✦4✦

589 28 9
                                    

Hoca, yerimize geçmemiz gerektiğini söylediğinde isteksizce yerime doğru ilerledim. Justin, yüzümü buruşturduğumu gördüğünde hafifçe gülümsedi ve kıkırdamaya başladı. Bu surat halimi düzeltip yerime oturduğumda bana sırıtan bir yüzle karşılaştım.

''Selam, güzellik''

''Selam'' dedim kendime bile soğuk gelen ses tonumla.

''Buraya oturman tam tesasdüf olmuş.''

''Ne ara yüzün gülmeye başladı?'' diye karşılık verdim.

''Sadece sinir bozucu olmayı seviyorum.'' dedi ve sırıttı.

Bence bu çocukda bir sorun var. Ciddi bir sorun.

Kafamı tahtaya çevirdim ve hocanın anlattıklarını dinlemeye başladım. Ama gözüm hep bir yere kayıp gidiyordu. Sonra da hemen kafamı çevirip bunu yapmamam gerektiğini söylüyordum.

...

Ders bittiğinde hıza kapıya doğru yöneldim ama bir şey beni tutmuştu. Kafamı beni tutan kişiye doğru çevirdiğimde gözleri masumca bakan bir Jake ile karşılaştım.

''Ne istiyorsun?'' diye tısladım.

''Bu gece Chris'in partisine geliyor musun diye soracaktım.''

''Niye çok mu umrunda?''

''Sadece merak ettim, prenses'' dedi ve ellerini suçlu gibi havaya kaldırdı.

Bana prenses demesi hoşuma gitmişti. Ama sonra bir anda şapşal gözükmemeye çalışarak surat ifademi düzelttim.

Hızla kolumu ondan kurtardım ve sınıftan çıktım.

Not: +5 vote ile yeni bölümü yayınlayacağım.

(Multimedia: Justin)

Change MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin