,,Marcusi, a co vlastně tvoje holka?"zeptala jsem se.
,,Moje holka?"zeptal se nechápavě ,,Jó ty myslíš mou ex. Rozešla se se mnou. Nebavil jsem ji a ještě k tomu jí vadilo, že si píšu s tebou,"pokrčil rameny. Cítila jsem hezký pocit v hrudi. Bylo mi ho líto, ale zároveň jsem byla ráda.
,,To mi je líto,"řekla jsem a objala ho.
,,V pohodě. Stejně byla...,"hledal správná slova ,,děvka,"odtáhla jsem se od něj a usmála se na něj.
,,Je tady poblíž někde obchod?"zeptal se najednou Lucas. Nechápavě jsem přikývla.
,,Tady kousek je Tesco,"ukázala jsem za sebe ,,Proč?"
,,Potřebuju si něco koupit,"řekl a nevinně se usmál.
,,Tak jdeme?"zeptala jsem se.
,,Jasně,"řekli a rozešli se k Tescu. Vešli dovnitř, vzali si vozík a šli. Když jsme byli v jedné uličce, podali mi kameru a řekli ať je natáčím. Hned jsem pochopila. Zapla jsem kameru a oni začali tančit. Lidi okolo se divně dívali. Nejsou na nic takového zvyklí.
Jak přestali plácla jsem si s nimi.
,,To bylo skvělý!"objala jsem je a poplácala po zádech.
Dokoupili jsme, co jsme potřebovali a šli na vlak. Jedeme domů. Na obědě jsme byli a trochu jsme se i prošli, to stačí. Myslím, že jsou dost unavení. Zítra zase jedou do USA, ale do Marylandu ne do Los Angeles. Jedou za rodinou. Chtějí s nimi být na Vánoce.
Dojeli jsme na nejbližší stanici k našemu domu. Nebyla daleko a tak jsme šli pěšky. Lucas šel kousek před náma a já s Marcusem šla víc vzadu.
Tady v Česku je celkem zima. Jsou tu tak -3 stupně. Začala mi být zima. Marcus si toho asi všiml.
,,Je ti zima?"zeptal se starostlivě. Přikývla jsem. Chtěl si sundat bundu, ale zastavila jsem ho.
,,Ne, bude ti zima a budeš nemocný. Radši mě obejmi,"Marcus mě nakonec teda objal. Hned mi bylo tepleji. Nejen z venku, ale i zevnitř. Měla jsem divný pocit v břiše.
Došli jsme domů. Máma hned přišla a, když je viděla vykulila oči.
,,Oni nejsou Američani. Aspoň né úplně. Z kama jste?"poslední věta byla na ně, ale oni jí nerozuměli. Tak jsem jim to přeložila.
,,Naše máma je z Rumunska a táta z Ameriky,"pokrčil rameny Lucas. Mámě jsem to zase musela překládat. Jen chápavě přikývla a odešla někam pryč. Chvíli na to se sem vřítila má drahá Lucy.
Hned jak je uviděla zapištěla a skočila prve Lucasovi okolo krku a potom Marcusovi. V hrudi mě malinko píchlo. Nevím proč (Ale já ano 😈😂). Hned se s nimi vyfotila. Já jen stála opodál a usmívala se.
,,Cat, pojď takyyy,"křikla po mně. Protočila jsem panenkami, ale šla za ní. Usmála jsem se do foťáku mobilu a ona nás vyfotila. Kluci to chtěli poslat a tak jim to poslala. Oni to dali na Instagram a potom na Twitter. Of course nás tam označili (Tímhle poděkujte Kama247 ona stále píše angličtinou a češtinou dohromady 👏 Že darling? 😂 Nakazila mě).
Hned jim tam začali naskakovat likes a comments. Komenty jako třeba: Kdo to je? Jste sladcí. Cute. Vaše přítelkyně? atd...
I jejich máma jim psala. Do soukromých, of course. Odepsali jí, že jsme fanynky. Což teoreticky jsme.
Zbytek dne jsme se jen tak povalovali a nic nedělali. Lucas s Marcusem ještě udělali něco s tím videem z obchodu a stříhali video na YouTube.
Lucas si večer šel lehnout do pokoje pro hosty. Marcus ale neměl kde spát, protože v pokoji pro hosty byla jen malá postel. Chtěl spát na gauči, ale to jsem mu zatrhla.
Vzala jsem ho k sobě. Vím, je divný, aby se mnou spal v posteli, ale nenechám ho spát ani na zemi ani na gauči.
Poslala jsem ho do koupelny se umít a převléct. Já šla hned po něm. Vylezla jsem z koupelny. Marcus už ležel v posteli s mobilem v rukou.
Byl jen v kalhotách, ale byl trochu zakrytý. Není divu. Je zvyklý na teplo. Pomalu jsem přešla k posteli a lehla si. Až teď odvrátil hlavu od mobilu a podíval se na mě. Usmál se. Omg, omg, omggg!
Zalezla jsem pod peřinu a pořádně se do ní zabalila, až jsem ji skoro celou Marcusovi vzala. Vražedně se na mě podíval, chytl deku a trochu ji stáhl k sobě. Vyla jsem na něj otočená, takže jsem ležela na boku. Když ji posunul lezla mi ven záda. Stáhla jsem si ji zase zpět.
Začala válka o peřinu.
Heyy 😈
Dnes trochu delší 😇
Aspoň z mého pohledu.
Chtěla bych moooc poděkovat _ItsMyself_ za komentáře a srdíčkovou armádu 😂💕❤💖💞💓💙💜Btw, Team 10 má merch 😱😱 I wanttt..
Love ya all 💕
Scamander's girl 😘
ČTEŠ
Twitter [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfic@DobreMarcus vás začal/a sledovat. @DobreMarcus vám poslal/a zprávu. Dvě upozornění, jedna zpráva. To vše jí změní život. Ona bydlí ve vzdálené Evropě. On bydlí v Americe. Jejich životy se střetnou díky internetu. Jak to dopadne? Skončí to jedním sl...