view*
Stau si ma gândesc la cele petrecute. Cum puteam sa ii spun asta Biancai? Nu o urasc! O iubesc! Sigur nu m-ar mai ierta pentru ce am zis. Totuși, voi încerca mâine, la scoala, sa ii explic totul.
~ziua următoare~
Nici urma de ea. Unde a dispărut? A, uite-o acolo. Plânge.
-Hei, Bianca.
-Hei si tie.
-Ce faci aici? De ce plangi?
-Știu ca poate parea copilaresc, dar pentru ca nu pot fi cu tine.
-Tocmai de aceea am venit aici. Imi pare rau pentru cele întâmplate ieri. Te iubesc!
-Si eu te iubesc!
Intre timp, un spirit negru se uita către noi doi.
-Bianca.... Cine e tipul ala negru din spate?
-Care tip negru? a zis ea mirata.
-Eu, zisese spiritul.
-Cine esti tu? Ce vrei de la noi? am zis eu puțin speriat de apariția brusca a acestuia.
-Eu sunt un spirit ce va vegheaza mereu.
-A, atunci e de bine, am zis eu usurat.
-Cine a zis ca e de bine? mi-a zis el.
-Cum adică...? a zis Bianca.
-Sunt un suflet malefic... Părinții vostri ma mai știu ca si Christofor.
-Si ce vrei de la noi?!
-Sa fiti despartiti pe vecie. Nu veți fi la fel ca Linda si Pierre! Este inacceptabil.
Acest Christofor a creat un portal magic. Nu știam unde ducea. Dintr-o data, el a luat-o pe Bianca cu forța si a mers cu ea prin portal. Voiam si eu sa ma duc cu ea, dar era prea tarziu. Portalul disparuse. Am stat acolo plangand si sperând ca iubirea mea sa mai vina la mine.
*Bianca's point of view*
-Ce faci cu mine?? Unde ma duci?!! De ce ma tii asa strâns de mâini?! Ajutor, Robert, ajuta-ma!!
-Am ajuns.
-Unde ma aflu??
-In tinutul vampirilor. Robert al tau va merge cu mine in tinutul varcolacilor. Aici veți sta pe veci. Hai ca plec acum.
*Robert's point of view*
-Iar a aparut portalul! Si tipul ala! Hei, ce faci cu mine? Ce ai facut cu Bianca?? Unde ma duci?
-Pe tine te duc in tinutul varcolacilor. Ea este in cel al vampirilor. Va separa numai o sticla mare!
Intr-adevăr, ne separa o sticla. Nu ne puteam auzi, atinge. Ne puteam vedea doar. Oare ăsta avea sa fie sfârșitul?...

Vampir la 13 ani *TERMINATĂ*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum