Výlet do Prahy ch. 2 - Jakeee

470 25 1
                                    

Sedím na letišti a píšu další tweet. Zvednu hlavu, protože přemýšlím jak to napsat. V davu zahlédnu povědomou postavu. Takové spíše bílé vlasy, mužná postava, menší kufr, kamera v ruce. Jop, je to on. Jake Paul.

Zvednu se a jdu pomalu za ním.

,,Ahoj,"usměji se na něj. On na mě pohlédne a usměje se.

,,Ahoj!"

,,Ehm, ty jsi Jake Paul, že? Já jsem Cat, Cat Owens,"potřásla jsem si s ním rukou.

,,Ehm, teď tak trochu nevím, co říct,"zasmál se.

,,Chceš fotku nebo..?"zeptal se a stále se smál.

,,Nooo, slíbila jsem kamarádovi z Ameriky, že mu pošlu fotku, když tě potkám,"poškrábala jsem se na zátylku a nejistě vytáhla mobil. Vzal ho a vyfotil nás.

,,Děkuju,"usmála jsem se na něj ,,Můžu tě obejmout?"

,,Nemáš zač. A na to se ptát ani nemusíš,"uchechtl se a rozpřáhl ruce. Objala jsem ho.

,,Hej, Cat! Koho to objímáš?"uslyšela jsem z dálky svou sestřenici z Ameriky. Odtáhla jsem se od Jakea a podívala se jejím směrem.

Jake se taky otočil. Lucy zastavila a vyjeveně na něj koukala. Potom vyjekla a rozběhla se k nám.

,,T-ty j-jsi Jake Paul!"vykřikla a objala ho. Musela jsem se zasmát.

,,Ahoj, ehm..?"

,,Luca, teda Luce, sakra!"zaklela.

,,Jmenuje se Lucy,"zasmála jsem se.

,,Těší mě, Lucy,"usmál se na ni. Ona vypadala, že roztaje hned a tady.

,,Lucy, měli bychom jít,"vyrušila jsem ji. Podívala se na mě puppy facem. Zakroutila jsem hlavou. Ona se smutně podívala na Jakea a ještě se s ním vyfotila.

,,Už můžem?"zeptala jsem se. Smutně přikývla.

,,Ahoj,"řekla smutně. Šlo vidět, že má na krajíčku.

,,Čau Jakeu! Třeba se ještě potkáme. Kdyby ne, tak ti to řadši řeknu teď. Pozdravuj Marcuse. Od Cat. On bude vědět,"řekla jsem a otočila se k odchodu.

,,Nechceš mi dát twitter nebo číslo mobilu?"zeptal se ještě. Zaváhala jsem.

,,Ehm, dobře,"udělala jsem pár kroků zpět. Vytáhla jsem si mobil a on ten svůj. Vyměnili jsme si čísla a každý jsme si šli svou cestou.

Chat s @DobreMarcus :

Já: Hádej, koho jsem dnes potkala na letišti 😛

Marcus Dobre: Ehm.. Lidi?

Já: *protáčí očima* U merlinových ponožek, lidi jsou přece samozřejmostí! Je to letiště. *ťuká si prstem na čelo* Hádej dál.

Marcus Dobre: Policajty? Letušky. Zaměstnance? Já fakt nevím!

Já: Necháš se podat?

Marcus Dobre: Hmm..

Já: Jakea Paula! Hahahhaha! 😂😂

Marcus Dobre: Měl jsem jet s ním! Fuck!

Marcus Dobre: Máš fotku?

Já: Jop 😊

Marcus Dobre: Pošleš?

Já: Nope 😊

Já: Mám i jeho číslo 😜

Marcus Dobre: Cože máš?!

Já: Jeho čísloooo 😊 Hahaha 😂

Marcus Dobre: Tak on tě viděl..

Já: Obejmul mě. Na to nezapomeň, ok? :D

Marcus Dobre: ..obejmul tě a ještě dostal tvé číslo?!

Já: Jo..?

Marcus Dobre: A já nemůžu dostat ani jednu zku*venou fotku?!

Já: Klídek, Marcusi, klídek. Jen dýchej...

Marcus Dobre: Jak se mám ku*va uklidnit?!

Já: OK, okey! Jak chceš! Měj se!

Marcus Dobre: Čau!

Twitter  [M.Dobre, CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat