,,Málem bych zapomněla!"plácla jsem se do čela. Lucas s Marcusem se na mě divně podívali. Přešla jsem ke své tašce a vytáhla z ní dvě trička a dva plišáky. Velký plišáky. Jeden byl lev a ten byl samozřejmě pro Lucase, a panda pro Marcuse.
Prve jsem jim dala plišáky. Oba se culili a hned jak jsem jim je dala do ruky přimáčkli si je k sobě. Zasmála jsem se a ještě jim podala trička. Objednala jsem si taky jedno a Lucy taky.
Rozdělali trička a vyvalili oči. Nervózně jsem se kousla do rtu. Potom se usmáli a objali mě. Na těch tričkách byla naše fotka. Mě, Lucy a Lucase s Marcusem. Nevěděla jsem, co jim dát a v jeden moment mě to prostě napadlo.
,,Je to super,"zašeptal mi Marcus do ucha.
,,Vážně?"zašeptala jsem pro změnu já.
,,Vážně,"cítila jsem jak se usmál.
,,Hele vy dva! Co si to šuškáte?"vyjekl Lucas, který stál jen kousek od nás.
,,Jen jsem Cat říkal, jak je to super,"Marcus se smál. Nevěděla jsem čemu se směje.
,,Oh, tak to souhlasím. Ten velký lev je boží. Většina fanoušků posílá malé, ale ty jsi koupila obrovského!"rozplíval se. Byla jsem ráda, že se jim to líbí.
,,My pro tebe taky něco máme,"tajemně se usmáli a z někama vytáhli koště, na kterém bylo napsané Nimbus 2001 (Prodávají se vůbec košťata z Harryho Pottera? 😂). Vyjekla jsem a oba je objala.
,,Víme, jak moc ráda máš Harryho Pottera tak jsme ti koupili koště. Jo a ještě máme havraspárský hábit s havraspárskou kravatou a bezovou hůlkou,"řekli a ty věci vytáhli. Otevřela jsem pusu. Oba se nervózně poškrábali na zátylku. Beze slov jsem je objala.
,,Merline, vy jste tak boží. Oproti tomu je můj dárek nic,"zasmála jsem se.
,,Cat, tvůj dárek je skvělý,"zamumlal Lucas. Marcus jen zakýval hlavou a stiskl mě pevněji.
,,Dobře,"usmála jsem se ,,Tak jdeme spát?"
,,Jasně. A jak si teda lehneme?"zeptal se Lucas a díval se na jejich dvoupatrovou postel.
,,To je snad jasné, ne?"řekl Marcus a obejmul mě kolem ramen. Zasmála jsem se.
,,Takže já spím dole,"řekla jsem a Lucas se zasmál.
,,Takže spíme spolu,"řekl Lucas a mrkl na mě. Jop, už chápu jeho smích. Marcus se zamračil.
,,Ale noták,"šťouchla jsem do něj. Ale stále se mračil.
,,Fajn, tak spím na hoře, ale jestli spadnu tak-"
,,Tak tě budu chytat, neboj,"mrkl na mě Lucas.
,,-tak vás oba uškrtím,"dořekla jsem a úplně ignorovala Lucase.
,,Přece by jsi neuškrtila svého kluka!"vykřikl Marcus.
,,A jeho twina!"vykřikl vzápětí Lucas. Začala jsem se smát až jsem se za břicho popadala. Ale vážně. Tekly mi i slzy. Když jsem se uklidnila převlekla jsem se do pyžama a lehla si k Marcusovi nahoru. V objetí jsme usnuli.
Heyy 😊
Byla jsem tagnutá do tagu kde mam říct nějaké fakty o mně, takžé jdeme na to! 😑😂 (Mimochodem, fakt děkuju _ItsMyself_ 😂)1. Podle mého jména jste asi vyčetli, že se jmenuju Ivana, yey! 😑
2. Nesnáším své jméno.
3. Nejsem moc společenská, ale mám ráda známý lidi okolo mě.
4. Nemám ego a moje sebevědomí je někde v háji růžovém.
5. Miluju Dobre family (Nejvíc L&M ❤), Martinez twins...prostě celý Team 10 ❤ a 1D, of course 💙 Nejvíc asi Nialla 💜
6. Bydlím na jižní Moravě.
7. Mám šestnácti letou sestru ❤(Její nálady jsou hrozné😂)
8. Mám morče jménem Štístko.
9. Jsem narozená ve Štíru 💙
10. Ve škole mi celkem jde matika, přírodopis, anglina, němčina a čeština.
11. Nejsem výtvarně nadaný člověk.
12. Miluju hudbu, ale nemám hudební sluch 😕
13. #Potterhead
14. Jednou bych chtěla jet do Londýna, Irska, Los Angeles nebo Marylandu. Hlavně pryč z Česka...(Aspoň na pár dní)
15. Miluju Kanadskou vlajku ❤
Toď vše z faktů o mně. Tak trochu jsem nevěděla, co napsat, abych nekopírovala _ItsMyself_ , ale stejně je tu dost podobných věcí, takže tak 😅😂
Taguju RezinkaN Kama247 (:D) Dancer_Anonymous Nikky___ Nii_Naa a kdo chcete 😊
Love y'all 💙
Scamander's Queen 😙
ČTEŠ
Twitter [M.Dobre, CZ] ✔
Fanfiction@DobreMarcus vás začal/a sledovat. @DobreMarcus vám poslal/a zprávu. Dvě upozornění, jedna zpráva. To vše jí změní život. Ona bydlí ve vzdálené Evropě. On bydlí v Americe. Jejich životy se střetnou díky internetu. Jak to dopadne? Skončí to jedním sl...