Praaaank

323 21 7
                                    

,,Lidičky! Hrdličky! Snídaněěě!"vykřikne někdo, já vyskočím do sedu a praštím se hlavou o vrchní postel.

,,Auu!"zaječím a chytnu si hlavu. Marcus úplně v pohodě otevře oči, jakoby nic. Až když si mě všimne tak se mě starostlivě zeptá, jestli jsem v pohodě.

,,Jasně... Jen mi tady někdo zaječel do ucha tak, že jsem nadskočila a bouchla se do hlavy! To přece nic není! Ne-e,"kroutila jsem hlavou.

,,Ironie?"podívám se na něj jak na úplnýho krypla.

,,Wow!"začnu mu tleskat a pomalu se hrabat z postele. Marcus mě, ale zatáhne za pas zase zpět do postele. Lucas samozřejmě mezitím zdrhnul. Však já si ho potom najdu.

,,Noták, babe,"políbí mě zezadu na krk. Zachvěju se, naskočí mi husí kůže.

,,Promiň,"dá mi pusu na tvář a podívá se na mě puppy facem. Oh, bože. Tomu prostě nejde odolat.

,,Ne, to je v pohodě. Já jen..., asi, no, jen nemám asi nějak moc dobrou náladu. To já promiň,"taky se na něj podívám puppy facem.

,,Jde odolat něčemu takovému?"usměje se na mě a políbí mě.

,,Dobré ráno,"řeknu mezi polibky.

,,Dobré, zlato,"řekne, když se od sebe odtáhneme.

Na snídani jsme měli vafle s medem. Úplně je nemusím, ale snědla jsem to. Po snídani jsme měli v plánu jet koupit takový ten party sprej. Máme - spíše oni dva mají - v plánu vyprankovat jejich tátu se kterým jsem se mimochodem ještě nesetkala, protože včera přijel později.

Koupili jsme jich pár. Dobrá tak trochu víc. Odpoledne jsem vzali kameru a šli do toho. Já držela kameru a oni začali ten party sprej stříkat na Bozovo auto. Dělali u toho různé blbosti (video nahoře 😉).

Reakce jejich táty byla srandovní. Líbilo se mu to. Nebo to tak aspoň vypadalo. Prej to vypadalo jako auto na svatbu.

Mezitím, co jsme čekali než bude 0:00 jsme hráli hry, tancovali - oni tancovali, já 'tancovala' - a dělali různé blbosti.

Když bylo chvíli před 0:00 vzali jsme šampus a vyšli ven. Přesně v 0:00 jsme odpálili šampus a připili si na Nový rok.

S Marcusem jsme měli samozřejmě takovou tu typickou romantickou chvilku, kdy se jeden druhému koukáme do očí a pomalinku se přibližujeme. Oči prozrazují vše. A nakonec se políbili a potom si řekli: ,,Jak na nový rok, tak po celý rok."

V tu dobu jsem věřila, že je to pravda, ale vše se může změnit. Může se toho stát tolik. Můžu umřít já kvůli nějaké bouračce nebo on. Nebo onemocnět těžkou nemocí na kterou zemřeme. Nebo se prostě může něco najednou zlomit a my se nebudeme milovat...

Heyy 😊
Nevím, jak se slaví Novy rok v Americe, takže sorry 😂
Nevím, jestli ten konec dává nějak smysl, ale why not 😂
Konečně můžu psát smajlíky yeeey 😁😂
Skoro u každě věty jsem chtěla dát nějakého smajlíka lol 😂
Tak si to teď musím užít 😈😇
Zase moc kecám 😂

Děkuju za ☆ a 💬 💕

Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙

Twitter  [M.Dobre, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat