✦2✦

666 29 6
                                    

Jake'ler görüş alanımıza girdiğimde,Jake ve arkadaşları sırtlarını duvara dayamış konuşuyorlardı. Aslında bazen onu çok tatlı buluyordum. Ama söylediğim gibi ben aşka inanmıyorum ya da onun gibi herhangi bir şeye. Açıkçası bazen Hailey'nin yerinde olmak istiyorum. O ve Joe yaklaşık 2 yıldır çıkıyorlar ve zannedersem birbirlerini çok seviyorlar.

Düşüncelerimden sıyrılıp Jake ve arkadaşlarının yanına yürümeye çalıştım.

Yanlarına vardığımızda bir anda hepsi bana döndü Jake dışında hepsi sırıtarak ;''Burada ne yapıyorsun, Diana? Senin kötü kız köşende olman gerekmiyor mu?Ya da birinin yatağında?''

 Jake bana yüzünü bile dönmemişti. Bu kadar aşağılık olduğuna inanmıyordum.

Şeytani bir gülümsemeyle ''Sizinde şuanda altınızda kızları inletmeniz gerekmiyormuydu? Ne oldu? Kalkmıyor mu? ''diye sordum. Şaşırmışlardı ama bu söylediğim sözle Jake'in dikkatini çekmeyi başarmıştım. Hiç öyle bir niyetim yoktu aslında ama bana şaşkınca bakması onu çok tatlı bulmamı sağlamıştı.

Bir anda Hailey kolumu sıktı ve bana bir bakış attı. Nefesimi üfleyip umursamaz tavrıma geri döndüm.

''Jake?''

''Efendim,Hailey?'' dedi bıkkınca.

 ''Joe nerde?''

Parmağıyla köşeyi işaret ederek ''Şurada oturuyor.'' dedi.

Hailey koşarak Jake'in parmağıyla gösterdiği köşeye gitti.

Aman Tanrım! Beni yalnız burada Jake ve arkadaşları ile yalnız bırakmıştı.

 ''Kaç yaşındasın?''

Duyduğum sesle yüzümü Jake'e doğru çevirdim.

''17''

Kafasını tekrar çevirdi ve karşıda ki kıza bakarak dudaklarını yaladı.Bu biraz sinirimi bozmuştu ama umursamayarak Hailey'nin yanına koştum.

Aslında Jake'den etkilenmiştim. Hatta onu gördüğüm an kalbim hızlı hızlı çarpmaya başlamıştı ve midemde kelebekler uçuşmuştu. Ama bu aşk olamazdı değil mi? Çünkü böyle bir şey varsa bile ben aşık olamazdım. Bu durumu da Hailey'ye çaktırmamama hiç gerek yoktu. Yoksa hiç susmaz ve Jake ile aramızı yapmaya çalışırdı.

 (Multimedia:Hailey)

Change MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin