Sınıfa gittiğimde hocanın gelmediğini gördüm. Telefonumu çıkararak Hailey'ye mesaj attım.
''Hey, nerdesin? Hoca daha gelmemiş erken gel. -Diana''
Mesajı gönderdikten sonra Justin'in yanına doğru ilerledim ve sıraya oturdum.
Beni hafifçe dürterek ''Bir şeye mi moralin bozuk?'' diye sordu.
''Hayır.''
''Aaa unutmuşum bu senin her zaman ki halin.'' diye mırıldandı.
Benim böyle suratsız olmama gerçekten gıcık oluyor olmalıydı.
Tekrardan beni dürterek kafasıyla Jake ve Eric'in oturduğu sırayı gösterdi.
''Kaç saatir seni izliyor.'' dedi ve sırıttı.
''Ne?''
''Sınıfa girdiğinden beri sana bakıyor.''
Tek kaşımı kaldırarak ''emin misin?'' diye sordum.
Başını aşağı yukarı salladı ve konuşmaya başladı.
''Benim yanıma oturmana sinir olmuş olmalı.''
Şaşkın bir ifadeyle ''neden?'' diye sordum.
''Çünkü senden hoşlanıyor.''
''Justin, yine saçmalıyorsun. Onun benden hoşlanması imkansız ve benim de ondan hoşlanmam imkansız. Onun tek derdi güzel kızlar bulup onlarla yatmak.''
''Ve sende güzel bir kızsın.''
Bu dediğine az da olsa kızmıştım. Ama sınıfa girdiğimden beri beni izlemesi benim de garibime gitmişti.Yutkunarak sözüme devam ettim.
''O çok zengin ve benim gibi kızlara bakmaz. ''
''Güzel olduğun için mi umursamaz olduğun için mi?''
''İkisi de.''
''İkinizde insanlara karşı çok soğuksunuz. Tamam seninkinin nedenini biliyorum.'' dedi ve durdu. Gözleri ile özür diledi. Kırıldığımı düşünmüş olmalıydı. Ama tam tersi umursamıyordum.
''Önemli değil'' dedikten sonra tekrar ona odaklandı.
''Acaba o neden umursamaz ve içine kapanık?''
Cidden niye böyleydi bu çocuk? Parası var, ailesi var, altında inletebileceği kızlar var ve yakışıklı. Hayatında hiç bir sorun yok. O zaman neden böyle bu çocuk. Serseri ve her kavgaya karışabilen biri onu geçtim birinin ağzını yüzünü kırsa bile parası ile bunu telafi edebilecek bir insan.
Hoca sınıfa girdiğinde düşüncelerimden sıyrıldım ve yüzü asık olan hocaya baktım.
''Çocuklar, yer düzeni yapıyoruz.'' dedi ve masasına geçti. Kağıda bir şeyler yazıp tahtaya astı. Oturma planı olmalıydı.
Herkes yerini öğrenmek için ayaklandı ve tahtanın etrafında toplandı. Tam göremediğim için biraz daha ilerlediğimde gördüğüm şeye pişman olmuştum.
(Multimedia:Jake)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change Me
RomansMerhaba, ben Diana. Diana Amanda Stone. 17 yaşındayım. Herkes çok sinir bozucu olduğumu söyler. Ki bende bunun farkındayım zaten. Ama eskiden böyle değildim. Saf ve inek kızlardandım. Dönüm noktamı başlatan galiba annemi kaybetmem oldu. Bütün hayatı...