✦15✦

439 15 0
                                    

Tam bir Hafta Oldu. Onu görmedim. Onunla konuşmadım. Okulda aynı sinifta olsak da o en arkalara oturuyor onun sınıfa girişini görmüyorum. Onu özledim mi özledim. Açıkçası bazen onu Görmek için  ayaklarımın onun yanina gidesi geliyor ama işte sonra vazgeçiyorum.

Simdi de saçma sapan onunla çekindiğimiz Fotoğraflara bakıyorum.

Sabah ...

Okula girdiğimde Bütün erkeklerin gözü bendeydi. Çunku Tam bir sürtük Gibi giyinmiştim. Özgürdüm Hiç kimse bana karışamazdıartik. Artık Jake'i unutmanın zamani gelmişti.

Topuklu ayakkabılarımla yürüyerek koridordan geçtim.

'' Aman Tanrım! Diana? Nasil böyLe giyinebildin? Tam bir sürtük Gibi olmuşsun!''

'' Teşekkür ederim canım.'' Dedim ukalaca.

'' Seni Jak-''

'' O Konuyu Hiç açma da bir sey soracağım sana Jake kim?''

'' Aferin Benim kızıma ONU unutmaya başlıyorsun.''

'' Simdi Sıra farkli biriyle çıkmakta.'' Dedim sahte Bir gülümsemeyle. Aklimda okulun basketbol takımı kaptanı Adam Vardi. Acayip derecede yakışıklıydı Jake'den nefret ederdi.

Sınıfa girdiğimde hocanın bana ters ters Bakan gözleriyle karsilastim.

'' Bu Halin ne Diana?''

'' Niye Olmamış mı?'' Dedim gözlerimi kısarak.

O sırada gözlerime bana Bakan sinirli gözlerini farkettim Jake 'in. Sabrını taşırmış olmalıyım.

Gülümsedim ve yerime oturdum  Bundan sonra o Jake ile  çıkan Diana yoktu. Bundan sonra.  Umursamaz, ukala, Kendini beğenmiş Diana vardı.

Tenefüs Olduğunda okul çok sakindi.Bende Jake'in gözümün önünde olmasını Fırsat bilerek Adam'ı kendime çektim dudaklarına yapistim.

Jake'in şimdiki Halini Görmek için can atıyordum Ama önümde Adam Vardi öpüşüme karsilik veriyordu Su an ki pozisyonumuz Hiç iç açıcı değildi.Adam beni Duvara yapıştırmış öpüyordu ben kolları onun boynuna dolamıştım.

Öpüşmemiz kesildiğinde Nefes Nefese konuşmaya çalıştım.

'' Benimle Çıkar Mısın?''

Change MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin