Říct mu, že jsem slyšela ho říct miluji tě a říct mu to taky nebo lhát?
,,Ne. Ty jsi něco říkal?"zeptala jsem se. Má chyba byla, že jsem uhnula pohledem a skousla si ret.
,,Lžeš. Uhnula jsi pohledem a zkousla si ret. Moc dobře víš, co jsem říkal,"přešel blíž ke mně.
,,Fajn! Ano, slyšela jsem tě!"vykřikla jsem na něj potichu.
,,A co jsem říkal?"zeptal se a přiblížil se ještě blíž. Byla mezi námi jen pár centimetrů.
,,Si to nepamatuješ?"zeptala jsem se.
,,Ne."
,,Řekl jsi miluji tě,"řekla jsem a sklopila pohled. Vzal mou bradu a zvedl ji tak, abych mu viděla do očí. Já se stejně dívala za něj.
,,Ano řekl. A teď říkám, aby jsi se mi podívala do očí a řekla, co ke mně cítíš,"pomalu jsem svůj pohled přesunula na jeho oči. Měl je zvláštní. Byli zeleno-hnědo-zlaté.
,,J-já...já asi-"v tu chvíli dolů přišel Lucas s rozcuchanými vlasy a ještě přivřenýma očima. Odstoupila jsem od Marcuse a vzala si svou misku.
,,Co tu děláte?"řekl nakřáplým hlasem.
,,Nemohli jsme spát. A měla jsem hlad,"zvedla jsem misku, aby si jí všiml. Jen chápavě přikývl.
,,Dáš mi taky?"zeptal se.
,,Jasně,"odpověděla jsem a šla vytáhnout misku, cereálie, mlíko a lžičku. Podala jsem mu misku plnou cereálií s mlékem a lžičkou a sedla si vedle něj na barovou stoličku. Marcus se mezitím vypařil.
Dojedla jsem cereálie a šla do pokoje. Potichu jsem otevřela dveře, abych nevzbudila Marcuse. Potichu jsem zavřela. Hned jak jsem zavřela jsem se ocitla přitlačená na zdi.
,,Mluv a pravdu. Poznám, když lžeš,"řekl.
,,N-no... J-já...Ehh..Noo... Já tě a-asi..n-no..to..eh..,"koktala jsem. Jen se na mě koukal. Šlo poznat, že je nervózní, ale bavilo ho mě pozorovat, jak koktám.
,,M-miluju tě,"řekla jsem a sklopila pohled. Cítila jsem, jak mi začínají rudnout tváře. Marcus mě vzal za tváře a přitáhl k sobě. Cítila jsem jeho rty na mých. Byli tak sladké a hebké. Byli dokonalé.
Ayeee 🎉🎉
Jste spokojení? 😅
Užívejte Vánoce! 🎄
Merry Christmas to youuu! 💙
Ať máte vše co jste si přáliii! 🎁Děkuju za všechny 💬! A ☆ takyyy 💙💙
Love ya all 💕
Scamander's girl 😘
ČTEŠ
Twitter [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfiction@DobreMarcus vás začal/a sledovat. @DobreMarcus vám poslal/a zprávu. Dvě upozornění, jedna zpráva. To vše jí změní život. Ona bydlí ve vzdálené Evropě. On bydlí v Americe. Jejich životy se střetnou díky internetu. Jak to dopadne? Skončí to jedním sl...