✦1✦

3.8K 37 8
                                    

''Hey,Diana!''

Arkamdan gelen bu tanıdık sesle başımı telefonumdan kaldırıp arkamı döndüm. Gördüğüm kişi karşısında şok olmuştum.

''Tanrım, Hailey!''

Onu o kadar çok özlemiştim ki! 1 aylık İrlanda'ya gitmişti ve ben nerdeyse bir ay o olmadan depresyona girmiştim. Ona sıkıca sarılarak hasretimi gidermeye çalıştım.

''Hailey, seni çok özledim.''

''Ben de seni .Annemin aptal iş gezisi yüzünden senden bir ay ayrı kaldığıma hala inanamıyorum. Sensiz günler geçmiyordu.''

 Görmeyeceğini bilsem bile gülümsedim ve yanağına öpücük kondurdum.

Tamam, bu kadar sarmaş dolaşlık yeterdi. Eski kalpsiz halime dönebilirdim. Aslında içime kapanık değilimdir. Ama annem öldüğünden beri fazla gülmemeye çalışıyorum. Ama hiç bir zaman üzgün bir ifade de takınmıyorum. Sadece umursamıyorum. Yani en azından yapmaya çalışıyorum ve öyle görünüyorum.

Hailey'nin kollarından ayrılırken bize doğru gelen Justin ile göz göze geldim. O da en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Ama hiç kimse Hailey kadar olamazdı.

Sadece Hailey ve Justin gerçek beni tanırdı. Çünkü onlarla çok uzun zamandır arkadaştım ve birbirimizden hiç bir şey saklamazdık.

Koşarak gelen Justin'i işaret ederek Hailey'ye baktım. Yüzünde kocaman bir gülümse vardı. Her halinden bizi özlediği belli oluyordu.

Justin'e sarılarak sırıttı.

''Aman Tanrım, Justin. 1 ayda çok değişmişsin. Diana hala aynı. Suratsız ve umursamaz.''

Bu söylediği söze içimden gülmüştüm. Yüzümde ne zaman bir gülümseme yakalasalar umutlanıyor ve heyecanlanıyorlardı. Ama eski halime dönmeyeceğimi onlarda biliyordu. Sevecen ve saf kız halime. Şu an resmen ''kötü ve umursamaz kız'' modundaydım ve bu durumu hiç de bozmaya niyetim yoktu.

Hailey'nin kahkasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.

''Ben Joe'nun yanına gidiyorum. Umarım ben yokken başka kızları yatağa atmamıştır.''

Justin bu söylediği söze gülümseyerek bana baktı.

''Bence sende Hailey ile gitmelisin, Diana.''

''Nedenmiş o ?''

''Çünkü Jake orada.'' dedi ve sırıttı.

Hailey şaşkın bir ifadeyle, '' Jake'den mi hoşlanıyorsun?'' diye sordu.

''Ne? Hayır. Tabi ki de hayır. Sadece Justin'in yaptığı bir şaka'' dedim ve Justin'in omzuna vurdum.

Hailey, Justin'e dönerek tek kaşını kaldırdı.

''Diana'ya kaç defa söyledim. Sence de tam birbirlerine göre değiller mi? İkisi de suratsız, umursamaz ve-''

Justin sözünü tamamlayamadan Hailey onu susturdu ve ''Bence de çok yakışırsınız. Hem ruh ikizi gibisiniz'' dedi.

Neler diyorlardı? Ben ve Jake Arrow ile çıkmak? Aman Tanrım bir kabus gibiydi. Küçük çaplı bir çığlık attım. '' Saçmalamayın, birincisi ben onu sevmiyorum ben hiç kimseyi sevmem. hem aşk çok saçma bir şey ikincisi Jake yüzüme bile bakmaz.''

''Diana, asıl sen saçmalama. Okuldaki çoğu kızdan daha güzelsin ve Jake ile bütün özellikleriniz aynı. Ayrıca Joe'nun abisi. Seni onunla tanıştırmalıyım.''

''Bu dediğinin saçma olduğunu biliyorsun değil mi?''

''Benimle geliyorsun, Diana. Seni Jake ile tanıştırmalıyım. İtiraz istemiyorum. İtiraz edersen seninle ömür boyu konuşmam. ''

Bu dediğini ne kadar saçma bulsam da Hailey'in peşinden yürümeye başladım.

Umarım beğenirsiniz.

(Multimedia:Diana)

Change MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin